Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Romanttisinta, mitä puoliso tehnyt sinulle

Vierailija
02.12.2018 |

Mikä on kaikkein romanttisinta, mitä puoliso on saanut aikaan sinua kohtaan?
Romanttista on niin monenlaista, ja esim. miehinen romantiikka voi olla tosi erilaista kuin perinteisen kliseiset jutut.
Olisi kiva kuulla hämärän joulukuun iloksi juttuja tästä.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
02.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lämmittää autoni valmiiksi, on oikein kylmä sää. Arjen ihanaa romantiikkaa.

Vierailija
2/12 |
02.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies on ihana arkiromantikko. Jos tulen iltavuorosta kotiin niin, että mies on jo nukkumassa minua odottaa iltapala valmiiksi tehtynä kotona. Mies putsaa myös usein autoni jos lähtee ennen minua töihin. Lisäksi hän hoitaa ne kotittyöt, joita vihaan eniten. Mies myös tarjoutuu hieromaan hartioita heti jos vääntelehdin tuskaisen oloisena.

Arvostan näitä pikkueleitä paljon enemmän kuin harvinaisia suuria romanttisia spektaakkeleja. Tottakai on ihanan spesiaalia, että mies on järjestänyt patikkaretken nuotioeväineen ja herkkuineen tai varannut pöydän ravintolasta ja ostanut leffaliput, mutta tälläinen kerran puoleen vuoteen tapahtuva hetki ei ole niin merkityksellistä kuin ihana arki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
02.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä mies on ihana arkiromantikko. Jos tulen iltavuorosta kotiin niin, että mies on jo nukkumassa minua odottaa iltapala valmiiksi tehtynä kotona. Mies putsaa myös usein autoni jos lähtee ennen minua töihin. Lisäksi hän hoitaa ne kotittyöt, joita vihaan eniten. Mies myös tarjoutuu hieromaan hartioita heti jos vääntelehdin tuskaisen oloisena.

Arvostan näitä pikkueleitä paljon enemmän kuin harvinaisia suuria romanttisia spektaakkeleja. Tottakai on ihanan spesiaalia, että mies on järjestänyt patikkaretken nuotioeväineen ja herkkuineen tai varannut pöydän ravintolasta ja ostanut leffaliput, mutta tälläinen kerran puoleen vuoteen tapahtuva hetki ei ole niin merkityksellistä kuin ihana arki.

Mä olen juuri tuollainen mies. Harmi ettei naiset yleensä tykkää sellaisesta. En ole löytänyt naista. :/

Vierailija
4/12 |
02.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minustakin arjen romantiikka on just parasta. Mies hakee mulle vesilasin, kun pyydän.

Vierailija
5/12 |
02.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ei osta juurikaan lahjoja. Joskus ostanut jotain käytännöllistä tai outoa. Tiedän, kuinka se on miettinyt ja panostanut siihen, ja se on romanttista.

Vierailija
6/12 |
02.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies toimi mun hoitajana kun pääsin sairaalasta kotiin. Aamuin illoin puhdisti haavat, tyhjensi mätäpussit ja vielä mittasi ja kirjasi mädän määrät. Ei ehkä kuulosta romanttiselta mutta tuli siinä rakkauden määräkin selväksi.

Vierailija
7/12 |
02.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies toimi mun hoitajana kun pääsin sairaalasta kotiin. Aamuin illoin puhdisti haavat, tyhjensi mätäpussit ja vielä mittasi ja kirjasi mädän määrät. Ei ehkä kuulosta romanttiselta mutta tuli siinä rakkauden määräkin selväksi.

totta, ei kuulosta. Mutta tiedän itsekin, että siinä vaiheesa, kun mies ylitti täysin omat mukavuusrajansa minua hoitaessaan, se oli suurinta rakkautta koskaan.

Vierailija
8/12 |
02.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

totta, ei kuulosta. Mutta tiedän itsekin, että siinä vaiheesa, kun mies ylitti täysin omat mukavuusrajansa minua hoitaessaan, se oli suurinta rakkautta koskaan.

Sullakin on siis harvinaisen hyvä mies.

Vierailija
9/12 |
02.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähettänyt minulle työpaikalle ruusuja, ollut lentokentällä vastassa kukkien kera, kun tulin reissusta. Järjestänyt ihania hotelliviikonloppuja meille. Joskus riidan jälkeen kirjoittanut minulle rakkauskirjeen!

Mun mies ei ole kovin romanttinen, mutta nuo jääneet mieleen.

Vierailija
10/12 |
02.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seisoin ikkunan ääressä ja katselin täysikuuta. Mies otti minua kädestä, katseli vähän aikaa kanssani ja sanoi ”Jos kuu olisi juustoa, söisit varmaan senkin”. Se oli ihanasti sanottu.

Vierailija
11/12 |
02.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Romanttinen hupsu kirjoitti:

Seisoin ikkunan ääressä ja katselin täysikuuta. Mies otti minua kädestä, katseli vähän aikaa kanssani ja sanoi ”Jos kuu olisi juustoa, söisit varmaan senkin”. Se oli ihanasti sanottu.

Söpösti sanottu. Olen kateellinen noin ihanasta miehestä.

Vierailija
12/12 |
02.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en pidä äkkisöpöstä romantiikasta yhtään.  Diggailen puolisoni älyä ja se on romanttista, se äly.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi viisi