Zalandosta ei pysty tilaamaan laskulla
Onko muilla samaa ongelmaa? Olen tilannut ko. firmasta vuosikaudet tuotteita ja maksanut aina ajallaan. Nyt yhtäkkiä lasku ei ollutkaan enää valittavissa maksuvaihtoehdoissa. Luottotiedot kunnossa, eikä mikään ole muuttunut.
Kommentit (35)
Minulta hävisi lasku-mahdollisuus sen jälkeen, kun tilasin kaksi paria kenkiä, enkä päätynyt ostamaan kumpiakaan. Useamman vuoden olen tätä ennen tilannut pelkästään laskulla
Tässä on muutama syy, jotka löysin:
- Olet ylittänyt sen tietyn määrän, jolla antavat tilata laskulla (on jotain 300e luokkaa. kaikki tilaukset yhdistetään tuohon määrään)
- He eivät ole saaneet vielä palauttamiasi tuotteita viimelaskulta
- Palautat liikaa
En käytä vaatteita joita en ole maksanut. Vaatteita olen sovittanut kotona. Ainoa vaihtoehto lienee tuo, että olen palauttanut tuotteita. ap
Minulta myös loppui laskumahdollisuus ilman selkeää syytä. Sitten kun muutin ja tilasin uuteen osoitteeseen (mutta samalla nimellä) niin kappas kun laskulla onnistui taas.
Pari kuukautta sitten joku muuten teki ketjun samasta aiheesta.
Minultakin hävisi laskulle osto pariksi vuodeksi sen jälkeen, kun tilasin kolmet kengät ja jouduin palauttamaan kaikki, kun eivät istuneetkaan jalkaan. Viime viikolla huomasin, että laskulle osto olisi minulle jälleen mahdollista.
Eli varmaan palautuksista kiinni tuo.
Juu, on varmaan noista palautusmääristä kiinni. Itse tilasin eilen n. 230€ edestä laskulle no problem. Isoin palautukseni koskaan on maksanut max. 50€, yleensä pidän lähes kaiken mitä tilaan.
Minulla oli kerran unohtunut lasku ja maksoin vasta huomautuksen jälkeen. Sen jälkeen oli puolisen vuotta laskulla maksamisen mahdollisuus estetty. Nykyään taas toimii.
Minulla oli laskulla mahdollisuus kerran hetken pois kun olin vasta tilannut isolla summalla ja kun halusin tilata vielä lisää niin ei onnistunut laskulla. Mutta palautui heti kun olin ostanut/palauttanut tilauksesta jotain.
Just kaksi viikkoa sitten tilasin laskulla, kuten aina ennenkin.
Vierailija kirjoitti:
Minulta myös loppui laskumahdollisuus ilman selkeää syytä. Sitten kun muutin ja tilasin uuteen osoitteeseen (mutta samalla nimellä) niin kappas kun laskulla onnistui taas.
Mulla ei auttanut muuttokaan.
olet tehnyt tilauksia viime aikoina liikaa laskulle. mulla menee hm lasku-mahdollisuus pois, jos oon tehnyt 3-4 ostosta, joita en ole vielä maksanut.
En ole tilannut ko. verkkokaupasta yli puoleen vuoteen mitään. Ap
Nythän GDPR mukaan niiden pitäis antaa tiedot eikä saa syrjiä asiakkaita. Kysykää Zalandolta.
Eli olet varmaan vaan palauttanut suurimman osan tilauksistasi ja siksi eivät anna enää. Tai olet palauttanut mahdollisesti haisevia/likaisia vaatteita.