Ulkomaalaiset kaverini kysyvät miltä tuntuu elää maailman onnellisemmassa maassa?
Aina jaksavat ihmetellä, ovatko kaikki Suomalaiset onnellisia 24/7 ??
Kommentit (44)
Toivottavasti sanoit, että ihanalta. Negatiivisuutta ei kannata ruokkia, se vain masentaa.
Vierailija kirjoitti:
Minä taas näen enimmäkseen onnettomuutta, minne vain katsonkin. Kiitos Purran leikkausten, mun kelan tuet pieneni
Tämä uutinen teki minut suunnattoman onnelliseksi. Ei tarvi pelätä, että palkasta menisi taas joku verolisä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä taas näen enimmäkseen onnettomuutta, minne vain katsonkin. Kiitos Purran leikkausten, mun kelan tuet pieneni
Tämä uutinen teki minut suunnattoman onnelliseksi. Ei tarvi pelätä, että palkasta menisi taas joku verolisä.
Mätäne, kapitalisti
Tykkään eri vuodenajoista. Olis aika ikävää jos aina olis vaikkapa kesä.
En koskaan muuttais pois suomesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mätäne, kapitalisti
Kas, palstan tukikommari heräsi
Kerron aina kysyttäessä faktat Suomen tilanteesta: miljoona plus köyhyysrajan alla,Euroopan ykkönen nuorten huumekuolemissa,infra kuin Moldovassa jne.
Vierailija kirjoitti:
Kerron aina kysyttäessä faktat Suomen tilanteesta: miljoona plus köyhyysrajan alla,Euroopan ykkönen nuorten huumekuolemissa,infra kuin Moldovassa jne.
Norjan hinnat Puolan palkoilla, euroopan vaarralsisimpia maita naisille, alkoholismi rehottaa yms.
Jos joku kyselee niin kannattaa kertoa totuus maastamme. Vastailla kysymyksiin ja kertoa mihin suuntaan olemme menossa ja kuinka rasseilu kukkiin ympärillä. Kertoa miten hyvinvointivaltio murenee ja työttömyys lisääntyy jatkuvasti. Toki jo nyt kuva maastamme on tutkimuksen mukaan muuttunut sellaiseksi ettei tämä enää houkuttele maana jonne kannattaisi tulla töihin ja asumaan.
Vierailija kirjoitti:
Tykkään eri vuodenajoista. Olis aika ikävää jos aina olis vaikkapa kesä.
En koskaan muuttais pois suomesta.
Luuletko, että Suomi on maailman ainoa maa, jossa on neljä vuodenaikaa?
Vierailija kirjoitti:
Taidat imeä energiasi huonoista uutisista. Muuta toki ulkomaille, sieltä löytyy varmasti sinulle sopiva elämän kehto, not.
Hinnat sen kun nousevat mutta palkat jämähtäneet 90-luvun tasolle. Tajuaahan sen jokainen että Suomi vetelee viimeisiään. Pakko se on muuttaa muualle, vaikkei haluaisi.
Joka päivä 10 aloitusta siitä miten Suomi on paska, ja oikeasti ei olla onnellisia. Ei yhtään epäilyttävää...
Sitä paitsi se kysely on väärin nimetty. Ei siinä mitata onnellisuutta, vaan tasa-arvoa ja tyytyväisyyttä yhteiskuntaan.
Tämä on onnela kun sen oikein oivaltaa. Downshiftasin jo vuosia sitten ja jättäydyin pois työelämästä. Nyt vain vetelen toimettomana kelan tuilla ja elämä hymyilee!
:D
On hämmentävää, että ulkomaiset luulee Suomen olevan joku kehittynyt onnela ja eivät ota uskoakseen, kun kerron että terveydenhuolto EI ole ilmaista, työttömyydestä, siitä ettei ole koskaan varaa syödä ulkona edes mäkkärissä jne.
Tällä onnellisuuden propagandalla Marin ex viisikko hallinto keräsi pisteitä ulkomaiden medioissa.
Nyt muut joutuvat selittämään sitten totuuden propagandan takana.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on onnela kun sen oikein oivaltaa. Downshiftasin jo vuosia sitten ja jättäydyin pois työelämästä. Nyt vain vetelen toimettomana kelan tuilla ja elämä hymyilee!
:D
Voi hymy hyytyä tulevina vuosina
Vierailija kirjoitti:
Jos joku kyselee niin kannattaa kertoa totuus maastamme. Vastailla kysymyksiin ja kertoa mihin suuntaan olemme menossa ja kuinka rasseilu kukkiin ympärillä. Kertoa miten hyvinvointivaltio murenee ja työttömyys lisääntyy jatkuvasti. Toki jo nyt kuva maastamme on tutkimuksen mukaan muuttunut sellaiseksi ettei tämä enää houkuttele maana jonne kannattaisi tulla töihin ja asumaan.
Tutkimuksen kärkipäässä olivatkin todelliset "hyvinvointivaltiot".