Mies jatkaa suhdetta edelleen ns. "kaveripohjalta" sanojensa mukaan
Aviomies jäi noin 1 1/2 sitten kiinni pettämisestä. Nainen oli ns. maksullinen nainen, oli seksipalstalla tyrkyllä. Oikein rakastui mieheeni mieheni sanojen mukaan. Sitten kun mies yritti irtiottoa rupesi kostamaan perheelle mm. perättömillä ilmiannoilla. Lähentyivät taas kun kyseinen nainen pyysi mieheltäni anteeksi. Selvisi, että nainen on ollut psykoosin takia kahdesti hoidossa ja syö skitsofreniaan tarkoitettuja lääkkeitä, kiistää senkin. Nyt on tänään ollut mieheni kanssa katsomassa elokuvia, mies ei näe siinä mitään pahaa, kaveripohjalta tietenkin. Mitä muut tekisivät tässä tilanteessa. Itse olen rahaa tuonut perheeseen ja maksanut mm. perinnölläni omakotitalon josta on olemassa velkakirja, että mies on tuon puolet summasta velkaa. Myös isommat remontit ym. on minun rahoittamiani. Itse haluan päästä tästä noidankehästä ulos, tuo "noita-akka" monen ihmisen mielestä, on elämässämme mukana kun mies haluaa olla kaveri tai mikä tukihenkilö hänelle jatkossakin.
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Olisin miehelle todella vihainen, jos hän olisi tuonut elämääni tuollaisen sekopään, joka uhkailee ja häiriköi minua. Miehen taso naiselle selvästi on tuo, joten turhaan haaskaat omaa aikaasi. Jos mies haluaa seksiä työkseen myyvän mielenterveystapauksen, ahdistelijan ja stalkkerin, niin itsepähän on seuransa valinnut.
Tämä. Samaa mieltä, jos kerran on seuransa valinnut niin ei tarvitse perhettään tuollaiseen tapaukseen sotkea.
Heitä pihalle se kaikkien kaveri!
Auta päätöksen teossa pakkaamalla tavarat, menköön kaverinsa luokse.
Ei ole niin helppoa ole erota jos on pitkä avioliitto. Etenkin jos toinen nainen on tuollainen sekopää, ei siitä onnea tule kellekään vaan harmia jatkossakin kaikille osapuolille, etenkin miehelle. Yleensä sellainen omahoitaja/tukihenkilö - parisuhde ei toimi, mihin tuokin suhde varmasti johtaisi, ottaa kaiken energian, muttei anna mitään.
Vierailija kirjoitti:
Olisin miehelle todella vihainen, jos hän olisi tuonut elämääni tuollaisen sekopään, joka uhkailee ja häiriköi minua. Miehen taso naiselle selvästi on tuo, joten turhaan haaskaat omaa aikaasi. Jos mies haluaa seksiä työkseen myyvän mielenterveystapauksen, ahdistelijan ja stalkkerin, niin itsepähän on seuransa valinnut.
Joo tämä nainen puolustelee sitä, että ei hän enää tee sellaista, että myy seksiä. Viimeksi keväällä oli myynti-ilmoitus tietyllä palstalla ja mies huomasi sen, akka keksi jonkun tekosyyn ja veti ilmoituksensa pois kun jäi kiinni.
Yleensä vakka kantensa löytää, mies ei selvästi osaa arvostaa perhe-elämää ja perhettään. Mitään onnea tuo suhde tuollaiseen naiseen ei tule tuomaan, se pitää vaan itse hoksata käytännössä.
Jotenkin kuulostaa että tuon toisen naisen mielisairaus on tässä ongelma. Ei ole, vaan vika on miehessäsi. JSS.
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin kuulostaa että tuon toisen naisen mielisairaus on tässä ongelma. Ei ole, vaan vika on miehessäsi. JSS.
En mitään sairautta tuomitse vaan ymmärrän hyvin pitkälle kaikenlaisia sairaita. Tuon naisen ongelma on ilkeä ja pahantahtoinen luonne, uhkaa perhettä kun ei saa tahtoaan lävitse. Pelottava suorastaan viesteineen ja uhkauksineen, stalkkeri. Ymmärrän senkin, että mies yrittää pitää häneen jonkinlaiset välit, ettei sama rumba ala uudestaan, eli maraton viestittely ym. Ihan kuin hän olisi vaimon roolissa ja hänellä olisi oikeus olla mustasukkainen, ihan päälaellaan, minunhan se tässä pitäisi olla vihainen ja loukkaantunut, niin kuin tietysti olenkin oikeutetusti. Koskaan en kuitenkaan tuollaiseen temppuiluun rupeaisi, syyttömille kostamaan, nainen oli ihan järkyttynyt kun mies oli aikaisemmin sanonut, ettei ole syvällisiä tunteita tätä naista kohtaan. Kuitenkin asuu jonkun miehen kanssa, se on kuulemma joku "kämppis", uskokoon ken haluaa.
Luepa uudestaan mitä kirjoitit: jos toi on totta niin mies on röyhkeä sika joka ei kunnioita sua yhtään. Vedäpä johtopäätöksiä