Miksei Nordeaan pääse nykyään läpi puhelimella? Stana!!!
Kommentit (5)
Ei kai siellä Pankissa kukaan nyt aamuseiskalta vastaa - tok tok tok!!!
soittele 9 uudestaan, niin saattaa joku vastata.
Minä olen soittanut kolmesti Nordean puhelinpalveluun. Klo. 23. aloin soittamaan, sain vastauksen 23.43. Sitä edellinen puhelu kesti kaksi minuuttia, mutta jonossa 35 minuuttia, päiväsaikaan.
Kolmas kerta jonossa vei 23 minuuttia.
Aivan perseestä. Naurettavinta on, että kun puhelu koskee sitä, että verkkopankki menee lukkoon, koska ei hyväksy salasanaa, joka on ollut se sama jo kaksi vuotta, niin tiedote jauhaa vaan että asiat hoituvat helpommin verkkopankissa. JOO O NIIN PER***LE HOITUISI!
Tää nykyinen paska asiakaspalvelu on syy siihen, että päätin siirtää vielä Nordeassa olleet toiminnot jo pitkään käytössä olleeseen, toiseen päivittäispankkiini.
23 minuuttia jonossa ja luovutin. Oi niitä aikoja ku sitä marssi pikkukaupungin Koppiin viemään 5 markkaa Jeans -tilille.
Ap