Olin katsomassa sekä Kaija Koon, Jenni Vartiaisen että Sannin areenakeikat. Arvatkaa mikä oli mielestäni parhausjärjestys?
En kuuntele kenenkään näiden musiikkia mutta Kaijan keikalle jouduin meidän tyttöporukan pyytämänä, Jennin keikalle mieheni vaatimuksesta ja Sannin halusivat lapseni nähdä. MInulla on selkeä mielipide miten kenenkin keikka onnistui. Arvatkaa mikä järjestys?
Kommentit (26)
Kävin myös kaikkien ja olisin etukäteen sanonut Jennin keikan olleen paras, mutta Kaija yllätti ja veti parhaan setin! Eli järjestys on:
Kaija
Jenni
Sanni
Ps. Kaijan keikalla olin pe ja silloin vierailijoita oli sopivasti, la ilmeisesti ollut vielä useampia (ehkä jo liikaakin?)
Tosin ainoa mitä vähän jäin kaipaamaan on akustista vetoa, Kaijan ääni pääsee niissä parhauksiinsa ja on aina kiva kuulla puhtaasti ääntä
Jennille tosiaan plussaa sovituksista
vastaus: ei kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1) Ehdottomasti paras näistä oli yllätyksekseni JENNI. Todella taitavasti rakennettu audiovisuaalinen show ja jaksoin kyllä kuunnella jokaisen biisinkin vaikken niitä yleensä vapaa-ajalla kuuntele. Tyylikkäät uudet sovitukset tekivät kappaleista parempia kuin radiossa. Lisäksi yllätyin todella miten loistava ja vapautunut live-esiintyjä ja laulaja Jenni oli, eikä todellakaan tylsä kuten te väititte kommenteissanne. Voisin mennä uudelleenkin katsomaan Jennin esiintymistä.
2) Kaija oli hyvä kakkonen. Todellinen ammattilainen, rutiinilla veti mikä toisaalta oli huonokin juttu kun meni välillä tylsäksi kun ei ollut mitään uusia sovituksia kappaleista. Ja minua tosiaan häiritsi se että vierailijoita oli niin paljon: Kaija ei tainnut luottaa siihen että kykenee täyttämään lavan yli kahdeksi tunniksi yksin, kuten Jenni teki (hänellä ei ollut yhtään vierailijaa sitä kurkkulaulajan introa lukuun ottamatta). Ymmärrän että duettona levytetyissä toki hienoa kun duettopari mukana mutta mitä ihmettä joku Elias Kaskinen siellä teki kun ei ole Kaijan kanssa koskaan mitään levyttänyt?? Silti viihdyin mutta välillä katsoin kelloa.
3) Sanni oli valitettavasti täyttä ajanhukkaa. On hänellä muutama hyvä kappale mutta paljon vielä opittavaa laulamisessa ja esiintymisessä, ihme koheltamista. Ja mua tosiaan hiukan häiritsi kun huomasin tulleeni lasten konserttiin, ja joka toinen yleisössä oli about 10v. Silti ei nekään rahat ihan hukkaan menneet mutten enää uudestaan Sannia mee katsomaan.
AP
Kaija ja Jenni on ammattilaisia ja osaa laulaa.
Kaija Koo julkaisi ensimmäisen levynsä 1986 ja hänen hittejään kuunnelaan ja lauletaan vieläkin. Muistetaanko Sanni vielä 30 vuoden kuluttua? Jos hänen musiikkinsa pysyy samana kertakäyttöroskana, niin 3 vuotaakin on hvyä saldo.
Sanni on myös musiikin ammattilainen, ei ole hänellä mitään muuta tutkintoa eikä työtä.
Vierailija kirjoitti:
Ps. Kaijan keikalla olin pe ja silloin vierailijoita oli sopivasti, la ilmeisesti ollut vielä useampia (ehkä jo liikaakin?)
Tosin ainoa mitä vähän jäin kaipaamaan on akustista vetoa, Kaijan ääni pääsee niissä parhauksiinsa ja on aina kiva kuulla puhtaasti ääntä
Jennille tosiaan plussaa sovituksista
Samat sanat. Kaija osaa kyllä laulaa akustisestikin. Jennin akustinen versio jousien ja pianon kanssa Minä sinua vaan oli timanttinen ja siinä tosiaan tajusin että hän osaa oikeasti laulaa.
AP
Parhausjärjestys... tarkoititko, että kuka heistä oli hyvin?
Itku.
Kaija ja Jenni on ammattilaisia ja osaa laulaa.
Kaija Koo julkaisi ensimmäisen levynsä 1986 ja hänen hittejään kuunnelaan ja lauletaan vieläkin. Muistetaanko Sanni vielä 30 vuoden kuluttua? Jos hänen musiikkinsa pysyy samana kertakäyttöroskana, niin 3 vuotaakin on hvyä saldo.