Onko muilla ikäisilläni (40v.) montaa pysyvää lääkitystä?
Välillä hirvittää, kun joutuu syömään lääkkeitä jo tässä iässä, varsinkin kun oma isäni 70v. ei syö mitään lääkettä edelleenkään.
Minulla on kilpirauhauhasen vajaatoimintaan lääke, erääseen toiseeen sairauteen lääke, migreenin estolääke ja krooniseen nuhaan erinäisiä lääkkeitä myös.
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N32 kirjoitti:
Hui, en ainakaan halua kahdeksan vuoden päästä syödä jotain lääkkeitä. Ainoat mitä olen pidempään vetänyt on e-pillerit ja nuhalääkkeet kesällä allergia aikaan..on se surullista kun monet syövät lääkkeitä aika paljonkin nykyään. :( Lopun elämäänsä..vaikka vaiva olis muutenkin hoidettavissa ensin vaikka luonnon tuotteilla ja elämäntapamuutoksilla.
Mä lupaan sulle heti 10 000€ jos pystyt mulle antamaan yhdenkin toimivan vinkin niin että pääsen jostakin lääkkeestä eroon. voin kuule kertoa, että joka kiven olen kääntänyt ja tuhansia euroja laittanut luontaistuotteisiin, vitamiineihin ja erilaisiin hoitoihin.
Ap
Miksi olet käyttänyt tuhansia euroja turhaan, kun vaivasi ovat lääkityksillä hoidossa??? Mistä luontaistuotteesta otat tyroksiinin korvaajan? Helppo ja halpa lääkitys reseptilääkkeellä
Missä väitin että tyroksiinin olisin etsinyt korvaajaa? Tosin kilpirauhasta tosin puustaa L-tyrosiini ja Jodi, mutta tyroksiini onkin ainoa lääke jota syön riemuiten.
Mutta tyhmä kai olisin jos en olisi yrittänyt erinäisin tavoin hoitaa kroonista nuhaa ja migreeniä, vaikuttaa elintavoilla ja käyttää mm. käypä hoito suoistusten mainitsemia vitamiineja sekä kokeilla vältää esim. maitotuotteita, gluteenia tms. jotta edes yksi päivä olisi nuhaton...
Löytyi lääkkeitä monia, on kroonista sairautta jne.
Tyroksiini kilpirauhasen vajaatoimintaan. Tähän en pysty elintavoillani vaikuttamaan. N45
N32 kirjoitti:
Hui, en ainakaan halua kahdeksan vuoden päästä syödä jotain lääkkeitä. Ainoat mitä olen pidempään vetänyt on e-pillerit ja nuhalääkkeet kesällä allergia aikaan..on se surullista kun monet syövät lääkkeitä aika paljonkin nykyään. :( Lopun elämäänsä..vaikka vaiva olis muutenkin hoidettavissa ensin vaikka luonnon tuotteilla ja elämäntapamuutoksilla.
En jaksaisi edes kommentoida, mutta miksi pidät surullisena lääkkeiden syöntiä? E-pilleri ja allergialääke ovat myös lääkkeitä. Miksi niitä on sallitumpaa syödä kuin sairauden takia syötävää lääkettä? Luulisi luonnontuotteista löytyvän jokin vaihtoehto niillekin.
Aikuisiällä saatu ADHD lääke on ainoa mitä syön. Lääkityksen aloittamisen jälkeen olen laihtunut 28 kg ja stressitasot (kortisoli) ovat laskeneet normaaleiksi. Ilman lääkitystä olisin varmasti kokenut ennenaikaisen kuoleman kaiken sen shown kanssa mitä adhd aiheutti.
Verenpaine -ja sydän yhdistelmälääkkeellä mennään.
44-v
Tavallaan tekisi mieli jättää koko älytön keskustelu omaan arvoonsa, mutta sanonpa silti sanasen. Lääkkeiden kammoaminen on todella älytöntä. Lääkkeet parantavat nykyisin monien ihmisten elämänlaatua ja pidentävät elämää. Otetaan nyt vaikka hiv. Ei enää lyhennä elämää eikä lääkittynä edes tartu. Sitten reumasairaudet; hyvä lääkitys estää ja vähentää taudin aiheuttamia muutoksia, käppyräsormia ei enää juuri näe. Monet sydänsairaudet; elämä pitenee ja laatu paranee - myös vaikkapa kardiomyopatioissa, joihin ennen vain kuoltiin. Nykyhoidolla 80-luvulla sydänkohtaukseen kuollut, hoikka ja toimelias ukkini olisi saanut elää hyvinkin vielä kymmenen-kaksikymmentä vuotta. Monet sellaiset sairaudet, joihin ennen kuoltiin, ovat hoidettavissa.
No, luonnollisuuden ihannointiin sitten. Suuri osa lääkkeiden ainesosista tulee luonnosta. Mieti sitä. Toisaalta taitamattomat luonnonlääkitsijät aiheuttavat itselleen ja muille esim. kuolettavia maksavaurioita.
Totta ihmeessä itsestä kannattaa pitää huolta; liikkua, nukkua ja syödä hyvin. Se ei kuitenkaan ole tae mistään. Onneksi meillä on lääkkeet. Jokainen voi toki kohdallaan miettiä, ottaako sen syöpälääkkeen, liuotushoidon yms. Se on kuitenkin hyvä pitää mielessä, että on aikamoinen etuoikeus saada valita. Sekin on hyvä pitää mielessä, ettei lääkkeettömyys takaa pitkää, hyvää elämää millään tapaa. Sairaus tai kuolema voi tulla hetkessä, niin nuorelle tai vanhalle kuin rapajuopolle ja terveysfriikillekin. Kumpiakin kuolee kaiken ikäisinä.