Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies pettää, en tiedä mitä tehdä??

narri
02.12.2018 |

Sain vahingossa selville, että mies pettää työmatkoilla ja nyt pikkujouluissa.
Aiemmin on jo alitajuisesti herännyt muutaman kerran ajatus, mutta olen hylännyt sen koska ei ole ollut mitään konkreettista.

Nyt näin sattumalta miehen puhelimennäytöllä pikkujoulujen jälkeen viestin, jossa oli raskauttavaa tekstiä. Miehen ollessa suihkussa, sorrui siihen pahimpaan ja lukaisin hänen viestejä. Sieltä selvisi, että hän on pettänyt myös syksyllä työmatkalla. Pyydellyt työkaveria "kainaloon nukkumaan".

Meillä on yhdessä todella hyvä. Mies on ollut koko ajan sama hellä itsensä.

Nyt en tiedä yhtään mitä tehdä??? Toisaalta, jos nämä ovat satunnaisia harhautumisia ja minun kanssa haluaa elää arkea, niin haluanko rikkoa sitä?
En myöskään ehkä kestä ajatusta, että annan jonkun kohdella itseäni näin ja pitää narrina.

Mitä mä teen?
En ole sanonut miehelle mitään, haluan ensin saada oman pääni (ja sydämeni) selväksi.

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea tilanne tosiaan. Olen itse ollut samassa tilanteessa. On vaikea lähteä, kun arki on hyvää ja yhdessä on hauskaa. Itse en vaan pystynyt elämään sen kanssa, että on paneskellut toisten kanssa. Koko ajan mietin, että missä ja kenen kanssa ukko on ja jokainen viestinpiipahdus sai epäilyt pintaan

Vierailija
22/40 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä haittaa siitä nyt on että miehesi käy muiden kainalossa välillä? Kaikki tulee tyydytetyksi ja kaikki ovat iloisempia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen työssä isossa tehtaassa. Miesten puolelta iskuyrityksiä saan melko säännöllisesti, vaikka olen naimisissa enkä mitään pelejä harrasta kenenkään kanssa ikinä. Suurin osa vonkaajista on näitä ”onnellisesti naimisissa olevia perheenisiä” joista ei ikinä uskois.

Vierailija
24/40 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan nussii aivoja pihalle joltakin.

Vierailija
25/40 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kandee miettiä taloudelliset kuviot kuntoon, varsinkin jos teillä on lapsia. Sitten vasta lähdet. Tyhjin käsin yön selkään ei pidä rynnätä, vaikka olisi kuinka tunteet vereslihalla.

Suhteeseen jäämisestä ei ole suurta iloa, ellet itsekin ole ns. menevää tyyppiä.

Uskolliseksi tuo mies rupeaa vasta kun voimat hiipuu vanhuuden koittaessa.

Naiset ovat kylmän laskelmoivia=(

Vierailija
26/40 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On paljon niitä miehiä jotka eivät vaan pysty uskollisuuteen vaikka mikä olisi. Vaikka kuinka olisi hyvä suhde vaimoon ja tämä olisi nuori ja kaunis...Ainoa ratkaisu on tällöin ero, mikäli ei halua elää loppuelämäänsä valheessa. Itse en voisi jäädä suhteeseen jossa mies pettää toistuvasti ja pitää vaimoa itsestäänselvyytenä

Vierailija
27/40 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On paljon niitä miehiä jotka eivät vaan pysty uskollisuuteen vaikka mikä olisi. Vaikka kuinka olisi hyvä suhde vaimoon ja tämä olisi nuori ja kaunis...Ainoa ratkaisu on tällöin ero, mikäli ei halua elää loppuelämäänsä valheessa. Itse en voisi jäädä suhteeseen jossa mies pettää toistuvasti ja pitää vaimoa itsestäänselvyytenä

Ja naisia myös, jotka pettävät.

Vierailija
28/40 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet on sikoja kirjoitti:

Olen työssä isossa tehtaassa. Miesten puolelta iskuyrityksiä saan melko säännöllisesti, vaikka olen naimisissa enkä mitään pelejä harrasta kenenkään kanssa ikinä. Suurin osa vonkaajista on näitä ”onnellisesti naimisissa olevia perheenisiä” joista ei ikinä uskois.

Minäkin töissä isossa tehtaassa. Ei yhtäkään iskuyritystä vuosien saatossa, vaikka olen vapaa.

Vierailija
29/40 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin että miten se nyt tuli ilmi että on paneskellut jonkun kanssa?

En ole koskaan ketään pettänyt, mutta jos niin tekisin tuskin kirjoittaisin siitä minnekään messengeriin?

Vai onko se pettäminen sun mielikuvituksen tulos, ja todellinen syy se että miehesi on ylipäätään viestitellyt jollekin naiselle.

Mielestäni asiallinen keskustelu siitä kuka tää nainen on ja mitä viestit tarkoittavat oisi paikallaan. Sitten voitte yhdessä keskustella haluatteko jatkaa - mies sun kanssa koska pengot hänen tavaroitaan ja sinä miehen kanssa johon et voi luottaa. Pariterapia saattaisi olla oikea paikka jos jatkohaluja on. 

