Millaista Intiassa on?
Onko Intia lähellekään turvallinen maa matkustaa?
Tutustuin intialaiseen mieheen täällä Suomessa ja ollaan juteltu noin puoli vuotta nyt Whatsappin välityksellä. Nyt hän kutsui minut luokseen Intiaan. Olisin siis hänen ja hänen perheensä luona. Ovat tietääkseni hyväosainen perhe, vanhempansa ovat lääkäreitä. Uskallanko lähteä, kun Intia kumminkin melko kärjessä raiskaustilastoissa?
Kommentit (68)
Vierailija kirjoitti:
Suomessakin tapahtuu vauvojen hyväksi- -käyttöä, siitä oli Hesarissa juttu
Tarviiko sitä varten sitten Intiaan lähteä?
Venäjän kaverimaa. Se kertoo jo aika paljon.
Se ihmisten määrä. Ihan oikeesti. ei luonnossakaan mikään populaatio voi kasvaa loputtomsati. Jossain vaiheessa ylikasvanut populaatio romahtaa.
Vierailija kirjoitti:
Ja jotkut vielä haaveilevat matkustavansa lomalle tällaiseen sairaaseen persläpimaahan.
Ja monet länsimaalaiset ovat siellä IT-firmoissa töissä, tyytyväisinä.Monipuolinen maa, paljon kaikenlaista.
Mun yks tuttu matkustaa aina Goalle. Kehuu ruokaa ja ystävällisiä ihmisiä. No, ihmisiähän tuolla tosiaan riittää.
Vierailija kirjoitti:
Intiassa on saastaista. Jos uutisissa lukee, että jossain on syntynyt kaksipäinen vauva, niin enempää lukematta voit olla varma, että se on syntynyt Intiassa. Ja niinhän se oli! Täyteen ahdetussa junassa voit naisena tuntea enemmän käsiä seikkailemassa vartalollasi ja jopa sisälläsi, kuin olet koskaan kuvitellut. Suomessa mies on pelottavampi, kuin karhu, mutta Intiassa mies on pelottavampi, kuin tiikeri.
Kannattaa ostaa lippu ensimmäiseen luokkaan.Muita ongelmia?
Se on ihan kiva juttu, kun tuonne tulee joku ilmastonmuutos kuivuus ja vesipula. Sitten ne pakenee harvaan asuttuihin maihin. Esim. Suomeen. Muutama miljoona kun tulee, niin ovat jo melkein enemmistönä Suomessa. Ja alkavat sitten lisääntyä täällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomessakin tapahtuu vauvojen hyväksi- -käyttöä, siitä oli Hesarissa juttu
Tarviiko sitä varten sitten Intiaan lähteä?
Ai vihjailet, että AP olisi siksi INtiaan menossa? On sulla mielikuvitus!!
Hmm, vietin jonkun aikaa Intiassa mitä nyt visa antoi periksi Nepalin jälkeen, ja..joo en, en oo menossa uudestaan jos ei ole aivan pakko:), rikas ja vanha kulttuuri ja niin pois päin...mut ei, kaikki ihmisetkin näyttää kopioilta toisistaan, mimmejä ei näy missään ja niiku ihan aika creep fiilis jäi maasta.
Pfff no okei 2/5.
Olin kerran työmatkalla eikä ole liioiteltua kun sanotaan että kaikkialla haisee paska. Ripuli tulee lähes varmuudella maitohappobakteereista huolimatta. Saasteinen ilma myös, välillä jopa ottaa henkeen suurkaupungeissa vaikken muuten ole herkkä ilmansaasteille, esim Suomen katupölyt ei ole mitään minulle.
Vierailija kirjoitti:
Se on ihan kiva juttu, kun tuonne tulee joku ilmastonmuutos kuivuus ja vesipula. Sitten ne pakenee harvaan asuttuihin maihin. Esim. Suomeen. Muutama miljoona kun tulee, niin ovat jo melkein enemmistönä Suomessa. Ja alkavat sitten lisääntyä täällä.
Ei niitä ole pakko tänne päästää.
Ne on jo täällä. Mulla työkavereita useita. Se on muuten jännä juttu, että intialaisen tunnistaa ulkonäöltään intialaiseksi. Niillä on se omanlainen ulkonäkö.
Olisin varovainen ihmiskaupan vuoksi. Et voi tietää miehen aitoja tarkoitusperiä. Sinuna en lähtisi.
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset peseytyy joessa, jonne lasketaan kaikki paska. Saattaa joku huonosti krematoitu kroppakin uiskennella ohi.
Jaa, kyllä mun opiskelukaverilla on ihan kylppäri siellä.
Vierailija kirjoitti:
Ne on jo täällä. Mulla työkavereita useita. Se on muuten jännä juttu, että intialaisen tunnistaa ulkonäöltään intialaiseksi. Niillä on se omanlainen ulkonäkö.
Niin on kuulemma suomalaisillakin.
Naisena en koskaan tule käymään Intiassa. Syynä Intiassa varsinkin naisiin kohdistuneet vakavat ihmisoikeusloukkaukset ja kulttuuriin pesiytynyt suoranainen misogynia.
En ymmärrä länsimaisten spirituaalismielisten Intiahypeä. Turisteille tarkoitetut retriittileirit ovat kuin paratiisi ja köyhä intialainen syntyy slummiin, raataa ikänsä ja kuolee slummiin.
Olen ollut työmatkalla Intiassa kaksi kertaa. Aivan sairas maa. Roskaa kaikkialla, turvallisuuskulttuuri järkyttävä, kastijärjestelmä on voimissaan, naisella ei ole mitään arvoa ja kaikesta saa ripulin.
Olen matkustanut huvikseni useassa Aasian maassa, myös muslimimaissa, mutta ainoastaan Intiassa olen pelännyt henkeni edestä.
Vierailija kirjoitti:
Muistan sen uutisen parin vuoden takaa kun nuori nainen oli joukkoraiska ttu bussissa ja hänen sisäelimensä heitettiin ulos bussin ikkunasta.
Siitä tulee tänä vuonna jo 12 vuotta.
Ihmiset peseytyy joessa, jonne lasketaan kaikki paska. Saattaa joku huonosti krematoitu kroppakin uiskennella ohi.