Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysely: mitä teit tänään klo 8-20?

Kyselijä
02.12.2018 |

Muuten vain kysyn. Tavallisten ihmisten tavalliset elämät kiinnostavat. :)

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
02.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

8:00 vielä töissä, pikkuhiljaa tekemässä lähtöä

8:30 kotiin aamupalalle, lapset ja isä heränneet kanssa jo ennen kuutta

9:30-11:30 sisällä puuhailua, ruoanlaittoa

11:30-13:30 muu perhe päiväunilla, väsymys saa pään särkemään, mutta vihaan päiväunia eli ompelen ja laitan ruuan loppuun (nyhtöpossu+muussi)

15:30 ruoan jälkeen lähdetään joulumarkkinoille, ulkona sataa joten markkinoilla on ihanan tyhjää eikä jonoja, kaikilla hyvä reissu

18:00 syötiin paljon markkinoilla, pientä iltapalaa lapsille, joulukalenterien avaus ja puuhailua

20:00 lapset unille

Vierailija
42/49 |
02.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin töissä, kuten arvaan ap:nkin olleen. 

t. kolmivuorotyö

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
02.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen potenut flunssaa koko päivän neljän seinän sisällä. Ensi viikolla olisi tentti, johon olen lukenut särkylääkkeen ja nenäliinojen voimilla. Välillä tein ruokaa, ja katsoin netflixistä erään sarjan viimeisen jakson.

Vierailija
44/49 |
02.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukuin myöhään eli puoli kymmeneen.

Jauhoin kahvipavut ja tein suodatinkahvia, join sitä kaksi mukillista ja söin aamupuuroa kaikessa rauhassa netistä uutisia lukiessa. 

Kävin ruokakaupassa.

Viestittelin kaverin kanssa. 

Luin nettiä ja siistin vähän kämppää, järjestelin vaateita tms. 

Ulkona satoi ja oli kylmä, ja toivun vielä flunssasta, joten en lähtenyt puistoon lenkille. 

Kuuntelin musiikkia, Brahmsia.

Laitoin illalliseksi sienipastaa. Lounaaksi söin vähän sitä ja tätä, tähteitä. 

Pesin kaksi koneellista pyykkiä ja vaihdoin sänkyyn puhtaat lakanat. 

Nyt katson pari työhommaa huomista varten. Sitten tarkoitukseni on poistua netistä, käydä suihkussa ja lukea kirjaa sängyssä.

Introverttinä minua ei haittaa yksinolo, pidän siitä. Toki joskus on parempi olla ihmisten kanssa, mutta tämä sunnuntai meni näin ihan mukavasti. N47

Vierailija
45/49 |
02.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistin ostoksilla, että minullahan on lapsi ja huomenna sen ristiäiset. Lähdin IKEAan ostamaan tarjoiluja ja yritin soitella kavereille muistaisivatko he kenet papin olen kutsunut paikalle ja olisiko ideoita nimeksi.

Sitten heräsin ja huomasin, että olen nukkunut ihan liian pitkään, ja että onneksi olen vielä lapseton. Raportoin unesta avopuolisolle. Nousen hieman ennen kahtatoista keittämään kahvia, teen leivän ja luen koneelta päivän lehteä. Siivoan keittiön, jääkaapin ja pakastimen. Kamalasti hävikkiä... Vien kaikki kierrätettävät asiat astioihinsa ja lähdetään koiran kanssa lenkille metsään ja pientaloalueelle katsomaan ihmisten joulukoristeita.

Kotiin tullessa käydään varaston kautta hakemassa omat koristeet, vaihdetaan verhot, asennetaan valot jne. Taustalla pyörii hassujen tubettajien joulukalenterit.

Pilkon juurekset valmiiksi, järjestelen pari laatikkoa ja selaan läpi pinon lukemiani lehtiä saksien niistä kaikki hyvät reseptit ja inspiroivat jutut.

Otan koiran ja lähdemme kirjastoon palauttamaan kirjat ja vien pari omaani kierrätyshyllyyn. Kotona laitan juurekset uuniin, mutta unohdun kattomaan elokuvaa ja ne kärtsää. Saan pelastettua osan ja syön ne. Pakko ottaa jälkkäriksi 4cl punaviiniä ja pari palaa fazerinaa. Koitan venytellä samalla kun katson leffaa, muuta laiskottaa.

Vien pyykit kuivumaan ja käytän vielä koiran, soittelen äidille ja painun iltajuttujen kautta sänkyyn. Aion nukahtaa ajoissa mutta löydän tämän ketjun.

Vierailija
46/49 |
02.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin jouluvaloja ja ensimmäisiä joulujuttuja, tein meille ruokaa, maksoin laskuja, katsoin leffan, laitoin huomiset tavarat aamuksi valmiiksi...

Vierailija
47/49 |
02.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

8-10 Olin töissä (työt alkoivat jo 5.45).

10.15 tulin kotiin, päästin koiran pihalle pissalle, mentiin sisälle. Sitten aamukahvi.

Päivällä tein perus kotitöitä, katsoin telkkaria, käytin koiran kävelyllä, neuloin lapasia ja pelasin kännykällä simon's cat peliä.

14.30 lämmitin eilistä lihamureketta ja muusia, porkkanalaatikkoa ja lanttulaatikkoa sekä hörppäsin kahvit jälkkäriksi.

15.05 lähdin takaisin töihin, josta palasin kotiin klo 19. Kävin suihkussa ja söin lapsen tekemää suklaamoussea (blåbandin jauhepussista ja maidosta vatkattu, ei erityisen hyvää, mutta kun pieni ihminen halusi ihan itse kokata niin toki äitin pitää maistaa).

19.30 laitoin uunin lämpenemään ja leivoin siemennäkkäriä (joo katsoin tänään Koko Suomi leipoo ja siitä idea).

Vierailija
48/49 |
02.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskaa! 😁

Katselin jakson vanhaa Midsommerin murhia. (John Nettles 💓)

Koristelin olohuonetta joulua varten.

Paketoin n. 10 lahjaa.

Siivosin ja tiskasin.

Kirjoitin huomisen kauppalapun.

Söin jauhelihakeittoa.

Nukuin päikkärit.

Katsoin kivan elokuvan ja kudoin villapaitaa.

Tein eväät huomiselle, kävin pesulla ja nyt odotan unta 😁.

Vierailija
49/49 |
02.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiran kanssa aamulenkki, aamukahvin jälkeen lähdin treenaamaan (kova plyo-harjoitus). Kotiin, aamupalaa miehen kanssa, lötköteltiin sohvalla ja katsottiin Netflixsistä leffa. Lähdettiin kävellen Prisman tekemään alkuviikon ruokaostokset. Kokkailtiin vähän pidemmän kaavan mukaan intialaista kasvisruokaa. Mies pelasi, minä opiskelun pari tuntia. Käytettiin koira iltalenkillä ja käytiin suihkussa yhdessä. Nyt löhötään taas sohvalla ja valutaan kohta sänkyyn.

Kiva ja rento sunnuntai :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yksi