Introvertit eivät niin välitä seksistä??
https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000005916940.html
Tämän jutun mukaan ekstrovertit ovat enemmän seksin perään kuin introvertit. Enpä osaa sanoa, mutta itse olen introvertti ja tykkään seksistä.
Kommentit (40)
Ei artikkelissa niin sanota, vaan että ekstrovertit saavat seksiä introverttejä useammin. Tämän ei pitäisi olla iso yllätys. Jos on enemmän tekemisissä ihmisten kanssa, löytää todennäköisemmin kumppanin. Introverteillä voi mennä tähän pitempi aika. Tästä tulee tilastollinen ero, josta ei kuitenkaan voi päätellä mitään seksihaluista tai siitä, miten paljon eri tyypit harrastavat seksiä parisuhteessa ollessaan.
Pitää paikkansa ainakin mun kohdalla. t. 44v. neitsyt
Kyllä tykkään myös paljon seksistä
t. .introvertti
Minäkin, introverttinä, pidän paljon seksistä. Musta vähän tuntuu että ekstrovertti saattaa enemmä kulkea kaikenmaailman kalujen ja vehkeitten perässä pitkin kyliä, mutta se nyt taas ei kerro seksistä enemmän pitämisestä mitään, vaan siitä että harrastelee sitä mielellään vähän kaikkien kanssa.
Mieheni on myös introvertti, eikä saa minusta tarpeekseen. Edellinen mies ole ekstrovertti, eikä saanut muista naisista tarpeekseen ;)
Itse olen aseksuaali introvertti. En tiedä onko ollenkaan missään tutkittu sitä kummat tykkää enemmän seksistä, että onko siinä keskimäärin mitään eroa. Tuo että ekstrot harrastaa käytännössä seksiä varmaan johtuu lähinnä siitä, että he liikkuvat enemmän paikoissa joista seksiä saa. Ääri-introvertti voi esim. inhota baareja, yökerhoja jne paikkoja missä on tungosta ja meteliä, ja sieltähän sitä seksiä löytyisi.
Vierailija kirjoitti:
Miten tiedät pidätkö seksistä vai et? Itse luulin pitäväni ennen seksielämän alkua, mutta osoittautui vähän pettymykseksi. ehkä sinulla toisinpäin.
Olen introvertti. En voi heittäytyä minkäänlaiseen läheiseen kontaktiin kenenkään kanssa tuosta vain ja kevytkenkäisesti. Yhden illan jutut on ihan nou nou. En luota ihmisiin. Ihan vain ystäviäkin on hyvin vaikea saada. Seksin suhteen olen aika konservatiivinen. Mielestäni se kuuluu vain parisuhteeseen ja perustuu kahden ihmisen väliseen rakkauteen, eikä mihinkään kertakäyttöiseen lihanhimoon.
Hyvä seksi kelpaa mutta naiselle ainakaan paska seksi ei ole silti vielä hyvää.
Pidän siitä kyllä mutta en ole riippuvainen siitä. Ekstrovertit muutenkin kovasti tarvitsevat ulkomaailmaa tyydyttämään kaikkia tarpeitaan joten en ole yllättynyt että seksinkin on listalla. Pärjään hyvin ilmankin. Artikkelissa tuli myös ilmi että ekstrovertit eivät ole kovin hyviä ottamaan muita huomioon, mikä onkin jo tullut selväksi näissä seksi keskusteluissa. Ovat kaikista myönteisimpiä haukkumaan puolisoa pihtaajaksi (vaikka kyseessä olisi vain biologinen ero) tai pettämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tiedät pidätkö seksistä vai et? Itse luulin pitäväni ennen seksielämän alkua, mutta osoittautui vähän pettymykseksi. ehkä sinulla toisinpäin.
En pidä edes halaamisesta, en halua ketään niin lähelle.
Kait se paikkansa pitää. En ole seksiä harrastanut viiteen vuoteen, eikä ole ollut ikävä.
