Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sanoin kaverin näyttävän kuvassa surumieliseltä. Kaverin ryhti lysähti kasaan.

Vierailija
01.12.2018 |

Kaverilla oli kiva kuva itsestään, kuva ei ollut mitenkään surullinen eikä keskustelutilanne ollut surullinen. Sanoin vain mitä näin kuvassa, ja minä näin kuvassa jotain surumielisyyttä - tahattomasti.

Kaverin reaktio oli jännä. Hänen ryhtinsä lysähti kasaan: hartiat painuivat, katse painui maahan, silmät sammuivat. Aivan kuin hän olisi muistanut, että ainiin, minun piti olla surumielinen.

Tuo ei ollut ensimmäinen kerta, kun kaveri muuttuu sekunnissa aivan toiseksi, jos hänen surumielisyytensä tulee puheeksi. Mistä tuo reaktio teidän mielestänne kertoo?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kysyt täällä? Mikset kehunut vaikka että näyttää kuvassa kivalta? Miksi sanot masentavia kommentteja?

Vierailija
2/5 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy vaikka et onko kaikki hyvin. Kerro et sulle voi jutella jos haluaa ja kokee tarvetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sillä ei oo elämässään kaikki hyvin ja se murtui, kun joku "näki sen salaisuuden." Ehkä voi olla helpotus tai sitten hävettävä asia. 

Vierailija
4/5 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun kohdallani johtuisi varmaan siitä, että olen kuvitellut kuvan kerrankin onnistuneen, ja kaverin mielestä sekään ei ole hyvä. Tai jos kaveri tykkää kehitellä liikaa omia psykologisia teorioitaan, huokaisen mielessäni, että taasko se alkaa...

Vierailija
5/5 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lle vinkki: kaikkea ei tarvitse ääneen sanoa, mitä ajattelee!