Nordean asiakkaat, mielipide pankista?
Miten koette asiakkaana Nordean toiminnan? Mikä on hyvää tai huonoa verrattuna muihin pankkeihin?
Kommentit (26)
No nyt on markkinointiosaston tytöt keksineet uuden markkinointikeinon.
Eikö teillä ole oikeita töitä?
T. Ex nordealainen
En tiedä palvelusta kun hoidan asiat verkossa ja on toiminut. Palvelumaksu on kumminkin liian suuri.
Ne ihme maksut joka helvetin kuukausi. Täyttä paskaa.
Juuri nyt verkkopankissa: "Tilapäinen häiriö. Kokeile hetken kuluttua uudestaan. Tilanteen toistuessa useasti, soita Nordea 24/7 0200 3000 (pvm/mpm), ma-su 24 h/vrk."
Vaihdan heti kun olen lainan maksanut. Paska pankki.
Ihan paska pankki, mut niin on muutkin eli ei se vaihtamalla parane.
Yksi plussa tulee hyvästä kännykkäsovelluksesta.
Ihan kauheaa säätöä ja käsittämättömiä virheitä on tälle vuodelle osunut. Ja sitten kun yrittää puhelimitse näitä asioita hoitaa ja selvittää, se ensimmäinen asiakaspalvelija jonka kanssa asioi, ei ole kärryillä ja neuvoo väärin. Sitten myöhemmin selviää että ei se näin mennytkään ja pitää säätää lisää.
Meilläkin on asuntolainat Nordeasta, joten sen kanssa ollaan naimisissa. Tuskaa lievittämään ollaan ostettu nyt reippaasti Nordean osakkeita. Saadaan keväällä edes jotain lievitystä tähän tuskaan.
Arvelen, että sitä hyvää palvelua saa vain Nordean yksityispankin puolelta. Me olemme vain Premium-asiakkaita, jossa ainoa ilo tuntuu olevan että puhelimessa pääsee jonon ohi.
Vierailija kirjoitti:
Juuri nyt verkkopankissa: "Tilapäinen häiriö. Kokeile hetken kuluttua uudestaan. Tilanteen toistuessa useasti, soita Nordea 24/7 0200 3000 (pvm/mpm), ma-su 24 h/vrk."
Verkkopankki oli hidas. Päädyin vahvistamaan. Nyt en ole varma menivätkö lisäverot valtiolle vai eivät. Verkkopankki lopetti toiminnan juuri kokonaan.
Umpipaska pankki. Kamalat palvelumaksut vaikkei mitään palvelua saakaan.
Vierailija kirjoitti:
No. Kokeilin soittaa, kuten kehottivat. Kovasti olisi pitänyt tunnistautua. Lopuksi yritin tunnistautua. Puhelu katkesi.
Nyt sitten yritin sisään uudestaan. Missään kirjautumissivulla ei kerrota, ettei verkkopankki toimi. Lakaistaan ongelmaa maton alle ja odotetaan, että Yle uutisoi asian? Onhan niillä minun puhelinumeroni ja sähköpostini. Ei pitäisi olla vaikea ilmoittaa, että palvelu on alhaalla ja sitten, kun ei ole enää alhaalla, voisi asian ilmoittaa? Ja näkevät vielä, että olen yrittänyt hoitaa asioitani. Tämä on ihan Nordeasta, että käsketään vain yrittää uudestaan.
Nordean verkkopankin ongelmat ohi – Häiriö kesti muutamia tunteja
Nordea kertoi verkkopalvelun ongelmista ja häiriön poistumisesta Twitterissä.
Verkkopankit
24.11.2018 klo 13:15päivitetty 24.11.2018 klo 15:27
https://yle.fi/uutiset/3-10524493
Nordean sovellukset täkeysjärjestyksessä häiriöTwitter, verkkopankki, Nordea codes.
Ärsyttää koko pulju. Verkkopankissa luvattoman usein toimintahäiriöitä. Tunnuslukusovellus syvältä suolesta. Jos joutuu soittamaan sinne asiakaspalveluun, joutuu odottamaan kauan eikä välttämättä saa sittenkään vastausta. Lisäksi kun itselläni ei ole mitään lainoja, niin ärsyttää että minua rangaistaan sitten kovemmilla palvelumaksuilla siitä, etten kelpaa heidän kanta- tai avainasiakkaaksi.
1. Lainan voi vaihtaa toiseenkin pankkiin jos siltä tuntuu.
2. Kesäisen uudistuksen jälkeen palvelumaksuja ei mene, jos et vaadi jotain erityispalvelua kuten paperisia pankkitunnuksia.
Summasummarum - Ei valittamista. Luultavasti kaikki valittajat ovat muiden pankkien asiakkaita, koska miksi kukaan olisi inhoamansa pankin asiakas.
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttää koko pulju. Verkkopankissa luvattoman usein toimintahäiriöitä. Tunnuslukusovellus syvältä suolesta. Jos joutuu soittamaan sinne asiakaspalveluun, joutuu odottamaan kauan eikä välttämättä saa sittenkään vastausta. Lisäksi kun itselläni ei ole mitään lainoja, niin ärsyttää että minua rangaistaan sitten kovemmilla palvelumaksuilla siitä, etten kelpaa heidän kanta- tai avainasiakkaaksi.
Nordealla ei ole kanta ja avainasiakkuuksia enään. Tottakai pankille tuottavampi asiakas saa etuuksia.
Kallis kuin mikä, mutta onneksi voi laittaa pääoman tulovähennyksiin huimasti kallistuneet maksut. Ennen avainasiakkaana en maksanut mitään muuta kuin ao-tilistä ja Mastercardista tulleet maksut, noin 1,25 per kuukausi, siältäen rinnakkaiskortin, nyt samat maksavat yli 175 euroa vuodessa!
Google pay, Apple pay. Valovuosia edellä muita pankkeja Suomessa, 5/5. Maksaa myös hyvin osinkoa, joka näin omistajana on plussaa.
Olen kuullut kaikista pankeista lähinnä haukkuja. Jokaisella on omat ongelmansa verkkopankissa ja konttoreita suljetaan jne.
Itse olen saanut pääsääntöisesti erinomaista palvelua Nordeasta. Toki palvelumaksujen nousu vituttaa, mutta en usko, että naapuripankissa olisi asiat sen paremminkaan... Minulla on asuntolaina, joten sen ansiosta palvelumaksut ovat vielä todella alhaiset. Sitten kun laina on maksettu, ne tulevat nousemaan.
En ole huomannut mitään kuluja, hoidan pankkiasiani Nordean privaten puolella, maksan Apple Watchilla. En ymmärrä näitä maalaispankkien asiakkaita, oksettavaa nähdä joku maksamassa kortilla, etenkin vihreällä sellaisella.
Vierailija kirjoitti:
Vaihdan heti kun olen lainan maksanut. Paska pankki.
Mihin pankkiin vaihdat?
Paska pankki. Huonoa palvelua toistuvasti. Olisin vaihtanut vuosia sitten muualle ellei olisi asuntolainaa.