Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luksusongelmat ärsyttävät

jagex
02.12.2018 |

Vauvapalsta on aivan mainio ja fiksujen ihmisten keskustelupalsta, vaikka itse vauvat keskustelunaiheena eivät näin 42-vuotiaana kiinnostakaan.

Kuitenkin tietynlaiset luksusongelmat ovat ärsyttävyydessään aivan omaa luokkaansa ja häiritsevät palstan muuten hyvää tasoa. Kireäbebainen neitokainen heruttaa pikkujouluissa ja sitten halveksuu setämiehiä jotka kuolaavat hänen peräänsä, pakko muuten vielä mainita että itse en pettäisi ikinä kultaani kuten nämä setämiehet ovat valmiita tekemään. En minäkään 20-vuotiaana sikspäck-miehenä mennyt kurkku teipattuna kireiden farkkujen lahkeeseen häiritsemään 45-vuotiaiden pulskien mammojen humppatansseja ja sitten vielä valittelen että minua katsellaan sopimattomasti, hyi hitto mitä väkeä täällä lavatansseissa on.

"Keskituloiset" harmittelevat sitä kun kakkoskesämökin kunnossapito on niin kallista ja kuukauden Meksikon matka voi ensi vuonna jäädä vain haaveeksi ja täytyy tyytyä vain Thaimaan matkaan.

Ovatko tällaiset ihmiset trolleja vai eivätkö he vain tajua miten he voivat masentaa muita ihmisiä näillä elitistisillä kommenteillaan?

Ihan oikeasti, oletteko ajatelleet mitä ylipainoinen yksinäinen ihminen, lukihäiriöinen ihminen joka viidettä kertaa yrittää päästä ylioppilastutkintoa läpi tai lahtivalasta muistuttava kotiäiti jostain Maikkulan lähiöstä, joka yrittää vain hankkia leipää pöytään teineilleen oikein ajattelee tällaisista asioista, vai onko tarkoituskin lyödä heitä jotta olo olisi oikein elitistinen?

Minusta olisi äärimmäisen noloa alkaa keksimään jotain eliittiongelmaa, kuten että toiset ihmiset katsovat himoiten naisystävääni, joka tosiaan on paljon paremman näköinen kuin mitä kaltaiseni ylipainoinen, kohtuullisen pienituloinen setämies ansaitsisi, mutta että siitä tekee itse ongelman jonka perään vielä voivotellaan ja pakko mainita perään että en itse tietenkään alennu samaan. O sancta simplicitas.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi seitsemän