Millaista Intiassa on?
Onko Intia lähellekään turvallinen maa matkustaa?
Tutustuin intialaiseen mieheen täällä Suomessa ja ollaan juteltu noin puoli vuotta nyt Whatsappin välityksellä. Nyt hän kutsui minut luokseen Intiaan. Olisin siis hänen ja hänen perheensä luona. Ovat tietääkseni hyväosainen perhe, vanhempansa ovat lääkäreitä. Uskallanko lähteä, kun Intia kumminkin melko kärjessä raiskaustilastoissa?
Kommentit (68)
Kyllä se Intia alkaa olla aika persläpimaa. Joka päivä tapahtuu yli 100 raiskausta. Kastijärjestelmä poistettiin ja miehet muuttuu elukoiksi.
Olin kymmenen vuotta sitten poikaystävän kanssa reissaamista, lennettiin Mumbaihin, oltiin siellä muutama päivä ja mentiin junalla Goalle. Melko kaoottinen maa! Mutta samalla todella ihastuttava! Kukaan ei yrittänyt huijata meitä ja kaikki olivat todella ystävällisiä ja auttavaisia kun oltiin vähän väliä eksyksissä. (Sen sijaan Euroopassa meitä on huijattu monesti ja Ruotsissa yöjunassa mut ryöstettiin.) Joten tuurista asiat on kyllä kiinni...
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/masennukseensa-apua-intiasta-hakenu… attiin-ja-murhattiin-loytyi-yli-kuukautta-myohemmin-paattomana-puusta/6893794
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Intia on suuri maa, johin mahtuu kaikenlaista. Mun mies on Intiasta ja olen käynyt siellä kolmesti. Hän on lähtöisin maaseudulta, mutta siellä he ovat rakentaneet vaurastuttuaan ihan mukavan asunnon. Samassa kylässä on kyllä sellaisia savimajojakin. Kaupungit ovat näin suomalaisen silmään meluisia, kaoottisia ja aika likaisiakin. Jos mies ja hänen perheensä on kunnollinen, niin he kyllä pitävät susta huolen. Ainakin minusta pidettiin hyvää huolta, eikä edes laskettu yksin mihinkään, jotta kukaan ei tekisi mulle pahaa. Kuitenkin olin sellaisella alueella, joka ei ole turistikohde, niin kyllä se todellisuus on, että valkoinen nainen yksin on aika turvaton Intiassa. Puoli vuotta on aika lyhyt aika tuntea. Kenties voisitte ensin tavata Suomessa? Itse harkitsisin vielä tarkkaan tuollaista ideaa.
Eikö sulla koskaan pyörinyt fantasioissa bukkake 10 tuntemattoman intialaisen miehen ympäröimänä?
Ei ole. Entä sulla?
Jotain vuohia ne siellä kuksii myös
Pohjoisessa vuorilla (Hill Stations) on puhdas ilma, viileata ja mannyntuoksuista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistan sen uutisen parin vuoden takaa kun nuori nainen oli joukkoraiska ttu bussissa ja hänen sisäelimensä heitettiin ulos bussin ikkunasta.
Hyi! Se oli hirveä uutinen! Kaivettu kohtu ja munasarjat pihalle. No kuolihan se.
En menisi vaikka maksettaisiin.Mitä tuollaisten ihmisten päässä liikkuu, jotka noin tekee... Onko se geeneissä vai aivoissa?
Minä epäilen että kyse ei ole edes ihmisistä. Ovat jotain alkeellisia kuvotuksia vailla ihmisyyttä. Edes eläin ei tee tuollaista. Hyi saa tana.
Kaverin siskon mies on Intiasta ja kaveri käy monta kertaa vuodessa siskon ja sen miehen mukana Intiassa. Kuvat ovat hienoja ja kateeksi käy. Kannattaa varmaan olla tarkka että mihin menee ja kenen kanssa. Voisittekohan varata jonkun hyvän hotellin jostain hyvästä paikasta jotta saat ensin vähän tutustuttua tähän mieheen.
Suomessakin tapahtuu vauvojen hyväksi- -käyttöä, siitä oli Hesarissa juttu
Vierailija kirjoitti:
Suomessakin tapahtuu vauvojen hyväksi- -käyttöä, siitä oli Hesarissa juttu
Rikastuttavat tuoneet tullessaan näitä ihania kulttuurivivahteita.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää pöhinää intiassa, tekemisen meininkiä. Kuin pikku kiina. Varmasti tulevaisuuden suurvalta kun länsimaat vajoavat populistien ja wt rasistien perseilyihin.
Niin Intiaa kuin Kiinaakin johtavat parhaillaan populistit ja ra*istit.
Ja jotkut vielä haaveilevat matkustavansa lomalle tällaiseen sairaaseen persläpimaahan.
Vierailija kirjoitti:
Intia on suuri maa, johin mahtuu kaikenlaista. Mun mies on Intiasta ja olen käynyt siellä kolmesti. Hän on lähtöisin maaseudulta, mutta siellä he ovat rakentaneet vaurastuttuaan ihan mukavan asunnon. Samassa kylässä on kyllä sellaisia savimajojakin. Kaupungit ovat näin suomalaisen silmään meluisia, kaoottisia ja aika likaisiakin. Jos mies ja hänen perheensä on kunnollinen, niin he kyllä pitävät susta huolen. Ainakin minusta pidettiin hyvää huolta, eikä edes laskettu yksin mihinkään, jotta kukaan ei tekisi mulle pahaa. Kuitenkin olin sellaisella alueella, joka ei ole turistikohde, niin kyllä se todellisuus on, että valkoinen nainen yksin on aika turvaton Intiassa. Puoli vuotta on aika lyhyt aika tuntea. Kenties voisitte ensin tavata Suomessa? Itse harkitsisin vielä tarkkaan tuollaista ideaa.
Mehän siis ekana tavattiin täällä Suomessa :) Täällä Suomessa nähtiin joka päivä parin viikon ajan ja sen jälkeen ollaan juteltu puoli vuotta. Ap
Vierailija kirjoitti:
Jotain vuohia ne siellä kuksii myös
Aina kun ei oo itse varaa matkustaa ei pidä matkustaa
olet muiden armoilla sitten jos ei oo varaa itse edes lrntolippua ostaa
Intiassa on saastaista. Jos uutisissa lukee, että jossain on syntynyt kaksipäinen vauva, niin enempää lukematta voit olla varma, että se on syntynyt Intiassa. Ja niinhän se oli! Täyteen ahdetussa junassa voit naisena tuntea enemmän käsiä seikkailemassa vartalollasi ja jopa sisälläsi, kuin olet koskaan kuvitellut. Suomessa mies on pelottavampi, kuin karhu, mutta Intiassa mies on pelottavampi, kuin tiikeri.
Intiassa semmoinen 1,4 miljardia ihmistä. Hirveetä. En kestäis päivääkään jossain intian suurkaupungissa.
... Itselläni useita intialaisia työkavereita (siivousala). Kyllähän sieltä sitä sakkia alkaa pikkuhiljaa pursuamaan tänne Suomeenkin!
Kerran oli välilasku Intiassa. Ehdin olla lentokentällä 1 tunnin ajan ennen jatkolentoa. Join kentältä hankitun pulloveden ja seuraava etappi menikin sitten koneen vessassa. Oli kirjaimellisesti paskin olo koskaan.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/2012121816465534
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/201801302200706127