Onko muita jotka on joulun lomalla jossain lämpimässä, missä?
Itse lähdetään Thaimaahan 13.12 ja tullaan joulun jälkeen takaisin. Ihanaa ohittaa hössötys ja kiire ja lähteä lomalle lataamaan akkuja ja nauttimaan yhdessäolosta.
Kommentit (14)
Nauttikaa. Kuulostaa ihanalta.
Me lähdetään joulun välipäivinä ja tullaan takaisin tammikuun puolessa välissä. Muuten oltaisiin ulkoistettu joulukin mutta pakko olla töissä tuolloin.
Jep kotona, takkatulen loimussa ja ilmalämpöpumppu takaa että lämpö pysyy.
Me taas tullaan jouluksi Suomeen. Vain siellä joulu tuntuu joululta. Toivottavasti on valkea joulu!
Vierailija kirjoitti:
Me taas tullaan jouluksi Suomeen. Vain siellä joulu tuntuu joululta. Toivottavasti on valkea joulu!
Tänään juuri kyselin parilta ulkosuomalaiselta ystävältä ja sukulaiselta miten joulunvietto. Yksi jäi Italiaan, toinen matkusti Espanjasta Suomeen. Kolmas oli matkustamassa Japaniin.
Ihana päästä pois, lähdemme Tansaniaan
Muutama joulu ollaan oltu pois. Teneriffalla kerran ja pari joulua playa del inglesissä kanarialla.
Toissa joulu oltiin viimeksi pois ja se oli eka kerta kun olin oman perheen kanssa reissussa. Muut kerrat olen ollut lapsena ja teininä lapsuuden perheen kanssa.
Silloin lapsuuden perheen kanssa kun oltiin niin ei harmittanut yhtään olla joulua pois ja nyt aikuisena vielä vähemmän. Eikä omiakaan lapsia haitannut. Varmaan vielä joku joulu tästä lähdetään mutta nyt ollaan taloudellisista syistä kotona.
Elokuussa oltiin kyllä Turkissa ja olisi sekin reissu pitänyt ajoittaa jouluun.
Vierailija kirjoitti:
Miehen kotimaassa Puolassa
Tykkään Puolasta kovasti. Osaatko kieltä?
Siellä ei taida kyllä olla lämmin. Mutta onko siellä paljon joulutoreja?
Uo