Millä teette ne videohaastattelut?
Kommentit (10)
Vierailija kirjoitti:
Millä ohjelmalla?
Kolmijakoisella.
Vierailija kirjoitti:
Safarilla.
Safarihan on www-selain!
Se minkä tein, niin oli systeemi haastattelijan puolesta. Niiltä tuli linkki jonka kautta piti asia hoitaa.
Vierailija kirjoitti:
Se minkä tein, niin oli systeemi haastattelijan puolesta. Niiltä tuli linkki jonka kautta piti asia hoitaa.
Mutta videotiedosto sinun piti sentään itse tehdä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Safarilla.
Safarihan on www-selain!
Niin onkin. Olen osallistunut viiteen videohaastatteluun, ja kaikki ovat olleet sellaisia, että meilissä tulee linkki, joka tulee avata selaimessa ja linkin kautta selaimeen aukeaa nettisivu, jossa videovastaukset tallennetaan ihan sillä selaimella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Safarilla.
Safarihan on www-selain!
Niin onkin. Olen osallistunut viiteen videohaastatteluun, ja kaikki ovat olleet sellaisia, että meilissä tulee linkki, joka tulee avata selaimessa ja linkin kautta selaimeen aukeaa nettisivu, jossa videovastaukset tallennetaan ihan sillä selaimella.
Toimiiko systeemi Lynxillä tai Linksillä?
Yleensä niissä on linkki nettisivulle johon haastattelu tallennetaan.
Kerran olen tehnyt puhelimella, ihan vaan kameralla kuvasin. Jaoin tiedoston drivessa niille joille se piti jakaa, koska tiedosto oli liian iso lähetettäväksi meilillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta videotiedosto sinun piti sentään itse tehdä?
Piti pitää huolta, että koneen webkamera toimii/on päällä. Sit vaan painettiin rec ja höpöteltiin vastaus annettuun kysymykseen. Sit esikatselu ja joko uudelleen nauhotus tai tallennus.
Mitään duunia en ole ikinä niin paljon hinkunut että videoitavaksi suostuisin.