Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysely: mitä teit tänään klo 8-20?

Kyselijä
02.12.2018 |

Muuten vain kysyn. Tavallisten ihmisten tavalliset elämät kiinnostavat. :)

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
02.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kuvittelin palstan nimen perusteella että täällä olisi perheellisiä, muttei näköjään ainakaan kovin tuoreita sellaisia jos joka toinen nukkuu iltapäivään ja sitten vähän huhhailee.

Vierailija
22/49 |
02.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin klo 9, söin, kävin kaupassa, opiskelin, söin, kävin juoksemassa ja suihkussa, viikkasin pyykit, katsoin luontodokumentin, söin, opiskelin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
02.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin jo seitsemältä, mutta nousin ylös 7.45. Keitin kahvia, poltin tupakan, kirosin toimimatonta vatsaani.

Join kolme ämpärillistä kahvia, mies heräsi niin keitin sille omat sumpit.

Pesin hampaat ja naamani, vein koiran lenkille. Söin kolme Laxoberonia.

Leivoin juustocroissantteja.

Palstailin ja piereskelin.

Tilasin netistä vaatteita.

Keitin perunoita ja paistoin vihanneksia tulisella kastikkeella. Söin.

Katsoin telkkaria ja piereskelin lisää.

Menin räjäytyspas*alle kun napit alkoi vaikuttamaan. Oi autuutta 😍

Nyt alkaa leffa. Sohvalle jeh.

Vierailija
24/49 |
02.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flunssassa, joten heräsin normaalia myöhemmin klo 10. Syötiin aamupala miehen kanssa, tiskasin. Valmistelin ensi viikon työjuttuja pari tuntia. Keitin kahvit, kokkasin ruokaa. Vuorottelin koneella notkumista ja syömisiä. Kirjoitin pitkästä aikaa pitkät s.postit kahdelle ystävälle. Katsoin dokumentin Areenasta ja päätin yrittää mennä ajoissa nukkumaan.

Vierailija
25/49 |
02.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukuin aamupäivään, kahvittelin ja neuloin katsoen samalla kokonaisen dokumenttisarjan läpi. Kävin myös pihalla viemässä linnuille kauraa ja tyhjensin astianpesukoneen. 🏃

Vierailija
26/49 |
02.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Mitä itse teit?

Vierailija
27/49 |
02.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klo 8 olin parkkipaikalla valmiina linturalliin. Etsittiin lintuja klo 15 saakka,minkä jälkeen oli tulosten purku ja yhteinen päivällinen ravintolassa. Sen jälkeen kiirehdin kotiin ja kirkkoon adventtijumalanpalvelukseen. Tämän jälkeen hoidin yhden työasian.

Vierailija
28/49 |
02.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entäs aloittaja, miten sinun päiväsi on mennyt ja mitä touhutessa?

Ai, kiva kun kysyit :)

Olin aamulla töissä (mm. käytin halvaantuneen henkilön suihkussa ja puin/kampasin hänet pyynnöstä nätisti kyläilijöitä varten, hoidin talon keittiövuoron ja avustin ruokailuissa henkilöitä, joilla liikuntarajoitteita). Pidin töissä yhden tauon ja söin salaatin.

Töiden jälkeen kävin kaupassa, kävin suihkussa, söin tortillan ja mustikoita, ja otin päiväunet sohvalla isompien lasten vieressä. Pienin heräsi isän vierestä päikkäreiltä ja herätti minut.

Sitten paistoin kaksi pellillistä karjalanpiirakoita, ja kaksi omenaviinereitä. Söin itsekin pari. Sisko ja lanko kävivät kylässä sekä hakemassa omat lapsensa yökylästä.

Tämän jälkeen katseltiin The joulukalenteri (poika haluaa aina katsoa) ja leikkasin miehen hiukset.

Hoidimme lasten iltapesuhommat ja minä menin sänkyyn pötköttämään, mies nukutti pienimmän.

Vierailija
29/49 |
02.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukuin n. klo 10-11 asti, kävin heittämässä kaverin kotiin yöpaikastaan ja kävin samalla kaupassa. Söin aamupalaa ja katsoin Netfilixiä. Klo 14.30 lähdettiin käymään joulumarkkinoilla, sen jälkeen syömään ja elokuviin. Nyt kotona katsonut Netflixiä toiset pari tuntia, pyykännyt ja laittanut iltapalaa. Parin tunnin päästä nukkumaan että jaksaa aamulla herätä aikasin uuteen viikkoon. 

Vierailija
30/49 |
02.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukuin, heräsin 9.15, roikuin netissä klo 10, tein ja söin aamiaisen, luin päivän lehden, en ymmärtänyt fingerporia,

klo 11 kävin suihkussa, vaatetin, kuivasin hiukset ja meikkasin vähän, lähdin töihin klo 11.35, töissä 12-20

Vierailija
31/49 |
02.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on aamuvirkut lapset joten syötiin aamupala ennen kasia, hieman siivoilua ja lasten kanssa leikkimistä. Mentiin klo10 brunssille, kävin kaupassa ja laitettiin jouluvalot pihalle. Ulkoilua, pyykkiä, pipareiden leivontaa. Kasilta laitoin pienet nukkumaan ja kyselin yhden lapsen huomisen enkun koe aluetta. Nyt lapset sängyissään ja itse sohvalla. Usein kyläillään sunnuntaisin mutta tänään brunssilla käynti oli erikoisempi "ohjelma numero". Kiva päivä!

