Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Äitiys ei muuttanut minua

Vierailija
02.12.2018 |

Muita, jotka eivät koe yhtään samaistumista niihin juttuihin mitä usein kaikkialla näkee ja kuulee, kuinka äitiys muutti elämän ja minut ihmisenä jne.?
En vaan ole muuttunut ihmisenä oikeastaan ollenkaan, eikä elämänikään ole kokenut suuria mullistuksia mihinkään suuntaan.
En myöskään ole ”tajunnut elämästä” tai rakkaudesta mitään uutta äitiyden myötä, vaikka ilmeisesti näin kuuluisi käydä.

Olen yleensä vain hiljaa kun aiheesta puhutaan, kun en keksi oikein mitään sanottavaa koska en jaa kokemusta enkä halua mitään leimaa otsaani jos kertoisin, etten fiilaa oikeastaan ollenkaan.
Tämä on vähän surullistakin jopa, koska jään selvästi ulkopuoliseksi jostain äitien kollektiivisesta kokemuksesta ja yhdestä naisen elämän suurimmista kokemuksista (mullistava äitiys joka muutti kaiken).

Onko täällä muita äitejä, jotka kokevat kanssani samoin eli ei mullistuksia tai ihmisenä muuttumista äitiyden myötä?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
02.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen lapsesi on?

Vierailija
2/5 |
02.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kaikki äitiydessä mennyt odotustesi mukaan? Ei vaikeuksia joihin liittyisi opetus?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
02.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi on jo koululainen, eikä mulla ollut oikein odotuksia lapsen tai vanhemmuuden suhteen.

Ap

Vierailija
4/5 |
02.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä elämäsi rooli tai kokemus on ollut samanlainen kuin äitiys? Millaista elämäsi oli ennen lasta, jos 24/7 vastuu ja saatavillaolo avuttomalle rakkaalle ei muuttanut suhtautumista omiin tarpeisiin tai prioriteeteihin?

Vierailija
5/5 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

.