Olin katsomassa sekä Kaija Koon, Jenni Vartiaisen että Sannin areenakeikat. Arvatkaa mikä oli mielestäni parhausjärjestys?
En kuuntele kenenkään näiden musiikkia mutta Kaijan keikalle jouduin meidän tyttöporukan pyytämänä, Jennin keikalle mieheni vaatimuksesta ja Sannin halusivat lapseni nähdä. MInulla on selkeä mielipide miten kenenkin keikka onnistui. Arvatkaa mikä järjestys?
Kommentit (26)
Kaija Jenni Sanni tai Jenni ekana. Vaikea tietää miltä kannalta mietit: kokonaisuutta, yleisön reaktioita vai laulu- sekä esiintymistaitoa yhdistettynä.
Jennihän se on palstamammojen mielestä huonoin, rumin jne..
Mikä v*tun parhausjärjestys? Se on paremmuusjärjestys ja siihenkin laittaminen on melkoisen typerää, koska eihän noita kolmea voi edes verrata kun heissä ei ole mitään muuta samaa kuin sukupuoli.
Ap:lla on pirusti ylimääräistä aikaa kun sitä riittää ihan hukkaan heitettäväksikin.
Vierailija kirjoitti:
Mikä v*tun parhausjärjestys? Se on paremmuusjärjestys ja siihenkin laittaminen on melkoisen typerää, koska eihän noita kolmea voi edes verrata kun heissä ei ole mitään muuta samaa kuin sukupuoli.
Ja ammatti.
Vierailija kirjoitti:
Jennihän se on palstamammojen mielestä huonoin, rumin jne..
En mä kyllä niin ajattele, vaikka järjestyksessä laitoinkin arveluni kolmanneksi.
En ole ollut yhdenkään noista keikoilla, mutta tv-esiintymisistä päätellen kuvittelen, että Kaija osaa vetää kunnon shown. Sannin musiikkia itse en pysty edes kuuntelemaan, on kamalaa naukumista, mutta onhan hän suosittu, joten kaiketi joku pystyy kuuntelemaan, ja voisi kuvitella hänenkin saavan showfiiliksen aikaan. Jenni on kaunis ja taitavakin (vaikka en pidä hänen musiikistaan), mutta hänestä on tullut se kuva, että hän ei anna itsestään samalla tavalla ulos, yleisölle. Ja tämän vuoksi ajattelin että showkin voi olla hiukan latteatunnelmainen.
Olisi kyllä mielenkiintoista kuulla joltakulta joka on näitä tyyppejä livenä viitsinyt mennä katsomaan.
Kauhea kolmikko kerrassaan- kuka voi olla niin tyhmä että käy kattomassa nämä kaikki.😂
vois se ap tulla nyt sit kertoon. Vai sammuiko se jo?
1) Ehdottomasti paras näistä oli yllätyksekseni JENNI. Todella taitavasti rakennettu audiovisuaalinen show ja jaksoin kyllä kuunnella jokaisen biisinkin vaikken niitä yleensä vapaa-ajalla kuuntele. Tyylikkäät uudet sovitukset tekivät kappaleista parempia kuin radiossa. Lisäksi yllätyin todella miten loistava ja vapautunut live-esiintyjä ja laulaja Jenni oli, eikä todellakaan tylsä kuten te väititte kommenteissanne. Voisin mennä uudelleenkin katsomaan Jennin esiintymistä.
2) Kaija oli hyvä kakkonen. Todellinen ammattilainen, rutiinilla veti mikä toisaalta oli huonokin juttu kun meni välillä tylsäksi kun ei ollut mitään uusia sovituksia kappaleista. Ja minua tosiaan häiritsi se että vierailijoita oli niin paljon: Kaija ei tainnut luottaa siihen että kykenee täyttämään lavan yli kahdeksi tunniksi yksin, kuten Jenni teki (hänellä ei ollut yhtään vierailijaa sitä kurkkulaulajan introa lukuun ottamatta). Ymmärrän että duettona levytetyissä toki hienoa kun duettopari mukana mutta mitä ihmettä joku Elias Kaskinen siellä teki kun ei ole Kaijan kanssa koskaan mitään levyttänyt?? Silti viihdyin mutta välillä katsoin kelloa.
3) Sanni oli valitettavasti täyttä ajanhukkaa. On hänellä muutama hyvä kappale mutta paljon vielä opittavaa laulamisessa ja esiintymisessä, ihme koheltamista. Ja mua tosiaan hiukan häiritsi kun huomasin tulleeni lasten konserttiin, ja joka toinen yleisössä oli about 10v. Silti ei nekään rahat ihan hukkaan menneet mutten enää uudestaan Sannia mee katsomaan.
AP
Vierailija kirjoitti:
1) Ehdottomasti paras näistä oli yllätyksekseni JENNI. Todella taitavasti rakennettu audiovisuaalinen show ja jaksoin kyllä kuunnella jokaisen biisinkin vaikken niitä yleensä vapaa-ajalla kuuntele. Tyylikkäät uudet sovitukset tekivät kappaleista parempia kuin radiossa. Lisäksi yllätyin todella miten loistava ja vapautunut live-esiintyjä ja laulaja Jenni oli, eikä todellakaan tylsä kuten te väititte kommenteissanne. Voisin mennä uudelleenkin katsomaan Jennin esiintymistä.
2) Kaija oli hyvä kakkonen. Todellinen ammattilainen, rutiinilla veti mikä toisaalta oli huonokin juttu kun meni välillä tylsäksi kun ei ollut mitään uusia sovituksia kappaleista. Ja minua tosiaan häiritsi se että vierailijoita oli niin paljon: Kaija ei tainnut luottaa siihen että kykenee täyttämään lavan yli kahdeksi tunniksi yksin, kuten Jenni teki (hänellä ei ollut yhtään vierailijaa sitä kurkkulaulajan introa lukuun ottamatta). Ymmärrän että duettona levytetyissä toki hienoa kun duettopari mukana mutta mitä ihmettä joku Elias Kaskinen siellä teki kun ei ole Kaijan kanssa koskaan mitään levyttänyt?? Silti viihdyin mutta välillä katsoin kelloa.
3) Sanni oli valitettavasti täyttä ajanhukkaa. On hänellä muutama hyvä kappale mutta paljon vielä opittavaa laulamisessa ja esiintymisessä, ihme koheltamista. Ja mua tosiaan hiukan häiritsi kun huomasin tulleeni lasten konserttiin, ja joka toinen yleisössä oli about 10v. Silti ei nekään rahat ihan hukkaan menneet mutten enää uudestaan Sannia mee katsomaan.
AP
Ellu taisi olla siellä Jenniä stalkkaamassa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Ellu taisi olla siellä Jenniä stalkkaamassa...
Tuskinpa enää, nykyäänhän se seukkaa ikäisensä upean Nelli Matulan kanssa. En minäkään tajua miten tuo liittyy Kaijaan.
Aika paljon taisi sulta palaa rahaa. Kai miehesi sentään tarjosi sulle tuon Jennin keikan?