Mitä ajattelet aikiuisesta ihmisestä jonka paino on pituus- 110?
Omasta mielestäni turhan hoikka.
Eräs lääkäri sanoi että paras paino yli 18v henkilölle on pituuas - 100 tai 105 mutta ei sen alle
Kommentit (31)
Riippuuhan se nyt kaikesta. Hoikempikin olen ollut terveenä aikuisena (54 kg), ja ihan hyvänkokoinen olisin tuollaisena (168cm ja 58 kg), nyt maharöllykkää ja 63kg, en toki edelleenkään pullukka.
Kolmen äiti
Riippuu paljon ruumiinrakenteesta. Itse en näytä tuon painoisena vielä edes kovin hoikalta. Nyt painoni on pituus -100 ja olen todella pullukka, kun kaikki ylimääräinen kertyy vieläpä vatsaan.
Mä oon ja olen muodokas nainen. Kasvotkin ovat täyteläiset. Riippuu ihmisestä ja rakenteesta.
Itse olen 160 cm ja 45 kg. Oikein hyvä näin.
Tosi hoikkahan silloin on, mutta mitäpä sitä muuta pitäisi ajatella?
Kovin on pieni ajatusmaailma, jos pitää miettiä ja arvostella muiden ihmisten pituus/painosuhteita.
Maailma on täynnä eri mittaisia, muotoisia ja painoisia ihmisiä, deal with that.
Olen 115 cm, ihan normaalipainoinen
Normaalipainoinen, mitä siitä pitäisi ajatella?
Itse olen 175cm/63kg, enkä kyllä mikään liian laiha ole. Lihasta ja muotoja löytyy, ihan normaalin näkäinen.
Olen tuon 75kg painanut, eli -100 pituudesta, ja olin tukevan näköinen ja olo myöskin.
Vierailija kirjoitti:
Mitä lyhyempi tosiaan, niin aikuinen voi olla luian laiha. 155 - senttinen ei välttämättä ole ihan terveen näköinen 45-kiloisena
Mutta takuusti jokainen 180 cm on 70 kg ja pudottamisen varaa jopa löytyy.
Mistäs tämän repäisit? Tiedän monia +160cm naisia, jotka painavat 50kg tai alle, eivätkä liian laihoja ole. Normaalipainoisia, hoikkia.
Aika normaali, hoikka muttei liian