Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä tavoin olette valmistelleet joulua?

Vierailija
03.12.2018 |

Oletteko jo hankkineet kuusen, vai kenties vasta lähempänä joulua? Entä jouluruoat, oletteko jo niitä valmistellut?

Itse olen tehnyt jo pakkaseen vaikka mitä, kakkuja, laatikoita jne. Seuraavaksi olisi vuorossa jouluverhojen laitto.
Iloista joulunodotusta kaikille palstailijoille!

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyn kaikki turhat joulukamppeet touhottajille.

Vierailija
2/16 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myyn kaikki turhat joulukamppeet touhottajille.

Itsekään en välitä joulukoristeista tai sisustusesineistä ylipäätään, mutta verhot ja pöytäliinat vaihdan jouluisemmaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouluvalot on laitettu, suurin osa lahjoista hankittu. Kaikki muu jää siihen viikonloppuun ennen joulua. Ei kiinnosta tippaakaan, mutta lasten takia on pakko.

Vierailija
4/16 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jouluvalot on laitettu, suurin osa lahjoista hankittu. Kaikki muu jää siihen viikonloppuun ennen joulua. Ei kiinnosta tippaakaan, mutta lasten takia on pakko.

Jouluvaloja täälläkin laitettu, lahjoista en niinkään välitä mutta pakko hankkia niitäkin kun muutkin ihan välttämättä haluavat niitä minulle ostaa..

Vierailija
5/16 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin muijalle tuhman tonttuasun. Parta kyllä näyttää järkyltä tai se on väärässä paikassa. Kuitenkin tärkeintähän tuolla on järkyttää sukulaiset niin etteivät joka vuosi ramppaa kylässä. Anopille on sellainen kova paketti että riittää vaativallekkin immeiselle. Ultrawibe 2000 pituus 30 cm ja suurin paksuus 6,5 cm. Tärisee ja vatkaa niin että paikat irtoaa hampaista. Johan sen rektaalissa testasin että toimii.

Vierailija
6/16 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän jouluvaloja laitettu terassin kaiteelle. torttutaikina tehty pakkaseen ja vielä pitäisi muutama lahja ostaa (vain pienille). Sinapin ja saaristolaisleivän teen myös n viikkoa ennen joulua

Vierailija
7/16 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitenkään

Vierailija
8/16 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouluvalot ulkona, kuusi viime perjantaista asti jo koristeltu ja seisoo olohuoneessa. Joulukynttelikkö paikoillaan, samoin muut (led)jouluvalot. Tuikkukynttilöitä joka paikassa, joulutähdet ikkunoihin vielä tänään, ja eilen käytiin poikaystävän kanssa ostamassa joululahjat ja paketoitiinkin ne jo. 

Nyt vielä miehelle itselleen joku kiva lahja...

Aattona mennään mutsin luo eli jouluruokia en itse valmista tai osta. 1. Joulupäivänä kun meille tulee porukkaa, laitetaan jotain muuta kuin jouluruokia. 

Vierailija
9/16 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marraskuun lopulla vaihdoin talviverhot jotka sopivat vaihdettavaksi jouluksi. Kaivoin kynttelikön ja valokoristeet ja valosarjat esille. Myös muutama jouluinen koriste on jo esillä. Jouluisia leipomuksia on tarkoitus tehdä pitkin joulukuuta ja syödä myös. En aio jättää kaikkea muutamalle joulunpyhälle. On mukavampi nauttia koristeista ja herkuista joulukuun alkuviikkoina. Joulunpyhiksi jää kyllä omaa nautittavaa.

Lähempänä joulua vielä saunan ja kylpyhuoneen pesu.

Vierailija
10/16 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tonttuovia olen rakennellut.

Vierailija
11/16 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitenkään, mutta jouluvalot on olleet asennettuna jo 12 vuotta.

Vierailija
12/16 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouluvalot on laitettu ja vähäiset lahjat hankittu. Laitoin joulupukin toivomuslistalle, että tämä joulu on rauhaisa ja stressitön, paras joulu ikinä.

Vierailija
13/16 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen joulun viettoon yksinäisen, vielä kotona asuvan mutta jo aika huonokuntoisen vanhempani luo. Teen joululaatikot ja -leivonnaiset vasta siellä. Kuusta tuskin laitamme. Joitakin lahjoja olen jo ostanut.

Vierailija
14/16 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitenkään, enkä aiokaan.

Vierailija
15/16 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tilannut muksuille joululahjat. 

Vierailija
16/16 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouluvalot ollaan laitettu ulos, ja sisälle kyntteliköt. Keittiöön vaihdoin joulunpunaisen kapan. Pipareita leivottu yksi satsi ja näitä syödään jo tässä kun fiilistellään tulevaa joulua eli vielä leivon pipruja lisää. Lanttulaatikot myös tehty pakkaseen ja taatelikakku. Tulevana viikonloppuna teen porkkanalaatikot ja paketoin ostettuja lahjoja sekä kirjoittelen joulukortit jotka olen tehnyt jo marraskuun puolella. Joulukuusi ostetaan lähempänä joulua ja tänä vuonna kun aatto sattuu maanantaille niin siivoukset ja kinkunpaistot tehdään siinä viikonlopun aikana kun ollaan miehen kanssa kotona. Kaksin on tehokkaampaa :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän neljä