testaa kuinka neanderilainen olet
Kommentit (27)
Sitähän on nyt viime aikoina tutkittu, että onko eurooppalaisten vaalea ihonväri neanderthalien perintöä. Käytännössä kaikilla eurooppalaisilla ja aasialaisilla on neanderthal-perimää. Saharan eteläpuolisessa Afrikassa asuvilla ei ole ollenkaan.
3/8
- kyhmy takaraivossa
- punastun herkästi poskilta liikkuessa ja talvella, vaikka olen kovassa kunnossa enkä jännitä ja olen mies
- iso eteenpäintyöntyvä nenä
Aloittaja taitaa olla hyvinkin lähellä, kun ei edes neandertalilaista osaa kirjoittaa.
5/8. Mua kiusattiin koulussa neandertalilaiseksi, sen jälkeen kun jossain oppikirjassa oli sellaisesta piirroskuva joka kieltämättä muistutti paljon minua.
Minä ja mieheni ollaan näemmä aika puhdasrotuisia, mutta lapsemme neandertalilaisia... jotain jää nyt multa ymmärtämättä...
En usko tuollaiseen paskaan tutkimukseen. Pyytäisitte nyt apuja vain amerikalta siihen ihmiskunnan äänestykseen, meina heiltä löytyy supertietokoneesta puhdasta tecnologian antamaa tietoa neandertahl ihmisistä ja minä olen neandertahl ihminen ja niiden heimo kuten George Bushin ja John Kerryn minulle tekemässä televisio ohjelmassa sanottiin ja nämä faktat lähetetään kaikkien talouksiin televisiossa kuten puolueeton supertietokone on sen 3D kuvauksella kuvaillut jos minä voitan ihmiskunnan äänestyksen. T: intiaani neandertahl ihminen.
Oma tulos:
"ET OLE NEANDERTALILAINEN
Sait pisteitä 3/8
Neandertalinihminen on läsnä sinun geeneissäsi, vaikka sitä ei juuri huomaa peilistä."
Suomessa on vain yksi neandertahl ihminen ja se olen minä!
6/8 No nyt näyttää elämä paremmalta ! xD
"Pisara tai pari neanderilaista."
Ennen kuin olin neandertahl ihminen tai kaukainen rotupuhdas sukulinjani niin heistä kaukaisin sukupolvi polveutui gorillasta neandertahl ihmiseksi jolloin moni teidän esi-isistä oli viellä apinoita.
Teillä voi olla 1-5% siitä mitä minun sisällä on piilennyt 100% ja aion vahvistaa sitä sen jälkeen kuin näin minulle yksinoikeudella tehdyssä tecnologian edelläkävijöiden televisio ohjelmassa joka viestitettiin pelkästään minun televisioon eikä edes minun oma isäni nähnyt sitä ohjelmaa. Jos te riistätte jotain minulta kuuluvaa lisää minun c-l-i-p-p-e-r-i-n lisäksi niin saatte maistaa ihmiskunnan maailmankaikkeuden ballistista ohjusta ettekä voi piirtää kartalle enä mitään sen jälkeen ja sama pätee teidän sim-pans-sille tämän ohjuksen kanssa jos yritätte riistää tämän hengen ja onnistutte siinä nanosekuntia kauemmin. 2 yksilöä elävänä äänestykseen jossa koko ihmiskunta äänestää seuraavasta ihmiskunnan maailmankaikkeuden kruunun haltijasta.
Et ole neandertalilainen
Sait pisteitä 3/8
Neandertalinihminen on läsnä sinun geeneissäsi, vaikka sitä ei juuri huomaa peilistä.
Minä näen itsestäni peilissä neandertahl ihmisen 5/8. Ei tarvi kuvitella miltä neandertahl ihminen näyttäisi nykyään kuin suomessa on jo 100% neandertahl ihminen. Demokratia sen sijaan voisi katsoa itseään peiliin.
