Että mua ärsyttää laitetut naiset, nuoret ja vanhat, jotka himoiten kyttäävät meikämandoliinoa
Olkaa ystävälliset ja lopettakaa se himokas tuijottaminen - emme tule koskaan olemaan pari emmekä harrastamaan villiä seksiä. Ei tipu teille nyt eikä jatkossa.
Kommentit (7)
Vierailija kirjoitti:
Luulevat sinua heteroksi? Ole räväkämpi :)
Olen hetero enkä vain pidä siitä että kaiken maailman luuskat kuvittelevat olevansa arvoisiani - siksi se häpeämätön kuolaaminen ottaa pattiin. Ap
Meikämandoliini. Tämä on naurattanut mua aina, siksi, että se on niin huono. Joten, uskon silmää räpäyttämättä, että olet kaikkien himoitsema hunk, riippumatta sukupuolesta.
Vierailija kirjoitti:
Meikämandoliini. Tämä on naurattanut mua aina, siksi, että se on niin huono. Joten, uskon silmää räpäyttämättä, että olet kaikkien himoitsema hunk, riippumatta sukupuolesta.
Siitäkö asti, kun Rauski kirjoitti meikämandoliino tapettiin?
Ootkohan sä nyt niin himoittu vai kuvitteletko vaan? Millainen on vieraan naisen himokas katse?
Jos oot normivaatteissa niin ei sua himoita. Vai salilla ja uimahalleissako sua himoitaan?
Nyt taitaa olla vähän liikaa kierroksia päässä. Enkä tiedä kummassa päässä.
Toiveajattelua, kuikelo. Ei kukaan ees huomaa sua.Olet pelkkää ilmaa.
Älä ota sitä niin vakavasti. Mä katselen samalla tavalla kaikkia miehiä. Se ei ole siis mitään henkilökohtaista.
Luulevat sinua heteroksi? Ole räväkämpi :)