Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äänikirjat on mahtavia! Miksen ole tätä aiemmin tajunnut...

Vierailija
01.12.2018 |

Viimeksi kuuntelin kirjan Yösyöttö, tyhjä olo kun kirja loppui, mutta uutta vaan putkeen. Suosittelen kokeilemaan.

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon aina rakastanut kirjoja, mutta aikuistuessa ne vaan jäi. Ei ole aikaa, en vaan jaksa keskittyä. Jaksan lukea sivun/kaksi ja sitten kyllästyn, alkaa ajatukset harhailla. Kun kuuntelen, voin tehdä jotain samalla ja uppoudun kirjan tarinaan niin täysillä että oon löytänyt taas sen saman intohimon kirjoihin kun nuorempana! Työpäivä menee odottaessa koska pääsen taas kuuntelemaan kirjaa. Kirja pauhaa kun lenkitän koirat, siivoan tai laitan ruokaa. En tykkää siivoamisesta, mutta kirjaa kuunnellessa ei edes huomaa tehneensä supersiivouksen. En osaa kuunnella kirjaa sohvalla istuen, vaan touhuan kokoajan, huomasinpa tässä eräs päivä pyyhkineeni lattialistat, järjestelleeni kaapin mikä on odottanut siivousta kaksi vuotta, pesin saunan... asioita mitä yleensä lykkää ja lykkää koska ei huvita, tulee tehtyä koska ei malta lopettaa kirjaa. Mulla on ilmeisesti jotain keskittysmisvaikeuksia ja siksi oltava jatkuvasti puuhaa, jos vaan oon paikallani ja kuuntelen alkaa ajatukset karkailla. Rakastan äänikirjoja! (Kuulostan ihan joltain äänikirjamainokselta :DDD)

Täällä samanlainen äänikirja friikki. Minulla käy myös niin, että joskus komerot loppuvat kesken, kun kuuntelen ja kuuntelen ja siivoilen. 

Vierailija
22/42 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edesmennyt Kauko Helovirta oli mahtava lukija

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on Celia-kirjaston tunnukset. Hankin ne silloin kun en silmäsäryiltäni pystynyt lukemaan ollenkaan.  Minulla on siis eräs silmäsairaus, nyt onneksi oireet lieventyneet.

Minun on tosin hyvin vaikea keskittyä kuuntelemaan.

Missä formaatissa nuo Celia-kirjaston kirjat ovat?

Vierailija
24/42 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin oli, taisi lukea Paasilinnan kirjoja ainakin. Kuuntelin niitä yhteen aikaan aika paljon, olivat mukaansa tempaavia.

Vierailija
25/42 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Noita Nokinenissä ja Knalli ja Sateenvarjo-kuunnelmissa voittamaton :)

Vierailija
26/42 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sununtaibrunssi koodilla saat kuukauden Bookbeatiin ilmaiseksi.

Vierailija
27/42 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin tähän suosituksia hyvistä äänikirjoista. Lukijan pitää olla hyvä myös. Tykkään dekkareista ja historiallisista tarinoista.

Kännykästäkö kuuntelette? Mistä tilaatte nuo äänikirjat ja onko ilmaisia jossain?

Huomenna saunan ja kylppärin pesu, joita oon vältellyt ja menis varmaan kepeämmin kun joku tarinoisi taustalla :)

Olen lukenut kirjastosta cd:n Reijo Mäen Vares-juttuja, Leena Lehtolaisen kaikki dekkarit ( Maria Kallio jne ).

Matti Rönkää, Seppo Jokisen kirjoja ( komisario Koskinen ).

Vierailija
28/42 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

yle areena  niin löytyy koko kuunnelmia ja äänikirjoja

Vierailija
29/42 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sununtaibrunssi koodilla saat kuukauden Bookbeatiin ilmaiseksi.

Ei toimi :(

Vierailija
30/42 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin tähän suosituksia hyvistä äänikirjoista. Lukijan pitää olla hyvä myös. Tykkään dekkareista ja historiallisista tarinoista.

Kännykästäkö kuuntelette? Mistä tilaatte nuo äänikirjat ja onko ilmaisia jossain?

Huomenna saunan ja kylppärin pesu, joita oon vältellyt ja menis varmaan kepeämmin kun joku tarinoisi taustalla :)

Lainaan kirjastosta, kuuntelen Bookbeatista tai Storytellista ( kaksi viimeistä eivät ole ilmaisia)

Raija Orasen Maan aamu on trilogia on yksi suosikkejani ( historiaan perustuva). Enni Mustosen Syrjästä katsojan tarinoita ja  Järjen ja tunteen tarinoita -sarjat viehättävät aina.

Olen myös ihastunut Enni Mustosen Järjen ja tunteen tarinoihin, tuohon toiseen en ole tutustunutkaan. Kiitos vinkistä, seuraavaksi tämä :)

Vierailija
31/42 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä löysin täältä jopa 40 päivän kokeilun storyteliin. https://aanikirjapalveluvertailu.fi/ sillä sain hyvin kuunneltu pari potteria.

Vierailija
32/42 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Susa Saukko ja Karoliina Niskanen on hyviä lukijoita, samoin Jari Nissinen.

Vierailija
33/42 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin kuuntelin niitä ennen kaseteilta ja cd-levyiltä, mutta nyt ei ole tullut kuunneltua melkein kymmeneen vuoteen. Älypuhelinta en edes omista.

Vierailija
34/42 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä toosasta te niitä siivotessa kuuntelette?

Vierailija
35/42 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämäkerrat ja tapahtumien dokumentoinnit voin kuunnella mutta romaanit pitää lukea.

Vierailija
36/42 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koitin kuunnella kirjoja, mutta aina tuli uni. Dokumentteja ja tiedeaiheisia podcasteja kuuntelen. Kirjoissa ärsyttää, kuunteli tai luki se, että jonkun ulkonäköäkin selostetaan aina 5min.

Vierailija
37/42 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänikirjapalvelut on vain törkeän ylihinnoiteltuja. Ei rahasta tee tiukkaa mutta en ota ihan periaatteesta. Mikä siitä tekee niin kallista? Elokuvia ja tv-sarjoja saa puoleen hintaan.

Vierailija
38/42 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkäätkö Essi Mustonen historiallisesti etenevistä kirjoista? Hän on ottanut huolellisesti historiasta selvää ja suosittelen hänen tuotantoaan. Itse en vain pidä hänen 1990-luvusta eteenpäin sijoittuvien kirjojen aiheita kovinkaan mielenkiintoisina. Kuuntelin yhden maitotilalliskirjan ja se riitti minulle.

Vierailija
39/42 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkillä automatkoilla tosi rattoisia kuunneltavia.

Harmillisesti uudessa autossa ei ole cd-soitinta.

Vierailija
40/42 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse löytänyt äänikirjat, työpäivät menee huomattavasti leppoisammin, kun kuuntelee äänikirjoja. Lasten dekkarit on huippuja :D

Työ on niin tylsää, niin kirjat auttaa keskittymään.

Mutta joo, palvelut on ihan sikahintaisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yksi