Itse olen introvertti ja olin suorastaan nymfomaani, ennen kuin aloin käyttämään psykiatrisia lääkkeitä. Sen jälkeen libidoni ja orgasmikyvykkyyteni katosivat ihan totaalisesti. Sen koommin en ole ollut seksuaalinen. Eli itseeni ei ainakaan tutkimus päde, sillä en syntynyt alhaisella libidolla, päinvastoin, se oli äärimmäisen korkea naiseksi. Minun haittani on fysiologinen, ei henkinen. Se on myös luonnoton, koska en ollut tällainen aiemmin. Nyt olen käytännössä ottaen aseksuaali. En kykene käsittämään, että miten tällainen voi olla edes mahdollista. Tunnen olevani jokin epäinhimillinen olio/laji, joka ei ole muiden ihmisten joukkoon kuuluva. Seksuaalisuuden menetys aiheutti identiteetin katoamisen, sen huomaa vasta nyt kun joudun olemaan ilman seksuaalisuuttani.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin, introverttinä, pidän paljon seksistä. Musta vähän tuntuu että ekstrovertti saattaa enemmä kulkea kaikenmaailman kalujen ja vehkeitten perässä pitkin kyliä, mutta se nyt taas ei kerro seksistä enemmän pitämisestä mitään, vaan siitä että harrastelee sitä mielellään vähän kaikkien kanssa.
Mieheni on myös introvertti, eikä saa minusta tarpeekseen. Edellinen mies ole ekstrovertti, eikä saanut muista naisista tarpeekseen ;)
Juuri tätä samaa olin tulossa sanomaan. Minä ja mieheni olemme molemmat introvertteja seksimaanikoita, mutta ehdottomasti vain ja ainoastaan toistemme suuntaan. Muita ihmisiä emme himoitse ollenkaan.
Taitaa olla totta sanonta, että hiljaisessa vedessä...
Olen introvertti nainen 43v.Pidän aistillisesta rakastelusta.Harrastan seksiä vain parisuhteessa.Se ei oo mulle pakkomielle.Voin haluta 1-2krt/vko.Tai JOSKUS vaikka 1krt/2viikossa.En kestä jatkuvaa halimista ja lähellä oloa.Riittää aamu ja ilta pusut/halit.Siksi olen sinkku :D
Vierailija kirjoitti:
Pidän siitä kyllä mutta en ole riippuvainen siitä. Ekstrovertit muutenkin kovasti tarvitsevat ulkomaailmaa tyydyttämään kaikkia tarpeitaan joten en ole yllättynyt että seksinkin on listalla. Pärjään hyvin ilmankin. Artikkelissa tuli myös ilmi että ekstrovertit eivät ole kovin hyviä ottamaan muita huomioon, mikä onkin jo tullut selväksi näissä seksi keskusteluissa. Ovat kaikista myönteisimpiä haukkumaan puolisoa pihtaajaksi (vaikka kyseessä olisi vain biologinen ero) tai pettämään.
Mistä sinä tiedät näissä keskusteluissa kuka minkäkin mielipiteen kirjoittavista on mitäkin?? Aika halveksivasti muutenkin puhut. Mietipä vähän.
Muistuu mieleeni eräs entinen työpaikka. Siellä oli eräs nainen, joka oli niin hiljainen, että melkein vaivaannuin itse kun huomasin miten vaikea hänen oli jutella ja puhuikin niin hiljaisella äänellä etten meinannut kuulla. Oli myös ihan tavallisen näköinen, ei mikään nuori enää.
Mutta sitten kun oli pikkujoulut tai muut pippalot, niin hän oli kovin suosittu ja yllätyin kuinka miehet edes kiinnittivät häneen huomiota. Oli kovin kiinnostunut miehistä ja miehet hänestä.
Vierailija kirjoitti:
https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000005916940.html
Tämän jutun mukaan ekstrovertit ovat enemmän seksin perään kuin introvertit. Enpä osaa sanoa, mutta itse olen introvertti ja tykkään seksistä.
Tuo sinun tapaus nyt ei osoita mitään, mutta hyvät joulut sulle. Ei muuta kuin rojut ränniin (miehet).
Juu kyllä mää tykkään kamalan paljon seksistä.
t. introvertti