Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ystävä täysin hurahtanut joogaan

Vierailija
02.12.2018 |

Yksi parhaista ystävistäni on täysin hurahtanut joogaan, ollut jo yli vuoden. Ei osaa puhua mistään muusta ja on koko ajan neuvomassa mitenjoiga ja siihen liittyvät jutut muka olisivat ratkaisu jokaiseen munkin jokaiseen murheeseen. On meillä ollut eri harrastukset ennenkin, mutta tämä alkaa nyt olla todella ärsyttävää. Vastaavia kokemuksia kellään? Joko tämä jooga villitys vähitellen alkaisi hälventyä?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
02.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on yksi kaveri, joka aikuisenakin innostuu eri asioista aina täysillä. Olen suorastaan kateellinen hänen innostukselleen. Itse en ole sellaista tunteenpaloa tuntenut sitten teinivuosien. Tosin kaverini osaa keskustella muustakin.

Vierailija
2/10 |
02.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tunteen! 

Ei välttämättä laannu, voi mennä juuri siihen toiseen suuntaan. Näin ainakin kaverille kävi.

Kaveripiirikin voi alkaa pikku hiljaa muuttua. Joogit tykkää olla omiensa samalla lailla ajattelevien parissa, jotka on samalla aaltopituudella.

Mikä jooga on kyseessä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
02.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy monella eri tunnilla ja vaihtelevilla kursseilla. Jooga on se pääjuttu, mutta siinä menee sitten sivussa välipalaksi meditaatiota yms. Nykyään tarjontaa on niin paljon, että sekin ruokkii hurahdusta kun voi aina löytää sen vielä ”joogimman jutun”.

Ihan kivaa meillä on välillä. Mutta nyt esim läheiseni sairastui yllättäen vakavasti ja joogavinkit tuntuvat erityisen pahalta. Tuntuu tällaisina hetkinä että itsetiedostus on vaan näppärä kulissi itsekeskeisyydelle, joka ei minkään muun varjolla olisi sosiaalisesti hyväsyttävää.

Vierailija
4/10 |
02.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko koskaan kokeillut? Eikö olisi hyvä kokeilla, jos ystäväsikin sitten olisi tyytyväinen ja voisi vaihtaa aihetta, kun sai sinut kokeilemaan.

Vierailija
5/10 |
02.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kundaliinijoogi tässä. Joogaa ei ikinä pidä tuputtaa tai markkinoida muille eikä varsinkaan arvottaa omaa elämäntapaansa ”parempana” koska sitähän se ei ole. Jokaisella oma tiensä. Samoihin tai parempiin lopputuloksiin voi päästä ilman joogaa.

Muutenkin, jos käyttää joogaa sisäisen viisauden ja henkisen kehityksen välineenä, kannattaa omasta prosessistaan olla ihan hiljaa.

Itse olen joogannut ja tutkinut esoteriatieteitä yli 20 vuotta, ja esim työpaikalla kukaan ei tiedä harrastuksestani yhtään mitään.

Vierailija
6/10 |
02.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hurahdusta voi varmaan olla monenlaista, ainakin hiljaista ja sitten tätä äänekästä:-) Kiitos kokemuksesi jakamisesta 5.

Ap

Vierailija
7/10 |
02.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina ajatellut asiaa siten, että asioiden täytyy olla huonosti, jos niitä on ryhdyttävä joogalla korjaamaan. Niin huonosti asiat eivät vielä ole olleet. Kai se on hyvä jos onnellisten ihmisten määrä jollain konstilla lisääntyy.

Vierailija
8/10 |
02.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös joogannut vuosia mutta en yritä valistaa muita . Vastaan kyllä jos joku on kiinnostunut mutta minun mielestäni on aivan omakohtainen kokemus. Itse voin tosi hyvin joogasta koska kärsin nivelrikosta, mutta se joka sopii yhdelle ei sovi kaikille.

Vierailija
9/10 |
02.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahinta tuossa on se yhteys itämaisiin uskontoihin, voi saada ikäviä vaikutteita.

Vierailija
10/10 |
02.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä pitää myös saada normaalin rajoissa surra surullisia asioita ilman, että sitä yrittää fiksata yhtään millään.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi neljä