Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paras lentotutka?

lentotutka
03.12.2018 |

Minulla on kamala lentokammo ja mieheni lentää melkein päivittäin työmatkojen takia. Tiedän että hullu tapani ei auta yhtään mutta minua rauhoittaa se että pystyn seuraaman kartalta tai lentotutkalta kun mieheni lentokone siirtyy paikasta toiseen.

Näitä palveluja taitaa olla monia. Löysin listan täältä: https://www.lentotutka.fi . Viime aikoina tuo yllä olevan linkin kautta löytämä Planefinder on kuitenkin toiminut huonosti ja ajattelin siksi kysyä jos teillä on joku palvelu jota voisitte suositella? Ja onko tuo lentojen seuraaminen mielestäni hullua hommaa? Pitäisi ehkä päästä tuosta jotenkin irti mutta tällä hetkellä se on ainoa tapa rauhoittua. Muuten stressaan liikaa aina kun tiedän että mieheni on peltipurkissa kilometrejä ilmassa.

Itse en ole astunut koneeseen sitten 2002 häämatkamme ja se oli pelottavimmista kokemuksistani ikinä. Ilmakuoppien takia ylähyllyistä putosi matkalaukut alas ja itse keskityin oksentamaan pieneen pussiin suurimman osan lennosta.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen seurannut flightradar-palvelusta. Syykin on sama! Tsemppiä ap. :)

Vierailija
2/2 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flightradar24 on mielestäni paras noista palveluista. Taitaa olla ruotsalainen?

Itse kärsin myös lentopelosta ennen mutta enää lentäminen ei pelota. Miten selvisin lentopeloistani? Katsoin satoja lento-onnettomuusdokkareita (ovat muuten suosikkejani nykyään) ja huomasin että kaikissa lento-onnettomuuksissa on yksi yhteinen yhtälö. Noin 100 asiaa täytyy mennä pieleen samaan aikaan jotta onnettomuus tapahtuu. Eli on monen pienen yhteensattuman summa. 

Sanoisin että on naurettavan pieni mahis että sattuu juuri sinun miehellesi. Mutta jatka seuraamista ja tsemppiä :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla