Mies jatkaa suhdetta edelleen ns. "kaveripohjalta" sanojensa mukaan
Aviomies jäi noin 1 1/2 sitten kiinni pettämisestä. Nainen oli ns. maksullinen nainen, oli seksipalstalla tyrkyllä. Oikein rakastui mieheeni mieheni sanojen mukaan. Sitten kun mies yritti irtiottoa rupesi kostamaan perheelle mm. perättömillä ilmiannoilla. Lähentyivät taas kun kyseinen nainen pyysi mieheltäni anteeksi. Selvisi, että nainen on ollut psykoosin takia kahdesti hoidossa ja syö skitsofreniaan tarkoitettuja lääkkeitä, kiistää senkin. Nyt on tänään ollut mieheni kanssa katsomassa elokuvia, mies ei näe siinä mitään pahaa, kaveripohjalta tietenkin. Mitä muut tekisivät tässä tilanteessa. Itse olen rahaa tuonut perheeseen ja maksanut mm. perinnölläni omakotitalon josta on olemassa velkakirja, että mies on tuon puolet summasta velkaa. Myös isommat remontit ym. on minun rahoittamiani. Itse haluan päästä tästä noidankehästä ulos, tuo "noita-akka" monen ihmisen mielestä, on elämässämme mukana kun mies haluaa olla kaveri tai mikä tukihenkilö hänelle jatkossakin.
Kommentit (30)
Mitä hyvää saat miehestäsi? Miten elämäsi muuttuisi, jos tempaisisit ja eroaisit?
Vierailija kirjoitti:
Mitä hyvää saat miehestäsi? Miten elämäsi muuttuisi, jos tempaisisit ja eroaisit?
Hän pyytää aina anteeksi ja uskottelee, että tuo nainen on vain kaveri, ei ole mitään syvällisempiä tunteita. Itseäni loukkaa tuo kaveruuskin kun tuollainen historia alkujaan on ns. kaveruudessa takana. En oikein jaksa uskoa tuohon pelkkään "kaveruuteen."
Mies ei sinua selvästi kunnioita tippaakaan
Ei kukaan varattu mies käy entisensä hoitonsa kanssa kaveripohjalta missään. Yrittää vaan lievittää huonoa omaatuntoaan ja ns. järjellistää asian. Hankkiudu siitä eroon ja anna mennä "kaverinsa" luo.
Joskus saa olla itsekäs ja laittaa toisen valitsemaan että kumpi on tärkeämpi pitää elämässään. Ei se voi kumpaakaan teistä saada yhtäaikaa.
Vierailija kirjoitti:
Joskus saa olla itsekäs ja laittaa toisen valitsemaan että kumpi on tärkeämpi pitää elämässään. Ei se voi kumpaakaan teistä saada yhtäaikaa.
Niin hän sanoi, ettei tuo nainen ole sulle mikään uhka. Mutta edelleen jatkaa yhteydenpitoa, kaiken kukkuraksi tuossa kirjoitti tekstaria kun nainen kiitti elokuvaillasta, siis ihan minun silmieni edessä.
Vierailija kirjoitti:
Ajattelee varmaan, että minä olen itsestäänselvyys. Kyllä minäkin voisin samanlaista peliä pitää, ihailijoita on itsellänikin, mutta meillä on se ero, että mulla on moraali, en ikinä sotkeutuisi varattuna ja naimisissaolevana minkäänlaiseen avioliiton ulkopuoliseen edes kaveruuteen kenenkään miehen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Aviomies jäi noin 1 1/2 sitten kiinni pettämisestä. Nainen oli ns. maksullinen nainen, oli seksipalstalla tyrkyllä. Oikein rakastui mieheeni mieheni sanojen mukaan. Sitten kun mies yritti irtiottoa rupesi kostamaan perheelle mm. perättömillä ilmiannoilla. Lähentyivät taas kun kyseinen nainen pyysi mieheltäni anteeksi. Selvisi, että nainen on ollut psykoosin takia kahdesti hoidossa ja syö skitsofreniaan tarkoitettuja lääkkeitä, kiistää senkin. Nyt on tänään ollut mieheni kanssa katsomassa elokuvia, mies ei näe siinä mitään pahaa, kaveripohjalta tietenkin. Mitä muut tekisivät tässä tilanteessa. Itse olen rahaa tuonut perheeseen ja maksanut mm. perinnölläni omakotitalon josta on olemassa velkakirja, että mies on tuon puolet summasta velkaa. Myös isommat remontit ym. on minun rahoittamiani. Itse haluan päästä tästä noidankehästä ulos, tuo "noita-akka" monen ihmisen mielestä, on elämässämme mukana kun mies haluaa olla kaveri tai mikä tukihenkilö hänelle jatkossakin.
Ehkä oli vähän rajusti sanottu, mutta tuo nainen on uhkaillut minua tekstareilla ja fb:n kautta aluksi, kunnes laitoin eston. Kaikki tekstarit on vielä tallella ja minua on jo kehotettu hakemaan lähestymiskieltoa, mies sanoi, ettei tarvitse, ei hän enää sellaista tee. t. ap
Kaveripohja on ihan OK, mutta siihen ei kuulu sitten mitään muuta. Ainakaan seksiä eikä mitään toisen tekemisiin puuttumista.
Vierailija kirjoitti:
Kaveripohja on ihan OK, mutta siihen ei kuulu sitten mitään muuta. Ainakaan seksiä eikä mitään toisen tekemisiin puuttumista.
Sorry. Käsitin aloituksen niin, että mies on sinun (tuleva) ex, joka haluaa jatkaa kaverisuhdetta kanssasi. Uudella tiedolla sanon, että jätä se sika.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sorry. Käsitin aloituksen niin, että mies on sinun (tuleva) ex, joka haluaa jatkaa kaverisuhdetta kanssasi. Uudella tiedolla sanon, että jätä se sika.
Yleensä tuollaisella tavalla alkaneet ns. "kaverisuhteet" eivät ole mitään kaverisuhteita, ovela akka tuo toinen nainen.
Laita valitsemaan, ehdottomasti kaikki välit katkaistava tuohon naikkoseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleensä tuollaisella tavalla alkaneet ns. "kaverisuhteet" eivät ole mitään kaverisuhteita, ovela akka tuo toinen nainen.
Juuri siksi JSS.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän pyytää aina anteeksi ja uskottelee, että tuo nainen on vain kaveri, ei ole mitään syvällisempiä tunteita. Itseäni loukkaa tuo kaveruuskin kun tuollainen historia alkujaan on ns. kaveruudessa takana. En oikein jaksa uskoa tuohon pelkkään "kaveruuteen."
Vertaa sanoja tekoihin. Eivät rimmaa, teot kertovat totuuden. Tulos= mies ulos
Eihän tuo mikään kaverisuhde ole, vaan hyväksikäyttösuhde. Mies on ostanut mielenterveysongelmaiselta seksipalveluita. Ei se ole kaveruutta eikä kaveruus voi syntyä alisteisessa suhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Eihän tuo mikään kaverisuhde ole, vaan hyväksikäyttösuhde. Mies on ostanut mielenterveysongelmaiselta seksipalveluita. Ei se ole kaveruutta eikä kaveruus voi syntyä alisteisessa suhteessa.
Mielenterveysongelmat ovat paljastuneet vasta ajan myötä ei ennen suhteen alkamista. Nainen kiistää kaiken ongelmansa vaikka todisteita on kun on ollut pitkään hoidossakin ja avohoito jatkuu. Uskon, että mies on halunnut tukea sitä naista aidosti kun osaa kerätä myötätuntoa sairauksillaan ja on kiristänyt jatkamaan suhdetta mutta yksityiskohtaisemmin en kerro. Tuo toinen nainen ei luovuta, itkee rakkauttaan vaikka nytkin asuu toisen ukon kanssa ja pettää sitäkin sitten. Sekin on sitten varmaan myös "kaveri".
Kyllä se niin on, että kun ollaan naimisissa niin ollaan, kolmannet pyörät eivät kuulu siihen kuvioon. Pettämisellä loukataan pahiten luottamusta kaikkein läheisimmässä ihmissuhteessa. Pettäjä on aina syyllinen, ei voi vierittää vastuuta muille.
Mikä se on kun pikkulapsiajan pitäisi olla sitä ihaninta aikaa perheessä, niin silloin onnellisimmatkin liitot alkavat natista liitoksistaan vaikka siihen asti on kestetty. On ollut monenlaista ja yhtä pidetty, sitten kun itse kuvittelee, että on onnensa huipulla parisuhteessa, niin paljastuu avioliiton ulkopuolinen suhde.
Olisin miehelle todella vihainen, jos hän olisi tuonut elämääni tuollaisen sekopään, joka uhkailee ja häiriköi minua. Miehen taso naiselle selvästi on tuo, joten turhaan haaskaat omaa aikaasi. Jos mies haluaa seksiä työkseen myyvän mielenterveystapauksen, ahdistelijan ja stalkkerin, niin itsepähän on seuransa valinnut.
Pillu-optiot on aina hyvä jättää talletukseeen pahan päivän varalle.