Roikkuvat rinnat ovat seksikkäämmät kuin terhakat rinnat
Kommentit (21)
Makuasia. Riipurinnoillekin löytyy faneja.
Aasialainen malli kiihottavin: lapsivartalo aikuisin nännein.
M54, Pohjanmaa
Riippareissa ei ole mitään sexyä, sori.
Riippareitten väliin on kiva livauttaa niin...
Mielummin riipparit kun lautana oleminen. T. Katkera aa-kuppinen lauta
Riipparit ovat ihanat. Sellaiset kunnon löllöttimet jotka hyppivät naamalle rakastellessa. 😍
Vanhemmat naiset ovat todella viehättäviä! 😍
M27
Isojen riipputissien omistajana sanon että perseestä nämä on :D, kun olis edes joskus sojottanut nännit ylös mutta kun ne kasvoi tyyliin suoraan maata kohti. Näillä mennään mitä on annettu :D
Varmaan unpopular opinion, mutta ainakin mua näin miehenä kiihottaa ihan tajuttomasti isot ja roikkuvat rinnat. Se on jotenkin todella naisellista.
Monenlaiset on hyviä. Vaimollani riippuvat jo melkoisesti, mutta aina mielelläni niihin tartun palluutan. Taannoin pääsin sekasaunassa näkemään tuommoset terhakoilla nappuloilla varustetut pienet A-luokan kiinteät. Nam ja maiskis, olisin niitäkin mieluusti...
Vierailija kirjoitti:
Varmaan unpopular opinion, mutta ainakin mua näin miehenä kiihottaa ihan tajuttomasti isot ja roikkuvat rinnat. Se on jotenkin todella naisellista.
Kyllä!
Mun naisella on ihanat pienet riipputissit. Ne on niin seksikkäät ettei mikään ole. Mieluummin sellaiset kuin silikonipallot.
Rintojen kuuluu ihan luonnollisesti vähän "riippua" jos ovat suuret ja juuri sellaiset ovat superseksikkåt. Muovipallot yök!
Mitä enemmän roikkuu sitä parempi.
Kontillaan tai vain kumarrus ja riippurinnat kaula-aukosta näkyen. Kyllä kelpaa katsella.
Samat toki naidessa takaapäin. On niitä ilo kosketella kun heiluvat työntöjen tahdissa.
Minulla on pienehköt tai käteensopivat D 75/70 puoliriippuvat rinnat. Eli maanvetovoima, raskaus ja imetykset ovat tehneet tehtävänsä.
Luonnoliset riipparit on kivat, olivatpa sitten isot tai pienet. Niiden omistajasta riippuu miten seksikkäät ovat.
Vierailija kirjoitti:
Riipparit ovat ihanat. Sellaiset kunnon löllöttimet jotka hyppivät naamalle rakastellessa. 😍
Vanhemmat naiset ovat todella viehättäviä! 😍
M27
Implikoitko, että vain vanhemmilla naisilla on riipparit?
Mulla roikkui jo 15-vuotiaana ja roikkuu tietysti yhä, samoin useammalla kaverilla joilla on pisaramalliset rinnat joissa vähän kokoakin.
Niin ja ketjun aiheeseen: itse olen aina tykännyt roikkuvista, pehmeistä ja hieman kookkaista rinnoista (kuten omani:D).
Kovan näköiset, suoraan eteenpäin sojottavat pallot ei niin mieleeni, mutta makukysymyksiähän nämä ja kaikenlaisille ottajansa.
No mitä sitten jos joku mies tähän vastaakin kyllä tai ei?