Nenaderthalilaista saamme kiittää/irvistää:
-kylmään ja pimeään sopeutumisesta, sopeutuminen vaikutti homo sapiensin ulkonäköön radikaalisti, niin radikaalisti, että jotkut eivät vieläkään usko, että mustaihoinen kongolainen ja valkoinen ugri ovat samaa lajia eli
-vaaleasta ihosta
-korkeista poskipäistä ja nenän ja kallon muodosta
-vaaleista hiuksista, erityisesti punaisista hiuksista
-sinisistä ja harmaista silmistä
-ns. tappajageenistä, joka löytyy monelta eurooppalaisperimän omaavalta psykopaatilta
-vastustuskyvystä eräille taudeille
-korkea älykkyys? (ja tässä vaiheessa yleensä keskustelu muuttuu hirveän rasistiseksi, mutta kiinalaisilla ja suurella osalla muutakin aasialaisväestöä on nt-perimää ja samoin euroopplaisilla)
-hitaista ja vahvoista lihaksistoista (eurooppalaiset eivät ole niin hirveän nopeita, mutta ovat sitä vastoin esim. painonnostossa ja uinnissa edelleen yliedustettuja verrattuna muihin rotuihin)
SUomalaiset kuuluvat niihin väestöihin, joiden perimässä on eniten neanderthalilaista vaikutusta. Huippupainonnostaja ei silti (enää) löydy, ne kaikki on sekoittanu päänsä napeilla ja siten joko hullujenhuoneella tai vankilassa) (tiesittekö muuten, että aikoinaan 1890-1920 suomalaiset olivat ensimmäisimpiä ammattiurheilijoita, etunessässä painonnostajat ja painijat, jotka kiersivät pitkin Eurooppaa ja Pohjois-Amerikkaa rahaa keräten).
Vierailija kirjoitti:
Nenaderthalilaista saamme kiittää/irvistää:
-kylmään ja pimeään sopeutumisesta, sopeutuminen vaikutti homo sapiensin ulkonäköön radikaalisti, niin radikaalisti, että jotkut eivät vieläkään usko, että mustaihoinen kongolainen ja valkoinen ugri ovat samaa lajia eli
-vaaleasta ihosta
-korkeista poskipäistä ja nenän ja kallon muodosta
-vaaleista hiuksista, erityisesti punaisista hiuksista
-sinisistä ja harmaista silmistä
-ns. tappajageenistä, joka löytyy monelta eurooppalaisperimän omaavalta psykopaatilta
-vastustuskyvystä eräille taudeille
-korkea älykkyys? (ja tässä vaiheessa yleensä keskustelu muuttuu hirveän rasistiseksi, mutta kiinalaisilla ja suurella osalla muutakin aasialaisväestöä on nt-perimää ja samoin euroopplaisilla)
-hitaista ja vahvoista lihaksistoista (eurooppalaiset eivät ole niin hirveän nopeita, mutta ovat sitä vastoin esim. painonnostossa ja uinnissa edelleen yliedustettuja verrattuna muihin rotuihin)
SUomalaiset kuuluvat niihin väestöihin, joiden perimässä on eniten neanderthalilaista vaikutusta. Huippupainonnostaja ei silti (enää) löydy, ne kaikki on sekoittanu päänsä napeilla ja siten joko hullujenhuoneella tai vankilassa) (tiesittekö muuten, että aikoinaan 1890-1920 suomalaiset olivat ensimmäisimpiä ammattiurheilijoita, etunessässä painonnostajat ja painijat, jotka kiersivät pitkin Eurooppaa ja Pohjois-Amerikkaa rahaa keräten).
Ihan joo komppaan. Mutta miksi kannattaa väenväkisin väittää että olemme kongojen kanssa samanlaisia. Vaikka jokainen kollokin huomaa ettemme ole. Eikä vaadi suurta älykkyyttä huomata, ettei kyse ole ihonväristä.
Testin mukaan olen rotupuhdas nykyihminen.