Oikea silmä ei tarkenna kauas, vasen näkee täydellisesti.
Onko tämä pysyvää vai väliaikaista? Miksi vain oikea silmä on muuttunut?
Kommentit (10)
Itselläni on noin. En käyttänyt lasejani, niin pikkuhiljaa silmät erikoistui. Toinen näkee lähelle ja toinen kauaksi. Molemmat näkee jonkun verran joka psikkaan, mutta käytännössä noin.
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä pysyvää vai väliaikaista? Miksi vain oikea silmä on muuttunut?
No eikö tämä nyt ole vähän liioittelua? Onhan ihmisten näkö ennenkin huonontunut. Mutta mistä tietää onko tämä pysyvä tila vai väliaikainen ilmiö? Ei ole rahaa mennä kopsuttelemaan lääkärille turhaan.
Jos se on äkillinen juttu, niin mene lääkäriin.
Jos se on äkillinen muutos, mene lääkäriin.
Muussa tapauksessa käy optikolla. Milloin näkösi on viimeksi tarkastettu? Käytätkö laseja?
Vierailija kirjoitti:
Jos se on äkillinen muutos, mene lääkäriin.
Muussa tapauksessa käy optikolla. Milloin näkösi on viimeksi tarkastettu? Käytätkö laseja?
On vaikea sanoa, milloin muutos on tapahtunut. Pari päivää sitten tämän havaitsin. Kun maailmaa katsoo kahdella silmällä, ei tätä huomaa. Näkö on tarkastettu 1,5 v. sitten viimeksi, silloin oikeakin silmä näki kauas. Silmälaseja en käytä.
Tarvitasn silmän tutkimus. Minulla siellä oli syöpä.
Mulla on ollut pienestä asti noin. Oikea silmä on -2, vasen +0,25. Lasit on, mutta en käytä. Joskus laitan piilarin oikeaan silmään.
Vierailija kirjoitti:
Tarvitasn silmän tutkimus. Minulla siellä oli syöpä.
Että oikein alapeukku?
Tarkenna kauas? ootsä joku fakin Cyborgi?! Seuraavaksi se sanoo varmaa et se kuulee toistenihmisten välisiä keskusteluja päässä vaan ajatellessaan niitä. Mene oikeasti lääkäriin
Äkkiä lääkäriin ja mieluiten yksityiselle.