Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voisitko seurustella matkustelua inhoavan kanssa?

Vierailija
01.12.2018 |

Kumppani ei jaksaisi reissata kanssasi, vaan olisi mieluiten Suomessa suuren osan ajasta. Tämä ok vai käsittämätöntä?

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen nojatuolimatkaaja ja olen huomannut sen itselleni sopivimmaksi. Just kävin mm. Kiinan muurilla aamuauringon noustessa Joanna Lumleyn seurassa ja oli upea kokemus!

Hienoimmat luontomatkat teen lauantain alkuillasta tv n ääressä. Tää riittää mulle. En silti tarkoita että sen pitäisi riittää muillekin. Olen vain liian laiska ja kärsimätön kestämään matkustamisen ikäviä puolia. Patikointi suomalaisessa luonnossa on se mitä vielä tykkään harrastaa aina kun saan perseeni ylös sohvasta.

Vierailija
22/33 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen nojatuolimatkaaja ja olen huomannut sen itselleni sopivimmaksi. Just kävin mm. Kiinan muurilla aamuauringon noustessa Joanna Lumleyn seurassa ja oli upea kokemus!

Hienoimmat luontomatkat teen lauantain alkuillasta tv n ääressä. Tää riittää mulle. En silti tarkoita että sen pitäisi riittää muillekin. Olen vain liian laiska ja kärsimätön kestämään matkustamisen ikäviä puolia. Patikointi suomalaisessa luonnossa on se mitä vielä tykkään harrastaa aina kun saan perseeni ylös sohvasta.

Joten siis vastaus aloittajan kysymykseen, kyllä sietäisin jos olisi muuten avaraluonteinen ja vapaamielinen ihminen. Sama

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman viime vuoden aikana olen pikkuhiljaa siirtynyt kotimaan matkailun puolelle. Lentäminen saastuttaa, haluan käyttää rahani Suomen talouden hyväksi, täällä on turvallisempaa ja puhtaampaa. Lisäksi tietysti ulkomailla on tullut reissattua ja nähtyä muuta maailmaa. Mutta siis, ei haittaisi jos kumppani ei haluaisi matkustella ulkomailla, se haittaisi, jos ei ollenkaan haluaisi poistua kotikaupungista.

Vierailija
24/33 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Turha matkustelu hukkaa rahaa ja tuhoaa ympäristöä.

Vierailija
25/33 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riipuu siitä lasketaanko suomen sisällä matkusteluko inhon kohteeksi, jos lasketaan niin en voisi. Jos taas tarkoitetaan vain ulkomailkle matkustamista niin voisin.

Vierailija
26/33 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helposti, koska en itsekkään tykkää matkustella, korkeintaan jotain kotimaassa. Mieluummin hankin viihtyisän kodin, josta ei tarvitse "paeta arkea"

Niin no, itse olen halunnut kyllä molemmat; viihtyisän kodin, mukavan arjen ja matkoja maailmalle.

Vierailija
27/33 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluusti. En pidä matkailusta.

Vierailija
28/33 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En keksi mitään syytä mennä kauas ulkomaille oleskelemaan. Kumppani saisi vapaasti matkustella omilla rahoillaan jos kokee sen tärkeäksi asiaksi. Pieni erossa oleminen tekee vain hyvää suhteelle.

Vierailija
29/33 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa viettää Suomen luonnossa aikaa ennen kuin maa on täynnä ulkomaalaisia ja luonto raiskattu lopullisesti rahan ahneiden riistäjien toimesta.

Vierailija
30/33 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin ja voin. Molemmat matkustamme paljon työn puolesta, Euroopan kaupungit tulleet tutuiksi ja lentokentät inhottaa. Vähän vapaa-ajan viettää mieluummin joko mökillä tai Lapissa vaeltamassa, kerran vuodessa kevättalvella saattaa lähteä etsimään aurinkoa jostain lämmimmämmästä muuten ei innosta. Ehkä kun eläkkeelle jää niin innostaa molempia enemmän, todennäköisesti ei. Niitä uusia elämyksia kun tunnumme molemmat saavan enemmän luonnosta kuin kulttuureista, noihin kulttuureihin tutustuu jo aika paljon monikansallisissa työyhteisöissä.

Vierailija
31/33 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu. Ei minulla ole muutenkaan varaa matkustella.

Vierailija
32/33 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Itsekkään en oo mikään matkustelija. Joskus on tullut käytyä ulkomailla, mutta ei se vaan oo iskenyt. Mulle riittää matkaohjelmat ja luontodokumentit. Jotenkin ne on paljon kiinnostavampia, kuin paikanpäälle meno. 😄

Vierailija
33/33 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin varmaan mutta tuskin olisi mikään nautinto viettää lomia erillään. Kyllä useimmat reissut meillä perustuu yhteiseen kokemuksern ja nautintoon