Monta sauna-olutta miehesi saa juoda
Meillä mies saa juoda joka toinen lauvantai 2 sauna-olutta, yhden saa juoda löylyssä ja saunan jälkeen toisen kun itse haluaa.
Kommentit (52)
Montako tuntia ap SAA notkua vauvapalstalla päivittäin miehensä luvalla?
Juo yhden ja ei enempää halua.minä juon joskus kaks.toists
Mihin nämä tiukat rajasi perustuvat? VaI oletko pelkkää v-mäisyyttäsi keksinyt ne?
Naisen tehtävä ei ole laskea tai määräillä miehen saunajuomien määrää tai laatua, vaan tuoda niitä tarpeeksi sopivan kylmänä tai lämpimänä.
Saa juoda niin monta kuin haluaa. Mikä minä olen mieheni oluita rajoittamaan.
Ite vetäisin sen toisen kanssa saunassa.
AP:nkään ei tarvitsisi miettiä saunaoluiden määrää jos ymmärtäisi lauantaisin antaa kerrankin puhdasta miehelleen
Meillä minä (mies) juon ihan niin monta etusauna, sauna ja jälkisauna olutta kuin haluan. Nyt oon jo juonu kuusi 0.5L eri makuista olutta. Saunassa meinaan juoda saman verran ja sen jälkeen enemmän.
Hyvä, koiran kasvatus keskustelu. Hyvä koira saa enemmän ja paha koira vähemmän. SE on elämän laki. paitsi että se paha koira voi purra ja tartuttaa pahan taudin. Jippii, olemme siirtyneet viidakon lakeihin, parempiahan ne onkin. Vahvin voittaa lopulta, ja nauttii koston ihanuudesta.
Vierailija kirjoitti:
AP:nkään ei tarvitsisi miettiä saunaoluiden määrää jos ymmärtäisi lauantaisin antaa kerrankin puhdasta miehelleen
Eihän se ole ymmärtämyyttä, se on neuvottelukysymys. Mutta tuo olutkysymys on se nuija, jolla ratkotaan eron jälkeisten maksujen suuruus. Tätä maailma hallitsevat nuoret (++) naiset , ikään ja sukupuoleen katsomatta. Niin no rahamaailma, siitähän naiset eivät ole kiinnostuneet.
Yleensä ei juo yhtään saunaolutta , lonkkua eikä siideriä. Jos on ihan pakko ehkä me jotenkuten pystyttäosiin se yksi olut juomaan puokkiin. Ihme juoppoja kaljamahoja täällä parveilee.
Juon ihan itse saunaolueni. Ei ole miestä eikä tule.
Ne saunakaljat voi myös laittaa säästöön, eli vaikka parin kuukauden päästä on kunnon kännipileet.
Jotkut ihmiset (kuten ex vaimoni) tulevat väkivaltaiseksi parin oluen jälkeen, silloin ymmärrän rajoitukset..
Ihan niin paljon kuin huvittaa. Samoin minä.
Oli se kyllä kova homma juoda pois se akka vierestä kiusaamasta, mutta suosittelen kyllä ilman on parempi. Mukavampi elää, ei tartte ryypätä jatkuvasti mutta saa jos haluaa. Eipä se sitten niin monesti halutakkaan, voi tyytyä paljon vähempään. MUTTA saa silti enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Jotkut ihmiset (kuten ex vaimoni) tulevat väkivaltaiseksi parin oluen jälkeen, silloin ymmärrän rajoitukset..
Silloin pitäisi ihmisen itse ymmärtää rajoittaa juomistaan.
häh, miten kellään voi olla mitään tällaisia sääntöjä...? ei ole normaalia.
Meillä mies juo tasan niin monta kuin haluaa, silloin kun haluaa.
Jos haluaa ryyppäämään niin lähtee kavereille yöksi, tämä melko harvoin.
Kotona ottaa niin ettei ole humalassa lasten nähden.
Tässä viime viikolla kaupassa oli äiti, isä ja lapsi. Mies kysyi että ostettaisko yks lonkero. Nainen vastasi hetken tuumattua että "ei nyt, ostetaan sitte huomenna". Ja niin jäi mies ilman lonkkua torstaina ja perjantaihin piti vissiin odotella.
Ja kyllä, saatan itsekin ottaa yhden tai kaksi siideriä silloin tällöin. En kysele lupaa mieheltä ja omat juomiset ajoittuu lähinnä siihen kun lapset jo nukkuu tai on lapsi vapaata.
Minä saan juoda laatikollisen saunajuomaksi. Jos oikein ryyppäämään ruvetaan, sitten sihahtaa Leijona sen päälle.