Naisena kontaktin ottaminen Tnderissä, yksi kokemus
Joo, otin siis aloiteen käsiini ja laitoin ensimmäisen viestin. Mies valitteli, että huonosti on naiset kontaktia ottaneet. Tästä ongelmasta viestittelimme jonkin aikaa, kunnes en enää keksinyt mitään sanottavaa. Miehellä ei ollut mitään kysyttävää minusta. Ehkä en ollut hänen tyyppiään. Tasoero varmaan.
Kommentit (5)
Sama kokemus aika monella. Itse en ole huomannut mitään eroa sen suhteen, ottaako mies ensiksi kontaktia vai otanko minä. Valtavan iso osa ei kysele yhtään mitään, ei kerro mitään ylimääräistä kun niiltä kysyy jotain. Ja sitten valitellaan kun ei löydy naista:)
Mulla (mies) on usein niin, että jos en ole kovin kiinnostunut, niin en jaksa pahemmin keksiä kysyttävää.
Vierailija kirjoitti:
Sama kokemus aika monella. Itse en ole huomannut mitään eroa sen suhteen, ottaako mies ensiksi kontaktia vai otanko minä. Valtavan iso osa ei kysele yhtään mitään, ei kerro mitään ylimääräistä kun niiltä kysyy jotain. Ja sitten valitellaan kun ei löydy naista:)
Kokeile mätsätä muitakin kuin komeita tyhjäpäitä
Itse mätsään vain tavismiehiä, jopa rumia sellaisia (mutta jolla on jotain yhteistä kanssani esim. kiinnostuksenkohteissa). Nämä miehet ovat hyvin hyvin usein varsin passiivisia. Ei malttaisi enää tuosta "rumentaa" mieskavalkadia, menee jo liian happoiseksi koko touhu ja niin epätoivoinen en sentään ole.
Tinder. Hah hah. LOL