Perjantai vakio: Mitä lasissa, eli mitä olette ja mitä meinaatte juoda tänään.
Kommentit (34)
olen alkoholisti mutta pidän välipäivää.
Juon ehkä 10 kertaa vuodessa. Elämäni ensimmäistä kertaa on Spitzeriä lasissa. Tämä on aika hyvää ja kun on 50% Spriteä ja loput valkkaria ei pääse tulemaan liian humalaan, kuten raakaa viiniä lipittäessä.
Vähän aika sitten join puoli pulloa energiajuomaa.
Kaakaota join äsken. Nyt alkoi tätä ketjua lukiessa tehdä mieli vichya, pitänee sitä vielä lasillinen napata ennen nukkumaan menoa.
Niin hurja, että juon lämmintä kaakaota ja syön miehen tekemiä sämpylöitä. Kaakaota olen juonut viimeksi varmaan 10v sitten. Aletaan katsomaan kohta elokuvaa.
Toinen lasillinen väkevää viiniä vedellä lantrattuna. Menee sama setti joka pe tai la ja pieni kiva humala taattu. Parasta on se, ettei annoskokoa ole tarvinnut koskaan nostaa tämän aloitettuani ja sama pieni, riittävä humala joka kerta 👍
Lonkero. Suoraan tölkistä pillillä.
Lasissa näyttäis olevan mannapuuroa ja hilloa. Vielä en ole tullut känniin. Voishan sitä toki jotain juodakin.
Vettä on lasissa, jos oikein riehaannun voi ehkä juoda vielä pienen tölkin Coca Colaa.
.
En muista, milloin olin humalassa, ei varmaan tarvitsisi paljon ottaa, niin juttu luistaisi jouheasti.
A.Le Coqin Bitter Lemon -lonkeroa suoraan tölkistä. Tuon jälkeen kylmässä vielä 4kpl 0,5l nelos-Pirkkaa.
Jauhelihakeittoa. Paras perjantai-illan drinksu ikinä.
Mmm... kaakao.
Join pari lasia valkoviiniä töistä tultua. Pakastan luultavasti lopun viinin ruoanlaittoa varten.
Teen vertailua eri Tanqueray- ginien kesken. Tänään keskityn lähinnä Rangpurin ja Sevillan välisiin eroihin. Fever Treen kanssa ja ilman.
Hirmuhyvää ja vielä parempaa!!! =)