Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen mielikuva teillä palstalaisilla on sellaisesta tyypillisestä AV-mammasta?

esimerkkejä?
01.12.2018 |

Minulle tulee AV-mammasta mieleen tällainen tyyppi jota tuo ToosaTV:n NikoLa esittää "Rakas sinusta on tullut pullukka"-parodiassa

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee mieleen palstamammoista tämmönen pirttihirmu. Cristal & NikoLa

Vierailija
22/27 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 35-vuotias nainen, lyhyt tukka, sellainen "kananperse", ylipainoa on enemmän tai vähemmän, ammatti joku sosionomi tai muu vastaava, erittäin "suvaitsevainen" ja "vihreä" ihminen ja äänekäs feministi, eli vähän hölmö öyhöttäjä.

Kaikkea sitä mitä itse en ole, vaikka olenkin av-mamma. Sinänsä huvittavaa että ajattelen tyypillisen av-mamman olevan noin päinvastainen kuin minä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tällaisella palstalla ole naisia lainkaan.

Vierailija
24/27 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee aina kun näitä lukee niin mieleen yksi tosi tyhmä joka oli aikoinaan työkaverina. Se oli jotenkin henkilöityvän näistä kirjoittajista. Täällä on kyllä tosiaan ihmiskunnan pohjasakkaa kirjoittamassa

Vierailija
25/27 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen jolla ei ole erityisen suuri yleistieto. Lukee asian sieltä, toisen täältä. Ei välitä perehtyä mihinkään kunnolla.

Vierailija
26/27 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskon että suuri osa täällä on fiksuja, korkeakoulutettuja, esim. opettajia. Miehiä ja naisia.

Parasta ironiaa tänään 

Vierailija
27/27 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katkeria naisviha miehiä.

Katkeria miesviha naisia.

Itsestään ketjuja tekeviä ja itseään googlaavia bloggareita ja julkimoita.

Tuoreita mammoja ja isejä.

Yksinäisiä ihmisiä.

Tylsistyneitä ihmisiä. 

Trollaajia yleensä alle 20v ylikseltä eksyneitä poikia tai muuten vain vakavasti mt- potilaita. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi seitsemän