Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Montako joulukorttia luulet saavasi tänä vuonna?

Vierailija
03.12.2018 |

Montako tulee? Montako lähetät? Pidätkö joulukorttia lähettämistä tärkeänä?

Itse laitan varmaan n. 25 menemään ja saan ehkä 15.

Itse pidän lähettämistä tärkeänä. Se on mielestäni vähintä mitä voi tehdä jos ei muuhun yhteydenpitoon enää pysty tai viitsi. Merkki siitä, että toinen on ajatuksissa edes sen kortin verran.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetän: 14

Saan: 13, vaarini ei lähettele joulukortteja muori hoiti sen homman.

Vierailija
2/23 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetin 30, saan ehkä 25.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmilta varmaan tulee korti. Itse en lähetä yhtään. Jouluaattona saatan pari hyvää joulua tekstaria laittaa.

Vierailija
4/23 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

0 kuten aina. Lähetän itse ehkä 5 tai 6.

Vierailija
5/23 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden kuten aina, itse lähetän 10. Vain yksi heistä lähettää kortin muut laittaa whatsap viestin tai tekstarin.

Vierailija
6/23 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lähetä enkä saa.

Vierailija
7/23 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi saan, joista toinen menee vanhaan osoitteeseeni ja yhtään en lähetä.

Vierailija
8/23 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti saan 3, itse lähetän 10.

Vierailija
9/23 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetin kummilapselle, mutten uskoa saavani yhtään. En myöskään digitaalisessa muodossa.

Vierailija
10/23 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetän niille, joilta on tullut viime vuonna.  Vanhempia sukulaisia ja ulkomailla asuvia. 8-10 korttia.

Vierailija
11/23 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti 0. En paljon noista välitä enkä itse lähetä.

Vierailija
12/23 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Postin kautta saan varmaan yhden; isoäidiltäni. Meidän perheessä/suvussa/tuttavapiirissä ei juuri joulukortteja harrasteta, ainakaan postitse. Käteen saan varmaan muutaman kortin joulunpyhinä. Itse olen kova askartelemaan niin siitä syystä itse tulee vähän tästä meidän suvun tyylistä poikettua, teen niin paljon kortteja että pakko lähetellä niitä ettei jäisi vaan omaksi iloksi pöytälaatikkoon. :D Mutta en minäkään kovin montaa lähetä. Ehkä 5-7.

Vierailija
13/23 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko saavani yhtään tänäkään vuonna, joten olen päättänyt lopettaa itsekin joulukorttien lähettelyn.

Vierailija
14/23 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan ehkä 1-3. Aiempina vuosina en ole lähetellyt, mutta tänä vuonna teetin muutaman joulukortin ja aion lähettää 5 henkilölle.

Vierailija
15/23 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saa yhtään enkä lähettänytkään. Olen erakoitunut kaikista sukulaisistani ja kavereistani omasta halustani.

Vierailija
16/23 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä yritän pitää yllä vielä tätä tapaa, vaikka se tuntuukin nuoremmilla unohtuneen. En nyt itsekään vanha vielä ole. Tärkeä minustakin muistaa. Tuntuu, että nykyään ketään ei saisi vaivata millään, edes sillä kortin lähettämisellä. Sen verran viitsin itsekin vaivautua.

Vierailija
17/23 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
18/23 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lähetä kortteja enkä varmaan myöskään saa yhtään. Sukuni on todella pieni ja ystäville laitan whatsapp viestit

Vierailija
19/23 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Montako tulee? Montako lähetät? Pidätkö joulukorttia lähettämistä tärkeänä?

Itse laitan varmaan n. 25 menemään ja saan ehkä 15.

Itse pidän lähettämistä tärkeänä. Se on mielestäni vähintä mitä voi tehdä jos ei muuhun yhteydenpitoon enää pysty tai viitsi. Merkki siitä, että toinen on ajatuksissa edes sen kortin verran.

En lähetä yhtään vaan laitan korttirahat hyväntekeväisyyteen kuten aiemminkin. Muutama jäärä laittaa ilmeisesti piruuttaan kortin vaikka olen kieltänyt niiden lähettämisen.

Vierailija
20/23 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Postin kautta saan varmaan yhden; isoäidiltäni. Meidän perheessä/suvussa/tuttavapiirissä ei juuri joulukortteja harrasteta, ainakaan postitse. Käteen saan varmaan muutaman kortin joulunpyhinä. Itse olen kova askartelemaan niin siitä syystä itse tulee vähän tästä meidän suvun tyylistä poikettua, teen niin paljon kortteja että pakko lähetellä niitä ettei jäisi vaan omaksi iloksi pöytälaatikkoon. :D Mutta en minäkään kovin montaa lähetä. Ehkä 5-7.

Minäkin voisin tehdä itse useamman kuin nyt teen, mutta kun ei ole kelle lähettää. Nyt teen noin 10 korttia ja saan suunnilleen yhtä monta itse. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kolme