Kysely: mitä teit tänään klo 8-20?
Muuten vain kysyn. Tavallisten ihmisten tavalliset elämät kiinnostavat. :)
Kommentit (49)
Kävin kaupassa, söin, päiväunet ja kotsoin yotubea
Kävin kaupassa kävellen ja syötiin. Sitten katsoin ampumahiihdon sekaviestin ja katsoin äsken Yle Areenasta kumppanin kanssa Sorjosen 9/10 jakson ja nyt odotan Skyfallin alkua. Tosin olen käynyt leffassa sen katsomassa.
Heräsi. 8:30, otin lääkkeeno. Menin takaisin nukkumaan, koska olin nukkunut tosi huonosti. Heräsin uudelleen 9:45. Laitoin aamiaisen: munakokkelia, pekonia, ruisleipää, maitokahvia.
Samalla ja sen jälkeen selailin päivän lehtiä. A
Tein piparkakkutalon ja pipareita, koristelin ne. Join kahvia. Tein kukka-asetelman. Kokkasin illalliseksi Coq au vin pitkän kaavan mukaan, tuli todella herkullista. Jälkiruoaksi avocado-kiivijäädyke ja kofeiinitonta kahvia.
Pyykit koneeseen pyörimään. Nyt ajattelin vielä tehdä lusikkaleipiä.
Vierailija kirjoitti:
Heräsi. 8:30, otin lääkkeeno. Menin takaisin nukkumaan, koska olin nukkunut tosi huonosti. Heräsin uudelleen 9:45. Laitoin aamiaisen: munakokkelia, pekonia, ruisleipää, maitokahvia.
Samalla ja sen jälkeen selailin päivän lehtiä. A
Tein piparkakkutalon ja pipareita, koristelin ne. Join kahvia. Tein kukka-asetelman. Kokkasin illalliseksi Coq au vin pitkän kaavan mukaan, tuli todella herkullista. Jälkiruoaksi avocado-kiivijäädyke ja kofeiinitonta kahvia.
Pyykit koneeseen pyörimään. Nyt ajattelin vielä tehdä lusikkaleipiä.
Ups, olisi pitänyt oikolukea ennen lähettämistä. T: sama
Entäs aloittaja, miten sinun päiväsi on mennyt ja mitä touhutessa?
Olin töissä, kävin kaupassa, menin salille. Söin makkarakastiketta miehen kanssa ja sitten kävin suihkussa.
Nukahdin joskus 8 aikaan, heräsin noin 18:30
Heräsin kahdeksalta, menin juoksulenkille, menin suihkuun, meikkasin, kävin ostamassa alusvaatteita, kävin ruokakaupassa, tein ruokaa (possupata, perunamuusi), söin palan suklaakakkua, tein nopean siivouksen, tuijotin telkkaria, roikuin palstalla ja nyt syön iltapalaa.
Noin 10.20 heräsin.
Makoilin sängyllä kännykän kanssa.
Noin 12.00 söin aamupalaksi puuroa.
Siivosin vähän, mm. tiskasin.
Olin koneella.
Kävin suihkussa, pesin hiuksetkin.
Alkuillasta kävin kaupassa (kahdessa ruokakaupassa), siinä samalla sain päivän liikunnat.
Tein joulutorttuja.
Olen koneella.
Ei ollut kaikista tavallisin päivä. Klo 8-9 tein lasten kanssa aamuhommia ja aamupalaa, 9-10 täytin tiskikoneen, laitoin pyykit pyörimään ja öhvötin sohvalla. Klo 10-18 olin 7-vuotiaan mukana harrastuksen näytöspäivässä (treenit + näytökset); pisimmällä tauolla käytiin lopun perheen kanssa Hesellä. 18-18:30 iltapalaa pöytään, 18:30-19:15 kävin kaupassa, 19:15-20:00 iltasatu (ehdin hetken huomioida sisarustakin) ja sitten vielä hierottiin päivän jännityksen esiintyjän hartioista. (Ennen kahdeksaa avustusta joulukalentereiden kanssa ja erinäisten erimielisyyksien ratkomista ja pienemmän sylittelyä, iltakasin jälkeen vielä perheen ensi viikon ohjelman täydennys liitutaululle, työeväät, lasten reput, oma iltapala...)
On sellainen olo että en ole tehnyt mitään kun eipä mun tarvinnut kuin istua yleisössä, tarjoilla eväitä ja muistuttaa että vessassa kannattaa käydä ennen kuin ohjaaja hakee esitysvalmiuteen. Silti olen kuitenkin ihan puhki.
Nukuin, heräsin 1545, kuuntelin radiota, trollasin mammalla, nyt syön aamiaista ja lähen kohta kaupungille. Hyvää 1.adventtia kaikille!
Nukuin. Valvoin koko yön, aamuun asti, unirytmi vähän keikannut taas. Ajattelin nukkua vain muutaman tunnin, mutta menikin iltaan asti ihan koomassa.
Yrjösin ja paskoin liejua. Sitten hikoilin ja tärisin kunnes toistin jälleen ensimmäistä vaihetta ja samaa toistuikin monta tuntia. Krapula.
Kyselijä kirjoitti:
Muuten vain kysyn. Tavallisten ihmisten tavalliset elämät kiinnostavat. :)
Ja hakusit saada liekehtivän innostuneen keskustelun aikaiseksi :D
Heräsin 11:30, olin vartin puhelimella ja heräsin 13. 13h yöunet :) Makasin sängyssä katsellen youtubea ja netflixiä, hain ruokaa paikallisesta kebab-ravintolasta. Syötyäni katsoin lisää netflixiä.
Makasin sängyssä kuunnelle perheen aiheuttamaa meteliä. Mies toi aamiaisen sänkyyn kymmenen aikoihin. Nousin ylös, pesin yhden koneen pyykkiä koska tarvitsen työvaatteet.
Suunnilleen yhden aikaan menin takaisin sänkyyn kun mies lähti kai kauppaan ja pienempi lapsi meni päikkäreille. Isompi on kipeä ja halusi vain katsoa leffoja.
Viiden aikaan nousin taas ylös ja tein ruoan.
Sen jälkeen olen kai tuijottanut seinää kunnes tuli aika laittaa lapset nukkumaan.
En halua uskoa että päiväni kuitenkaan vastaisi apn kysymykseen tavallisen ihmisen elämästä.
Nukuin kymmeneen, sometin ja join kahvia. Leivoin 3 peltiä pitsaa, luin kirjan loppuun, kävin tunnin lenkillä toisen tyttären kanssa, saunoin tyttärien kanssa, köllötin miehen kainalossa, järjestelin paikkoja kotona, pesin koneellisen pyykkiä, lämmitin leivinuunia ja nyt luen Aihe Vapaata ja rapsuttelen miehen selkää.
Huh, hengästyttää teidän sunnuntait.
Minä heräsin noin klo 12. Laitoin lapsille ruokaa ja siirryin sitten sohvalle katsomaan Netflixiä. Välillä selasin puhelinta. Sitten oli taas laitettava lapsille ruokaa. Lisää Netflixiä ja puhelimella roikkumista.
No, tsemppasin vähän ja pesin koneellisen pyykkiä ja laitoin tiskikoneen päälle. Olin tosi tyytyväinen itseeni tämän aherruksen jälkeen.
Heräsin, treenasin, kävin suihkussa, kävin hautausmaalla, kävin kävelemässä kaupungilla, tulin kotiin, tein ruokaa, roiku(i)n netissä. Normi sunnuntai.