Vierailija
30/40 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota suihin everyday niin ei petä enää

Vierailija
31/40 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin töissä isossa tehtaassa. Ei yhtäkään iskuyritystä vuosien saatossa, vaikka olen vapaa.

Jos on ruma sisäisesti ja ulkoisesti niin onko se joku ihme?

Vierailija
32/40 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sussa on jotain vikaa tai sitten 99% työpaikkasi työntekijöistä on samaa sukupuolta kuin sinä.

Vierailija
33/40 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän onnellisia pareja, joissa toinen on ummistanut silmänsä miehen seikkailuilta. Arki sujuu ja nainen hyväksyy sen, että mies pari kertaa vuodessa työmatkalla tai muuten pettää. Olen kysynyt ja vastaus on, että onnellinen arki painaa vaakakupissa enemmän. Jokaisessa parisuhteessa on juttunsa ja ongelmansa. Tässä sentään tietää missä mennään.

Vierailija
34/40 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä on ettei mies saa pettää, meidät miehet on luotu panemaan. Itse käyn suhteemme ulkopuolella panemassa muijia eikä vaimoni sitä tiedä. Elkää ymmärtäkö väärin rakastan vaimoani ylikaiken ja teen kaikkeni että hän on iloinen kuitenkin ruuhkavuodet ovat vaikeita sovittaa aikatauluja ja seksiä pitää saada säännöllisesti. En meinaa tästä kertoa koskaan vaimolleni, onneksi työni on reissu työtä ja pystyn salaamaan sen. 

Vierailija
35/40 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reissumies2018 kirjoitti:

Mikä siinä on ettei mies saa pettää, meidät miehet on luotu panemaan. Itse käyn suhteemme ulkopuolella panemassa muijia eikä vaimoni sitä tiedä. Elkää ymmärtäkö väärin rakastan vaimoani ylikaiken ja teen kaikkeni että hän on iloinen kuitenkin ruuhkavuodet ovat vaikeita sovittaa aikatauluja ja seksiä pitää saada säännöllisesti. En meinaa tästä kertoa koskaan vaimolleni, onneksi työni on reissu työtä ja pystyn salaamaan sen. 

Huvittavaa, että tällainen ihminen luulee tietävänsä rakkaudesta yhtään mitään. Kyllä siihen kuuluu toisen kunnioittaminen sen verran, ettei elämänkumppania lähdetä huvikseen puukottamaan selkään ilman sen kummempaa syytä kuin "sattui nyt vaan huvittamaan". Pettäjä ottaa aina riskin siitä, että rikkoo kumppaniaan syvästi. Jos tämän riskin hyväksyy, niin ei kyllä todellakaan rakasta.

Vierailija
36/40 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt kun tiedät totuuden, voit tehdä päätöksesi sen perusteella. Minusta tuntuisi, etten arvosta itseäni, jos jäisin pettäjän kanssa suhteeseen. Minä ansaitsen jotain parempaa ja vastavuoroisempaa.

Tämä. Minua ei ole tietääkseni koskaan petetty, mutta jäin aikanaan väkivaltaiseen suhteeseen, ja todella menetin itsekunnioitukseni sillä hetkellä kun ensimmäisen lyönnin jälkeen päätin jatkaa vielä suhdetta. Tuossa lienee jotain saman sukuista. Häpeää siitä, ettei ollutkaan riittävän vahva vaatiakseen itselleen hyvää kohtelua ja lähteäkseen kun huomaa ettei sitä saa.

Vierailija
37/40 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sano mitään, asennat Tinderin ja alat paneskella ympäriinsä

Vierailija
38/40 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro, että olet syksyllä tavannut vastaanottokeskukseen majoittuneen Abdulin Nigeriasta. Kerro miehellesi, että Abdulin penis on miehesi ranteen paksuinen ja sinun käsivartesi pituinen.. levossa.

Sitten vaan pakkaamaan.

Vierailija
39/40 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Reissumies2018 kirjoitti:

Huvittavaa, että tällainen ihminen luulee tietävänsä rakkaudesta yhtään mitään. Kyllä siihen kuuluu toisen kunnioittaminen sen verran, ettei elämänkumppania lähdetä huvikseen puukottamaan selkään ilman sen kummempaa syytä kuin "sattui nyt vaan huvittamaan". Pettäjä ottaa aina riskin siitä, että rikkoo kumppaniaan syvästi. Jos tämän riskin hyväksyy, niin ei kyllä todellakaan rakasta.

Olipas hyvin sanottu.

Vierailija
40/40 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tiedän rakkaudesta ja sinä vain asetat itsesi muiden yläpuolelle määrittelemällä muita ihmisiä eli katkeruus loistaa viestistäsi. Kyseessä on vain seksi mitä teen muiden naisten kanssa eikä tunteet. Tyydytän lihalliset tarpeeni eli en minkään laista väärää tee. Kuitenkin pidän tämän salassa kumppanilta ettei häneen ota kipeää eli suojelen häntä. Tuosta kunnioittamisesta vielä kunnioitan häntä todella paljon ja se näkyy joka päivä, huomioin häntä kukilla ja erilaisilla lahjoilla eikä rakkautemme ole yhtään vähentynyt vuosien saatossa. Olemme hyvä näköisiä ja pidämme huolta itsestämme.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kahdeksan