Soitin hammashoitolaan ja tilasin ajan, niin miksi en näe kannassa kuka käsitteli tietoja
Täällä kesästä lähtien hammashoitolan käynnit näkyy kannassa.
Kommentit (6)
Eiköhän se riitä, että käyttäjälle näkyy, missä tietoja on käsitelty. Siellä yksikössä näkyy, kuka on käsitellyt.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän se riitä, että käyttäjälle näkyy, missä tietoja on käsitelty. Siellä yksikössä näkyy, kuka on käsitellyt.
Ei näy kannassa missä tietoja on käsitelty.
Ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän se riitä, että käyttäjälle näkyy, missä tietoja on käsitelty. Siellä yksikössä näkyy, kuka on käsitellyt.
Ei näy kannassa missä tietoja on käsitelty.
Ap.
No ei tietenkään näy. Kanta on potilastiedon arkisto, ei mikään käsittely-tai lokitietokanta.
Kannassa näkyy tietojen luovuttajat organisaatiotasolla. Mikäli haluaa tietää henkilön, joka tietoja katsellut, tulee pyytää lokitiedot kyseisestä terveydenhuollon yksiköstä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän se riitä, että käyttäjälle näkyy, missä tietoja on käsitelty. Siellä yksikössä näkyy, kuka on käsitellyt.
Ei näy kannassa missä tietoja on käsitelty.
Ap.
No ei tietenkään näy. Kanta on potilastiedon arkisto, ei mikään käsittely-tai lokitietokanta.
Kannassa Suun terveydenhuolto, eikö tuonne tule tiedot?
Ap.
Varmaan just tollasten ihmisten takia jotta kovaa työtä tekevillä hoitajillakin olisi joku turva. Ajattelitko heti etsiä ihmisestä tiedot ja laittaa palautetta?