Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies suuttui kun ei saanut seksiä. Jatkaisitko tutustumista sijassani?

Vierailija
01.12.2018 |

Uusi tuttavuus vonkasi ja yritti painostaa seksiin. En suostunut ja hän suuttui ja käyttäytyi ilkeästi. On kyllä sen jälkeen yrittänyt lämmitellä taas. Antaisitko minuna vielä mahdollisuuden?

Taustatietona mainittakoon, että tämä mies on vuosikausiin ensimmäinen, joka on osoittanut kiinnostusta/tehnyt mitään sen eteen. Eli menekki minulla aika lailla 0. Ilman häntä voin olla loppuelämäni ilman seksiä tai minkäänlaista suhteen tynkää.

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos arvostat itseäsi niin lopetat tapailun.

Vierailija
2/35 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katkaisisin välit välittömästi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et todellakaan jatka tapailua. Mies ei selvästikään ole sinusta ihmisenä kiinnostunut, p*llu siintää mielessä vaan.

Vierailija
4/35 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä luitko mitä kerroin itsestäni. En kiinnosta ketään. Ainakaan niin paljon että olisivat aloitteellisia. Ja itse olen niin rajoittunut että en sellaiseen pysty.

En ole "normaali" tinderissä tyrkyllä oleva nainen.

Vierailija
5/35 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan.

Vierailija
6/35 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

(**)

Vierailija
7/35 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen mies? - Ehkä mies lukenut täältä saman suuntaisen viestiketjun, jota taas täältä saattoi ainakin vielä hetki sitten lukea, eli keskustelua, jossa halveksitaan tai ainakin suhatudutaan hyvin varautuneesti taas kaikkia miehiä kohtaan, jotka ovat eläneet vanhemmaksi (40+ vuotta) ilman seksiä kumppanin kanssa ja joilla on ns. poikuustallella. - Mies halusi tai haluaa välttää mosien kohtalon. Se kun ei välttämättä ole helppo kannettava, vaikkei siinä minuta mitään hävettävääkään ole. 

Vierailija
8/35 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et todellakaan jatka tapailua. Mies ei selvästikään ole sinusta ihmisenä kiinnostunut, p*llu siintää mielessä vaan.

No mutta mitä sitten? En minä hänestä mitään pitkäaikaista luotettua kumppania ole hakemassa, kun tiedän että minulla ei sellaista koskaan tule olemaan.

Vierailija
9/35 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä luitko mitä kerroin itsestäni. En kiinnosta ketään. Ainakaan niin paljon että olisivat aloitteellisia. Ja itse olen niin rajoittunut että en sellaiseen pysty.

Hei, minäkään en ole missään tidereissä, ainoastaa livenä tapaan ihmisiä, mutta tuollaiseen en ryhtyisi. Jos mies suuttuu siitä, että ei saa seksiä, on kyseessä  idioot ti!

Vierailija
10/35 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jatkaisi tapailua. Jo tuo painostaminen olisi itselleni liikaa.

Ja joo, ei ole minullakaan ottajia, jo kuudetta vuotta eron jälkeen yksin. Silti en sulattaisi tuollaista.

Vierailija
11/35 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei, minäkään en ole missään tidereissä, ainoastaa livenä tapaan ihmisiä, mutta tuollaiseen en ryhtyisi. Jos mies suuttuu siitä, että ei saa seksiä, on kyseessä  idioot ti!

Niin no, minä en pahemmin tapaa ihmisiä livenäkään.

Vierailija
12/35 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mutta mitä sitten? En minä hänestä mitään pitkäaikaista luotettua kumppania ole hakemassa, kun tiedän että minulla ei sellaista koskaan tule olemaan.

No jos pelkkää panoa haet niin anna mennä, miksi täällä sitten kyselet?

Vierailija
13/35 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Vierailija
14/35 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se halua muuta kuin sitä itteensä - kuin pilvilinnoissa nää akat oikein elää? Anna jos annat, enempää et saa.

Vierailija
15/35 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin mutta tuollainen suuttuja ei kunnioita sinua yhtään. Et kai halua sellaista miestä joka ei sinusta välitä yhtään?

Vierailija
16/35 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse päätät oletko rakkauden arvoinen. Minä vasta tajusin etten ole kenellekään alisteinen.

Kukaan ei käytä minua enkä minä ketään.

Kokemuksista toki oppii.

Mieti aina ensin omia tarpeitasi ja tee valinnat joiden kanssa voit kuvitella eläväsi.

Kukaan ei pakota antamaan kauneintaan ääliölle.

Vierailija
17/35 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole asiallista käytöstä mieheltä, ei jatkoon. Ja vinkiksi, kyllä seksiä on tyrkyllä yllin kyllin, niitä hyviä kumppaneita ei.

Vierailija
18/35 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko hieman täsmentää, mitä tarkoitat Ap, kun  että mies on ensimmäinen joka on vuosiin osoittanut kiinnostusta ja tehnyt  ilm jotain sen eteen? - Vaan mitä mies on oikeasti tehnyt, jotta se saa tai on saanut sinut tuntemaan näin?  

Vierailija
19/35 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin no, minä en pahemmin tapaa ihmisiä livenäkään.

No olisiko syytä sitten ryhdistäytyä ja tavata, jos kerran haluat hyvän kumppanin? Ei ole mitään järkeä tapailla jotain s eksiä vonkuvaa ääliötä joka ei välitä sinusta.

Vierailija
20/35 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi tuttavuus käyttäytyy noin rumasti? Mietipä mitä se on sitten kun olette tutustuneet paremmin jos mies ei välitä edes alussa tuoda esiin parhaita puoliaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yksi