Mitä nimiä teidän miehet ehdotteli lapselle? :)
Tai miehet itsekin voivat vastata mitä nimeä ehdottivat.
Kommentit (16)
Vierailija kirjoitti:
Ei meillä ole lapsia.
Tämä ei luonnollisesti koske sitten teitä. Huoh.
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei ole miestäkään.
No en yhtään ihmettele jos järjenjuoksu on tota tasoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei meillä ole lapsia.
Tämä ei luonnollisesti koske sitten teitä. Huoh.
Just niin...huoh huoh.
Veikko-Viipperä
Villi-Vilisika
Pumba Albert
Kari Grandi Colaomena
Sir Pörröperse
Dille Diktaattori
Waldo Walloittaja Wallaton
Kreivi Kurnauttaja
Kreivi Kultainen Kranaatti
Reivi Rakula Ransylvaniasta
Miehen nimiehdotuksia meidän kisulle, sanoi että nämä on vaihtoehdot myös meidän tuleville poikalapsille 😂
En enää muista hirveesti, mutta yks jäi mieleen: Siiri.
Olen siis tšekkiläinen ja sana ”sýry” (lausutaan samalla tavalla kun Siiri) tarkoittaa ”juustot”. Ei mennyt jatkoon :).
Isäni ehdotti Sienisade, kun mietimme luontonimiä. Ei jatkoon.
Kaisa, Minna, Henna jne.
Sanoi minun nimiehdotuksiani liian oudoiksi ja rumiksi, ärähdin ettei tytölle kyllä mitään tylsää kasarikammotustakaan anneta!
Tytöstä tuli sitten Elsa ( Tämä siis 10 vuotta ennen Frozen-huumaa).
Vähän ärsyynnyin miehen nimiehdotuksista jo, kun luulin ettei ota asiaa tosissaan. Olikin oikeasti näiden nimien kannalla. Mm siis: Taavetti, Reijo, Keijo, Unto, Raivo.
Ei käynyt ihan yks yhteen omieni kanssa. :D
Veikko Juhani, onneksi tuli tyttö !
Poikani on jo yli 3-kymppinen, mutta muistan kun edesmennyt kummitätinsä toi hänelle sellaisen unipussin (vähän kuin yöpaita, joka suljetaan helmasta) saatesanoilla: Tässä Jussille unipussi. Ei tullut pojasta Jussia, mutta tuo nimiehdotus oli kiva.
Eljas olisi ollut miehen toive, mutten halunnut kun Eliaksia on niin paljon pienissä.
Anopintekele olisi halunnut suvusta nimen, kun heillä on perinteenä sellainen. Sieltä löytyy Jorma, Reino, Jouko, Tapani.
Sanoin että laitetaan vaan pojasta se Jorma Reino Jouko Tapani mutta sukunimi on sitten minun. Totesivat että päättäkää vain keskenänne, kunhan sukunimi on heiltä.
Vierailija kirjoitti:
Poikani on jo yli 3-kymppinen, mutta muistan kun edesmennyt kummitätinsä toi hänelle sellaisen unipussin (vähän kuin yöpaita, joka suljetaan helmasta) saatesanoilla: Tässä Jussille unipussi. Ei tullut pojasta Jussia, mutta tuo nimiehdotus oli kiva.
Ai kysyttiinkin miesten ehdotuksia. No tuli tuokin kerrottua. Sori.
Ei meillä ole lapsia.