Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä olen rakastumassa mun mieheen uudestaan

Vierailija
19.07.2008 |

Ihana tunne

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
19.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulostaa ihanalta! Nauttikaa toisistanne täysillä!

Vierailija
2/7 |
19.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avioliittoa 5 v takana. Suuria kriisejä ollut, pitkiä kuivia kausia myös.

Mä olen ollut hankala - syitä ollut paljon (esikoisen sairaalakaudet, isän kuolema, mun voimien loppuminen).

Mutta nyt aurinko alkaa taas paistaa, ja rakkaus on syventynyt kaikkien kriisien jälkeen. Mun mies on ihana. Ja maailman paras isä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
19.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun useimmiten ihmiset täällä puhuvat erosta yms. ikävästä. Hienoa, että teillä menee mukavasti. Onnea matkaan!

Vierailija
4/7 |
19.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vähän sama tilanne! Avioa takana 6v, yhdessäoloa 9,5v ja lapsia kolme kappaletta: 8v, 4v ja 6kk. Meillä on ollut niin pikainen vauhti tässä yhdessäolossa/perheen perustamisessa, että välillä tuntui ettei olekaan kuitenkaan mitään yhteistä... ja kuivia kausia on ollut... Mut nyt meillä menee tosi hyvin! =) Nautitaan toisistamme ja olemme vällyjen välissäkin kun vastarakastuneet! =D

Vierailija
5/7 |
19.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on perkeleitä välillä 22 vuoden yhdessäolon jälkeen, mutta jostkus paistaa aurinkokin!

Olennaista on oma asenne:tehdään sopu nyt.

Vierailija
6/7 |
19.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vähän sama tilanne. Olemme miehen kanssa oppineet tuntemaan toistemme hyvät ja huonot puolet, ja oppineet myös elämään niiden kanssa. Rakentavasti riitelykin on pitänyt opetella, mutta nyt osataan jo sekin. Oikein odotamme, miten syväksi suhteemme voikaan muodostua. :DD

Vierailija
7/7 |
19.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin sitä pitää. Välillä on niitä kuivia kausia..ja sitten taas aurinko paistaa.

Tuntuu, että monet eroaa, kun arki iskee päälle ja rakkauden alku huuma lopahtaa.

kyllä naimisissa oleminen on niitä ylä- ja alamäkiä.

Meillä 9 v naimisissa. Ja meno on ollut välillä ukkosta ja välillä suorastaan lumimyrskyjä ja jäätihkua. Aina on kaikista selvitty kun on kerran päätetty yhdessä olla.

Onnea vielä kerran teille!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kolme