Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelet ihmisestä, jolla on Louis Vuitton?

Vierailija
19.07.2008 |

.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
19.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tyylikäs, ajattelen että on rikas. Muuten ajattelen, että on säästänyt laukkuunsa tai kenties ostanut luotolla.

Vierailija
2/15 |
19.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaa typerän näköistä tuotetta kamalalla hinnalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
19.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, oikeasti se on tosi ruma, enkä ole kateellinen...

Vierailija
4/15 |
19.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karsean näköisiä laukkuja, ja hinnat älyttömät

Vierailija
5/15 |
19.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

hntä äärettömän snobina, sillä minulle on erikseen mainittava, että tämä laukku on muuten Louis Vuitton. En minä sitä muuten hoksaisi, en tarkastele ihmisiä sillä silmällä ;-)

Vierailija
6/15 |
19.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Että laukku on PIRAATTI! Ja koska muija haluaa olla niin muodikas, mutta aitoon ei ole varaa, laukku on ollut pakko ostaa esim. Thaimaasta.

2. Noi väskyt on RUMIA. Mä en voi käsittää, miten joku kehtaa pitää tollasta ja varsinkin piraatti väskyä. Varsinkin ne ruskeet on karseat.

Vierailija
7/15 |
19.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkän laukun perusteella en tee mitään johtopäätöksiä, vaan kokonaisuus ratkaisee.

Itse ainakin mietin laukun aina muun asun mukaan, eli jos olen verskoissa lähdössä lähikauppaan en tod.näk. nappaa tonnin laukkua mukaan, vaan pistän pelkän lompakon takin taskuun.

Vuitton itsessään ei herätä mitään erityisiä tunteita, on merkkilaukku siinä missä moni muukin, osa on kauniimpia kuin toiset.

Vierailija
8/15 |
19.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, millainen laukku on kenenkin mielestä hieno, on mielipideasia, ja mistä voit tietää, onko laukku piraatti??En minäkään piraattia ostaisi, vaikka laukku ois kuinka hieno, ja se ois saatava, mutta aitoon ei olis varaa...

Vierailija
9/15 |
19.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne laukut ei ole erityisen kauniita ja aivan tolkuttoman hintaisia. Sitä paitsi en erota taidokasta väärennöstä ja aitoa, joten muhun on vaikea tehdä vaikutusta, ellei ala esittelemään alkuperäistodistusta.:)

Vierailija
10/15 |
19.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

parempaa käyttöä löytänyt. Samalla hintaa olisi saanut jo laadukasta, kotimaista käsityötä jonkun uniikin laukun mittojen mukaan. Brändistä ei kannata maksaa. Hinnassa on hirveästi ilmaa. Mutta jotkut haluaa maksaa mielikuvista.

Vierailija
11/15 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
12/15 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikeasti edes huomaa, että joku kantaa kallista laukkua mukanaan. Siihen ei vaan tule kiinnitettyä huomiota. Ehkä se pointti menee minulta ohi.

Vierailija
13/15 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistakaa lausua oikeaoppisesti "Luu Vittuun".

Vierailija
14/15 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielikuvitukseton wannabe

Vierailija
15/15 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yksi