Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies tuli treffeille bussilla! Meni jotenkin maku, kun itsellä kuitenkin sporttinen GT alla

Lää
01.12.2018 |

Ihan mukavannäköinen, pyppykin vaikutti kivan kiinteältä farkkujen alta, mutta... En ole pinnallinen ihminen, voin keskustella vaikka Rahmaninovin 3. pianokonserton opus 30:stä ja sen soittamisesta kunnialla läpi, mitä se merkitsee pianistin itsetunnolle. Mutta minulla on itselläni sporttinen GT-versio (250 hv), joten... Valitan. Ei oikein bussimiehet iske. 😂😂😂

Marika, 33

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kunnon auto jäbällä on tärkeä minullekin. Mieluiten BMW. 👌

Neiti

Kunnon auto? Bmv???😂

Vierailija
22/31 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, sä et selvästi etsi parisuhdetta tai osaa arvostaa siinä tärkeimpiä asioita.

Minulle autoa tärkeämpää on, että kumppanilla on sivistystä ja sydäntä ja luonteessa lämpöä, on ihmisenä välittävä ja osaa ajatella myös muuta kuin omaa etuaan ja egoaan. Sen lisäksi seksuaalista kipinää puolin ja toisin. Bussilla.kulkeminen on fiksua, edullista ja ympäristöllekin hyväksi.

Oikeasti fiksut, varallisuudesta riippumatta, ei leveile rahoillaan. Sä haluat vain pintaa ja seksiä. Ei sua kiinnosta se ihminen oikeasti. Lisäksi olet trolli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kunnon auto jäbällä on tärkeä minullekin. Mieluiten BMW. 👌

Neiti

No tuohan on ihan normaalia elämänkoululaisille, bemari se heillä olla pitää..::))) En tiedä yhtäkään sivistynyttä, kouluttautunutta henkilöä joka ajaisi romubemarilla.

Vierailija
24/31 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahmaninovilla ei ole 3. pianokonserttoa.

Ohis

Vierailija
25/31 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaupunkikeskustaan ei kannata autolla edes mennä. Vai meinaatko, että treffeistä olisi selviytynyt tunnin parkkiajalla? Ja kahvi-vesi-jne-juomisilla.

Tyhmä saa olla, jos lähtee esim. Helsingin keskustaan autolla (ellei sitten asu siellä).

Vierailija
26/31 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

-70 luku oli kyllä GT autojen kulta-aikaa,sen jälkeen niitä ei ole sitten ollutkaan.

Hyvä että joku pitää museoautoista huolta.

Vierailija
27/31 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikäs se siellä kurkistaa?

Trollihan se siellä :) :)

Vierailija
28/31 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rahmaninovilla ei ole 3. pianokonserttoa.

Ohis

Onpas

Ohis2

Vierailija
29/31 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoruudessa meinasi käydä kanssa huonosti kun tapasin naisen joka leuhkaili tutkinnoillaan ja osakeasunnollaan. Onneksi älysin häipyä ajoissa.

Vierailija
30/31 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä leijuis millään GT:llä jos siitä ei tuon enempää löydy heppoja. Mulla on lasten kuskaukseen ja kauppareissuja varten miltei 30v vanha Saab ja heppoja siinä on rapiat 300.

Kyllä mua ainakin vois hiukan harmittaa kalliin ja sporttisen gt:n ratissa, kun joku ikivanha kottero pyyhkäsee ohi :D. Bemari- ja Audikuskeja ainakin näyttäisi ärsyttävän. Sori, mul on raskas kaasujalka ja menevä auto.

Vierailija
31/31 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on muuten hauska juttu, että naiset ulisee ettei miehen autolla ole mitään väliä eikä se saa pöksyjä kosteiksi. Silti jostain kumman syystä kaikki naiset joiden kanssa olen Tinderissä jutellut ovat kysyneet onko minulla autoa ja millainen se on.

Klassinen tapaus sen suhteen että nainen puhuu yhtä ja tekee toista.

Ei ikinä pidä uskoa sitä mitä nainen sanoo, koska useimmiten totuus on päinvastainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kuusi