Hyi Helvata tuota Kalle Palanderia kaunis vaimo ja silti häipyy teilleen yhteyksiä pitämättä!
Luin just että vaimon mukaan pettää tätä. Tosi avoimesti vaimo hänestä puhuu. Mutta onko tuolla Kallella sitten paljon rahaa, muuten en ymmärrä, koska ei mitenkään ole kaunis poika. Eikä oikeen fiksultakaan vaikuta.
Kommentit (35)
Kalle saa nuoren pimun koska haluaa ja varmaan rahaakin vielä on 😎
No mikä tuota Riinaa pitää tuossa suhteessa? Miksi ei aloita omaa elämää? Selvästi huomaa, että voi pahoin, niin ei kai lasten vuoksi kannata jatkaa?
Vierailija kirjoitti:
Riina kehuu sänkytaitojaan, mielikuvitusta riittää. Kalle on kuulema hänen kimpussaan kuin sika kimpussa. Outo nainen, korostaa aina sänkyhommia.
Huono itseluottamus. Ja ehkä nämä jutut on toiselle naiselle.
Voisivat kyllä keskustella ihan vaan keskenään. Vastenmielistä pakkotirkistelyä.
Vierailija kirjoitti:
Jännismies ei koskaan jää ilman seuraa tai rakkautta.
Tällainen "jännis" jolla on aina naisparvi ympärillä voi olla vaikka kuinka yksinäinen ja onneton (tai sitten ei). Ihme kuvitelma tämä että onni on siinä että saa jotain enemmän kuin tarvitsee.
Jos jokainen jänniksistä ulisija keskittäisi energiansa oman elämänsä parantamiseen toisten tekemisten seuraamisen sijaan, voisi jotain vaikka tapahtuakin. Ongelma on siinä että he valitsevat elämän tapahtumien ulkopuolella, sen sijaan että tekisivät itse ja olisivat edes sen oman elämänsä tapahtumien ytimessä. Mutta sehän olisi laumaeläimelle liian pelottavaa, joutuisi joskus itse pohtimaan omia tekojaan ja niiden seurauksia... helpompi elää toisten kautta ja nihkeästi arvioiden tuomita toisten teot likaamatta itse käsiään ja ottamatta riskin riskiä.
Elä äläkä nillitä.
Tää Riinis ei oikein anna itsestään kovin fiksua kuvaa. Ehkä Kalle haluis tavallisen, työssäkäyvän ihmisen, jolla harrastukset ei mee muun edelle. Lapsia on hinattu maasta toiseen, eikö rouvalla ole hyvä missään?
vanhan hollywoodsanonnan mukaan ei niin kaunista, rikasta ja kuuluisaa naista tai miestä olekaan etteikö jossain olisi joku joka on kyllästynyt nu**imaan sitä
Mutta Riinahan kertoi, että Kalle on mustasukkainen ja soittelee Riinan kavereillekin.
Ehkä Kalle joutuu olemaan suhteessa lasten vuoksi. Riina on varaton ja ei suostu töihin. On hevosia sun muita. Vai käyttääkö Riina niitä elareita? Kallen tilitiedot kiinnostaisivat. Kaipa Riina ne saa oikeuden päätöksellä.
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti Kallea ei kiinnosta vaimo enää eikä kotielämä.
Ja vaimo mustamaalaa julkisuudessa. Itse kyseenalaistan nämä jutut.
Keneen Kalle Palanderin olematon charmi puree? Tätä ihmettelen, puolikalju höpöttäjä...
Ei ole kovin pitkä aika, kun Riina kehui töitään kiinteistöbisneksessä Espanjassa. Ei tainnut homma toimia, jos nyt Ranskassa asuu. Yksi lapsista on vaihtarina Usassa, sekin maksaa. Ehken maksajana on Riinan ex-mies.
Mikä tuo majatalo, jossa Riina työskentelee?
Riina kehuu sänkytaitojaan, mielikuvitusta riittää. Kalle on kuulema hänen kimpussaan kuin sika kimpussa. Outo nainen, korostaa aina sänkyhommia.