Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehen täytyisi ihannoida vaimoa/ kauneutta?

Vierailija
03.12.2018 |

Eli miksi se on naisille ongelma jos mies suhtautuu vaimoonsa "neutraalisti", ei kehu kauniiksi kun ei kehu juuri muitakaan naisia. Selittäkää miksi on huono juttu jos mies suhtautuu vaimonsa lärviin ja kroppaa sillä tavalla luonnollisesti, että "se nyt on sellainen kuin on. Ei vaikuta elämiseen." Miksi ylipäätään pitäisi suhtautua jotenkin fanaattisesti tai olla jotain mieltä? Eikö ole nimenomaan hyvä ettei mies ole pinnallinen?
Onko tämä taas yksi sellainen kohta jossa nainen kaivaa ongelman ja riidan aikaiseksi vaikka tikulla kaivelemalla?
Minä ainakin miehenä suhtaudun vaimooni ja hänen ulkonäköön neutraalisti ja ihan hyvin menee. Ei siitä mitään erityistä mielipidettä tule muodostettua koska se ei ole elämän tärkein asia.
Välillä saattaa tulla jotain vihjailuja ja huomaan kuinka itsetunto vähän "heilahtelee", mutta ne menee ohi. Vahvistuu luonnekin kun huomaa ettei pönkitä oloaan toisen avulla. Onhan kaikilla huonoja hetkiä elämässä.

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olla parisuhteessa ihmisen kanssa, johon ei ole oikeasti rakastunut? Kun on rakastunut, miten voi nähdä toisen tavallisena?

Vierailija
2/37 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jeesus. Vahvistuu oikein luonne...

Mitäpä jos ihan vaikka haluaa ilahduttaa puolisoaan kehumalla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai illalla muuten vain silitellään vaimon selkää? Ei. Kyllä minä ainakin sivelen pitkin vedoin vaimon ihanaa, kaunista selkää, ja se tuntuu päästä varpaisiin itsessänikin. Toki sanon sen myös vaimolle ääneen, hän on niin kaunis ja upea!

Vierailija
4/37 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eikös ole ihan normaalia, että parisuhteen muodostaa sellaisen ihmisen kanssa, joka viehättää itseä myös ulkonäöllisesti. Eri asia on sitten ne jotka eivät itsekään kauneudella/komeudella loista ja joutuvat tyytymään siihen mitä saavat. Kyllä ihmiset yleensä tietää, onko ne hyvännäköisiä vai ei, mutta parisuhteen kannalta naiselle on tärkeää että oma kumppani pitää haluttavana. Naisille kauneus on samalla tavalla resurssi kuin miehille esim. raha, ja todellakin halutaan kuulla että sitä resurssia löytyy! Taidat olla trolli.

Vierailija
5/37 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kuullut sanontaa, että pitkä, onnellinen parisuhde vaatii työtä? Sillä tarkoitetaan juuri sellaista pientä huomioimista arjessa, joka saa puolison tuntemaan itsensä rakastetuksi ja halutuksi. Tällaiset mielestäsi turhat jutut ovat liimaa puolisoiden välillä. On niin helppo erkaantua vuosikymmenten varrella toisesta. Ja kun sitten vastaan tuleekin toinen mies, joka palvoo ja kehuu, on vaimosi täysin suojaton. Vihdoinkin joku, joka näkee hänet naisena ja ainutlaatuisena yksilönä! Se on sitten moro sulle. Tai jos vaimosi jää, suhteenne ei koskaan ole niin hyvä kuin se voisi olla. Itsensä arvostetuksi ja halutuksi kokeva nainen on yleensä myös innokkaampi esim. seksiin kuin nainen, jota pidetään itsestään selvyytenä ja joka ei saa koskaan kokea olevansa viehättävä.

Vierailija
6/37 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi jeesus. Vahvistuu oikein luonne...

Mitäpä jos ihan vaikka haluaa ilahduttaa puolisoaan kehumalla?

Tätäpä minäkin ajattelin ...ja yleensä ihastunut mies kehuukin ja hehkuttaa..onko sillä väliä? Minusta ei ja kehuminen on vaan hyvä asia :)! Kyllä minäkin naisena saatan miestäni kehua vastaavanlaisesti..tietty se riippuu millä tarkoituksella kehuu, onko kehu nimenomaan aito ja sydämestä..ettei vaan jtn itsetunnon pönkitystä?

Vierailija
7/37 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillakin naisilla on itsetunto niin matala, että täytyy kuulla kehuja koko ajan.

Muuten en osaa selittää esim jatkuvaa filteröityjen kuvien/ tissivakokuvien/ belfieiden virtaa somessa.

Itse en jaksaisi katsoa miestä, jota pitää kehua koko ajan.

Ymmärrän pointtisi ap.

Vierailija
8/37 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä aina naisiani olen kehunut. Myös paljon ulkonäöllisesti. Mutta kyllä se myös loppuu jos hän ei itse koskaan kehu minun ulkonäköäni. Ei voi mitään.

Vierailija
9/37 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko kuullut sanontaa, että pitkä, onnellinen parisuhde vaatii työtä? Sillä tarkoitetaan juuri sellaista pientä huomioimista arjessa, joka saa puolison tuntemaan itsensä rakastetuksi ja halutuksi. Tällaiset mielestäsi turhat jutut ovat liimaa puolisoiden välillä. On niin helppo erkaantua vuosikymmenten varrella toisesta. Ja kun sitten vastaan tuleekin toinen mies, joka palvoo ja kehuu, on vaimosi täysin suojaton. Vihdoinkin joku, joka näkee hänet naisena ja ainutlaatuisena yksilönä! Se on sitten moro sulle. Tai jos vaimosi jää, suhteenne ei koskaan ole niin hyvä kuin se voisi olla. Itsensä arvostetuksi ja halutuksi kokeva nainen on yleensä myös innokkaampi esim. seksiin kuin nainen, jota pidetään itsestään selvyytenä ja joka ei saa koskaan kokea olevansa viehättävä.

