Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saiko mies traumoja lopun iäksi kun sanoin sille suutuspäissään

Vierailija
10.05.2006 |

ett sill on todella pieni penis

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
11.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

todennäköisesti jättää sinut pian, jollei ole sitä jo tehnyt. Eiköhän hänkin sinusta löydä noin kannustettuna vartalonkohtia joista ei pidä.

Vierailija
2/17 |
11.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa vielä täydentää työ huikkaamalla lähtiessä että vain teeskentelit halunneesi seksiä. Toivottavasti saat pian niin isoa penistä ettäoikein tuntuu! Hauskaa loppuelämää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
11.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanottu mikä sanottu - etkä sitä sanomattomaksi enään saa. Asiaa ei auta vaikka väittäisit että et oikeasti ole sitä mieltä että " se" on pieni, kun kerta olet sitä mieltä että ON pieni.

Pitäisi vähän miettiä mitä sanoo.

Minkäs miehesi " sen" koolle mahtaa -> se on juuri sellainen kun on eikä siitä muuksi muutu! Tätäkin tosiasiaa vasten tarkasteltuna loukkauksesi on vakava ja osoittaa piittaamattomuutesi toisen tunteita kohtaan näinkin arassa asiassa.

Et varmaankaan ole täydellinen itsekään, vikoja ja puutteita löytyy sinustakin. Kuitenkin nämä seikat ovat tod. näk. miehellesi sivuseikkoja eivätkä häntä häiritse - ainakin häneltä löytyy älyä ja hienotunteisuutta olla mainitsematta näistä asioista.

Jos nyt sellainen ihme tapahtuisi (mitä kyllä epäilen), että miehesi antaa sinulle sanomisesi anteeksi, niin kyllä tuo sanomisesi kalvaa hänen mielensä sopukoissa vielä pitkään - siitä ei päästä mihinkään.

Jos kerta olet niin pinnallinen ihminen että " sen" koko ratkaisee, niin miksi yleensä olet miehesi kanssa? Miksi et lopettanut suhdetta siihen paikkaan kun havaitsit " ongelman" ?

Vierailija
4/17 |
11.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
5/17 |
11.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mikäs tossa nyt mättää, miksei miehille saa sanoa niiden kalun koosta mitään mutta naista saa arvostella, rintojen sekä tavaran kokoa????

Kyllä valta osa valittajista täällä on naisia - juuri mm. miehen kalun koko.

Ärsyttävintä asiassa on juuri se että valitetaan asiasta jolle mies ei voi mitään.

En ole havainnut täällä kovinkaan merkittävää arvostelua kohdistuen naisen ulkoisiin avuihin. Tässäkin kohtaa naiset ovat olleet itse aktiivisempia (turhamaisuutta?): " pitääko olla näin ja näin isot rinnat" jne. Huomauttaisin vain, että naiset voivat tehdä näille ulkoisille seikoille jotain, jos haluavat.

Henk. koht. sanoisin että ei rintojen koolla ole mitään väliä. Tärkeintä on nainen (kokonaisuutena) siellä rintojen " takana" . Tärkeää on kuinka niitä rintoja (olivatpa ne sitten isot tai pienet - ei väliä) " kantaa" .

Vierailija
6/17 |
11.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku sanoi täällä, että kyllä naistakin saa arvostella. Ei mun mies ainakaan mua arvostele!!! Ja en kyllä sulattaisi ja pystyisi unohtamaan, jos sanoisi ulkonäöstäni jotakin negatiivista. Esim haukkusi rintojani!

Vierailija
7/17 |
11.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sai :(

Vierailija
8/17 |
11.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä ihmettele jos mies keikkuu narun jatkeena kun tänään kotiin menet. pienine killuttimineen kaikkineen.

Vierailija
9/17 |
11.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuten ei vaimoikaan kun sanoin hänelle.

Et kai sä luule että mä viittin alkaan väsyneenä panemaan tommosta

peräpukamaista läskiä.

joo. tyhmästi tehty. yritin pyytää anteeksi, mutta se kolahti niin syvääle sieluun ettei se voi koskaan unohtua.

olin väsynyt ja töissä oli kaikki mennyt päin peetä. vitutti.

siitä on jo 6 vuotta ja edelleen kuulen siitä aina kun tulee

vähänkin sanaharkkaa.

Vierailija
10/17 |
11.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

muistaa varmasti loppuikänsä mitä oot suustas tunkenu

Vierailija
11/17 |
11.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tuollaisesta saa ikinä mennä toista huomauttamaan sillä jos ei sua joku päivä jätä se muistaa sen aina tai etsii toisen muijan jolle se kelpaa

Vierailija
12/17 |
12.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet kyllä usein arvostelee naisia, mutta arvosteleeko ne omaa naistansa? Siinä on kuitenkin eroa, vaikkei kumpikaan ole kivaa.

Kyllä mä olen sitä mieltä, että jos nainen antaa miehensä arvostella itseään, esim. rintojen tai vielä kammottavampaa, emättimen koosta, niin se on kohtuutonta. Ei niin saa antaa kohdella itseään. Ihan eri asia on, jos itse kysyy ja mies sitten vääntelehtii ja yrittää jotain vastata korrektisti, mutta ei kuitenkaan valehdella.

Oikeasti, jos haluat vielä parantaa tilanteen, ota asia miehen kanssa puheeksi - ole kiltti ja ystävällinen ja kerro missä asennoissa seksi on sinusta parasta. Onhan se ihan totta, että kaikki asennot ei ole pienen kanssa yhtä kivoja, vaikka itse kyllä tykkään enemmän pienemmästä, kuin valtavasta.

Vierailija
13/17 |
12.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitan.

Vierailija
14/17 |
12.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

....

Vierailija
15/17 |
12.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. Mici

Vierailija
16/17 |
12.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ei siinäkään ole viimeistä korttia katsottu. Tosin miehellä pitää olla vaan isokokoiset aivot että saa sen verran massia kasaan .

Jos mulle joku huomauttais pienestä munasta , hommaisin hirveän lekan jolla seivästäisin neitsyitä päästäkseni traunoistani yli.

Vierailija
17/17 |
12.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

varsinkin jos se oikeesti on totta mitä sanoit... eikä sinulla ole se väljä toosa ja miehes kalu normaali

itellä oma vekotin on semmonen eu kokoinen 16cm ja kumit istuuu napakasti mutta sitten tyttöystävällä paikat ehkä sanoisin väljähköt(vertailukohtia on...) mutta en ikimailmassa sitä sille menis sanomaan ja seksi on silti tyydyttävää eli täytyy vaan tietää mikä asento " toimii" paremmin ja jne jne

onnee sulle ja suhteelle

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yksi