Vierailija
32/49 |
02.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klo 06-08 olin jo hereillä kun kissa herätti ja piti sen kanssa touhuta. Menin uudestaan nukkumaan ja heräsin klo 13. Join tölkin olutta ja luin kirjaa (Megadeth, Dave Mustaine). Söin "aamu"palaa pitkän kaavan mukaan Ja luin Hesarin. Jatkoin kirjan lukemista ja join kaksi lasia viiniä. Vähän nettiä nyt kun kirja loppui ja kohta syön jotain ja katson jonkun murhaohjelman tallennukselta. Aikaisin nukkumaan.

Vierailija
33/49 |
02.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä kuvittelin palstan nimen perusteella että täällä olisi perheellisiä, muttei näköjään ainakaan kovin tuoreita sellaisia jos joka toinen nukkuu iltapäivään ja sitten vähän huhhailee.

Heh, perheellinen kyllä olen mutta lapset jo sellaisia omatoimisia ja osaavat arvostaa viikonloppuaamuja ja vötkyilevät itsekin niin pitkälle päivään kuin vain antaa.

Ohi on jo ne ajat kun yhdeksältä aamulla oli jo ulkoiltu ja lounaskin syöty. Mutta hyvässä muistissa. Nyt voi jo nautiskella.

Vierailija
34/49 |
02.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söin aamupalaa, siivosin kaapin, laitoin puhtaat vaatteet vaatekaappiin, leikin taaperon kanssa. Syötin taaperolle lounaan ja laitoin päiväunille, joiden aikana katsoin maastohiihtoa telkkarista. Taapero heräsi, annoin välipalan, söin itse päiväruoan ja vähän taas leikittiin. Olinkin sitten niin väsynyt, että jouduin itse menemään päiväunille. Kun heräsin, lähdin taaperon kanssa iltalenkille rattaiden kanssa. Takaisin tullessa tein lapselle iltapuuron ja syötin sen. Sitten käytiin molemmat suihkussa. Vähän ennen kahdeksaa lapsi halusi nukkumaan, joten heitin pinnasänkyyn.

Vierailija
35/49 |
02.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeistelin neulomani sukat, ts. päättelin langat. Silitin pyykkiä tvn edessä, katsoin Suomen kaunein koti -ohjelmaa.

Klo 15 ajoin lentokentälle amerikkalaista ystävääni vastaan. Ajoin hänet Helsingin keskustaan hotellille, kävimme syömässä ja kävelin ystäväni kanssa pienen lenkin, näytin apteekin, ruokakaupan ja yhden marketin sijainnit. Ajoin kotiin ja juttelin naapurin kanssa pihalla, samalla silitin hänen koiriaan. Tasan klo 20 avasin kotioven.

Vierailija
36/49 |
02.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

08.00-10.30

Olin suihkussa.

10.30-11.00

Ajoimme sairaalaan.

11.00-15.00

Synnytin.

15.00-20.00

Ihailin vauvaa ja viestittelin tuttaville.

Vierailija
37/49 |
02.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukuin yhteentoista, syötiin puuroa ja marjoja aamiaiseksi, joogattiin mieheni kanssa , harrastettiin seksiä, kävin kaupassa , keittelin pinaattikeittoa, pesin vessan ja imuroin, kävin suihkussa ja varasin lennot kevätreissulle. Kahdeksan aikoihin iltaruoan tekoon..

Vierailija
38/49 |
02.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen oli pikkujoulut ja tänään lievä krapula. Kävin kävelyllä hakemassa autoni ja kaupassa. Tein epäterveelistä ruokaa, mutta vain vähän.

Runkkailin neljä kertaa ja haaveilin kauniista työkaveristani, joka on tietty onnellisesti naimisissa.

Nyt kirjoittelen tinderissä.

Vierailija
39/49 |
02.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

08.00-10.30

Olin suihkussa.

10.30-11.00

Ajoimme sairaalaan.

11.00-15.00

Synnytin.

15.00-20.00

Ihailin vauvaa ja viestittelin tuttaville.

Normisunnuntai?

Onnea ❤

Vierailija
40/49 |
02.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin ekan kerran joskus kasin aikaan. Nukutti, joten nukuin lisää. Loputa nousin kymmenen jälkeen ylös. 

Tein aamutoimet ja siitä sitten koirien kanssa aamulenkille. Oli hieman lyhyt lenkki kun oli vähän kiirus, huomasin hieman vähän myöhään että lääkkeet jotka aamupäivästä otan on loppu. 

Söin nopsasti aamupalaa ja siitä sitten pitemmälle ajoreissulle kun harvempi apteekki on sunnuntaina auki. Tein samalla perus ruokakauppareissun ja kotona olin muistaakseni yhen jälkeen.

Istuin hetkisen koneella rentoutumassa ja vähän leikitin välillä kissojani ja joskus kolmelta alotin siivoilemaan. Imuroin, pesin lattiat, pyykki- ja tiskikoneet pyörimään ja kuurasin vähän suihkun seiniä pitkästä aikaa. Koirat lenkille sen jälkeen.

Ennen kuutta tein makaronilaatikon ja pistin sen uuniin, sen aikaa lagailin taas koneella selaten nettiä ja mietin tulevaa työviikkoa. Söin ruuan ja innostuin jatkamaan siivousta vessan osalta lisää.

Sen jälkeen vaan lagannut lisää koneella, kohta ajattelin lähteä koirien kanssa taas lenkille...

Tämmöstä perustylsää se on kun yksin asuu, ei kovin erikoinen päivä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä viisi