Meille kävi juuri näin. Nyt saan kehuja ja ihailua maksimaalisesti verrattuna entiseen.

Vierailija
10/37 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole ap mut eikö tuo päde mieheen yhtälailla? Jos vaimo ei kehu miestä niin eikö mieskin sitten ole ensimmäisen imartelevan naisen vietävissä...

Vierailija
11/37 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kauniilla sanoilla ja muilla huomionosoituksilla luodaan läheiseen ihmissuhteeseen positiivisia tunteita ja yleistä hyvää, turvallista ilmapiiriä. Neutraaliutta voit harrastaa sitten niiden ihmisten kanssa, joilla ei ole elämällesi merkitystä. Vaikka toki yleisesti ottaen kohteliaisuudesta on todennäköisesti hyötyä suurimmassa osassa tilanteita.

Vierailija
12/37 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meille kävi juuri näin. Nyt saan kehuja ja ihailua maksimaalisesti verrattuna entiseen.

Yök. Lipeviä tollaset tyypit, jotka kehuvat koko ajan. Tulee mieleen se parisuhdeguru Minkkinen vai mikä se oli. Tollaset kehujat ei oo aitoja.

Olen iloinen ettei oma mies lepertele koko ajan. Teoilla näyttää, että välittää. Minä näytän samoilla tavoin takaisin.

Vierailija
13/37 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joillakin naisilla on itsetunto niin matala, että täytyy kuulla kehuja koko ajan.

Muuten en osaa selittää esim jatkuvaa filteröityjen kuvien/ tissivakokuvien/ belfieiden virtaa somessa.

Ymmärrän pointtisi ap.

Onhan se ihan eri asia jos "pitää kehua koko ajan" kuin että edes joskus sanoo jotain positiivista jotta tietää että toinen välittää...

Vierailija
14/37 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän hassulta tuntuisi olla suhteessa miehen kanssa joka ei ikinä vastaisi takaisin kun kertoisin miten ihana, komea, rakas ja tärkeä hän minulle on. Vastaisi vaan "kiitti" tms. Kyllä meillä se kehuminen on aika vastavuoroista, eri asia toki jos vaimosikaan ei lepertelystä tykkää. Entä kehutteko toisianne ek ulkonäköön liittyvistä asioista? Esim onpa ihanaa kun laitoit aamupalan valmiiksi, vai kuitataanko sekin vain murahduksella? Itse ainakin tykkään miehestäni sen verran paljon että pakko sanoa se äänenkin. Seksielämäkin on paljon parempaa kun tietää että toinen pitää seksikkäänä ja haluaa kumppaniaan.

Vierailija
15/37 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yök. Lipeviä tollaset tyypit, jotka kehuvat koko ajan. Tulee mieleen se parisuhdeguru Minkkinen vai mikä se oli. Tollaset kehujat ei oo aitoja.

Olen iloinen ettei oma mies lepertele koko ajan. Teoilla näyttää, että välittää. Minä näytän samoilla tavoin takaisin.

Koko ajan on eri asia kuin normaalisti joskus. Miksi pitää verrata kahta ääripäätä? Ei ole normaalia kehua koko ajan tai ei koskaan, vaan normaalisti puolisoa kehutaan aina joskus.

Vierailija
16/37 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä aina naisiani olen kehunut. Myös paljon ulkonäöllisesti. Mutta kyllä se myös loppuu jos hän ei itse koskaan kehu minun ulkonäköäni. Ei voi mitään.

Tuo on joku nykyajan ilmiö että joidenkin naisten pitää periaatteesta jättää kehumatta miehen ulkonäköä. Tai ylipäänsä että se olisi naisille joku hyve että miehen ulkonäköön suhtaudutaan jäätävän neutraalisti. Vielä 90-luvulla oli ihan selviö että naisporukoissa juteltiin siitä ketkä miehet ovat hyvännäköisiä. Nykyään siitäkin aina joku pahoittaa mielensä.

Vierailija
17/37 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiselle tulee paha mieli eikä se koe itseään halutuksi jos ei jatkuvasti syötä huomiota ja kehuja

Vierailija
18/37 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua miks pitää huomioida ap:n laillakaan ajattelevaa ihmistä jos häntä rasittaa toisen huomioiminen.

Minä huomioin miestäni ja hän minua ihan 365 päivää vuodessa. Ei ole mikään rasite kun aidosti toisesta välittää. Silloin on kiva kehaista kun on oikeastikin sitä mieltä että puoliso on ihana.

Ilmeisesti ap on sitten väärän ihmisen kanssa vääristä syistä.

Vierailija
19/37 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän pointtisi ap.

Onhan se ihan eri asia jos "pitää kehua koko ajan" kuin että edes joskus sanoo jotain positiivista jotta tietää että toinen välittää...

Sekö, että ei jumaloi tai kehu naisensa ulkonäköä, tarkoittaisi ettei VÄLITÄ?

Vierailija
20/37 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ihan kaikki ihmiset ilahtuvat kehuista. Mieskin masentuu, jos vaimon suhtautuminen on aina "ihan vaan neutraali".

Tietysti on epätervettä, jos kehuja tarvitsee koko ajan tai koko kuva itsestä on niistä kiinni.

Se miksi naisten kaipaamat kehut meidän yhteiskunnassa liittyvät usein ulkonököön, on taas kysymys, joka vaivaa vain jossain kellarissa kasvanutta idioottia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kaksi