Ystävä tulkitsi kaverillisen viestin romanttiseksi lähestymiseksi
Seurustelen avopuolisoni kanssa viidettä vuotta. Meillä yhteinen miespuolinen ystävä. Itse olen nainen.
Taannoin oli avopuolisoni syntymäpäivä ja suunnittelin etukäteen jotain pientä yllätystä. Päätin, että olisi hauskaa käydä keilaamassa yhdessä tämän yhteisen ystävämme ja muutaman muun kanssa. Laitoin sitten viestin tälle ystävälle, jossa selitin valmistelevani synttärikivaa miehelle ja esitin kutsun keilaamaan.
NO, tältä ystävältä tuli sitten useampi todella sekava viesti, joista kävi ilmi, että hän luuli minun lähestyvän häntä romanttisissa merkeissä tämän kutsun varjolla ja että hän ei kyllä haluaisi harrastaa sek siä kanssani. Siis mitä?!?
Olen kuvitellut, että olemme hänen kanssaan ihan hyviä kavereita, mutta nyt mulla on jotenkin tosi omituinen olo. Mielestäni viestini oli tavallisen kaverillinen ja sisältökin tosiaan koski avopuolisoni synttäreitä.
Mikä tämän ystävän ajatuskulku on mahtanut olla viestiäni lukiessa, onko kellään valistuneita arvauksia? Selvästikään mistään ihastumisesta ei ole kyse, koska hän nimenomaan sanoi, että EI harrastaisi sek siä kanssani :D Voiko tää olla vaan kovan humalan seurausta? Harmittaa, sillä välimme ovat olleet mutkattomat tähän asti ja hän on myös avopuolisolleni tärkeä ystävä.
Luultavasti ollut kunnon jurrissa kun on saanut viestin ja loppu sitten väärinkäsitystä ja estotonta tajunnanvirtaa. Hänellä kuitenkin selvästi on piilevää ihastusta sinua kohtaan, mutta ei halua olla liitonrikkoja tai salarakastaja.
Tämä on aika monessa tapauksessa se peruskuvio kuten eräs näkemäni youtube-video asian esitti. Kun mies-nais -ystäväpareilta kysyttiin voisitko kuvitella sen toisen kanssa jotain enemmän kuin ystävyyttä, niin kaikki miehet vastasivat kyllä ja naiset taas vastasivat ei. Naiset sitten pöyristyivät tästä kun luulivat että ollaan vaan kavereita. Tosin osa naisista tietää miehen tunteista eli tahallisesti laittaa ystävävyöhykkeelle, mutta osa on aidosti hämmästyneitä.