Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaista Intiassa on?

Vierailija
30.11.2018 |

Onko Intia lähellekään turvallinen maa matkustaa?
Tutustuin intialaiseen mieheen täällä Suomessa ja ollaan juteltu noin puoli vuotta nyt Whatsappin välityksellä. Nyt hän kutsui minut luokseen Intiaan. Olisin siis hänen ja hänen perheensä luona. Ovat tietääkseni hyväosainen perhe, vanhempansa ovat lääkäreitä. Uskallanko lähteä, kun Intia kumminkin melko kärjessä raiskaustilastoissa?

Kommentit (68)

Vierailija
1/68 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota sukusi mukaan, siellä odottaa hääjuhla.

Vierailija
2/68 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskaista ja takapajuista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/68 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maalla on avaruusraketteja ja ydinase, toisaalta sieltä löytyy myös planeetan kuppaisimpia slummeja ja takahikiöitä missä kadulla juoksenteleva sika retuuttaa äidin hylkäämää keskosta.

Vierailija
4/68 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko varma että ovat hyväosaisia? Meinaan jos eivät ole, hukka sinut perii. Siellä on paskaista ja kamala meteli, ripulin saat ensimmäisestä ruuasta minkä syöt.

Vierailija
5/68 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Intialaisten makuun on Youtubessa T Series, joka on ohittaa Pewdiepien tilaajien määrässä. Kysy mieheltä, pitääkö hän enemmän T Seriesta vai Pewdiepiesta. Jos jälkimmäisestä, mies on hyvä.

Vierailija
6/68 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkialla haisee ku--si ja pas..ka. Ylikansoittunut helteinen tunkio koko maa.

Vierailija
7/68 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs puolituttu halusi mennä Intiaan ns. paikallisella sopimuksella, ei komennukselle länsifirman kautta. Ongelmaksi tuli kun alkoi kyllästyttää ettei sillä palkalla saanutkaan paluulippua hankittua.

Vierailija
8/68 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pölyista, tunkkaista, meluista ja joka toisella neliömetrillä on joku ihminen. Never again. Olkaa onnellisia että teillä on Suomessa vielä tilaa.

Vierailija
9/68 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei odota. :D Vuoroin vieraissa vaan. Hän on käynyt minun luonani, niin nyt ois minun vuoro. Oon tosin köyhä opiskelija, mutta hän kuulemma mielellään maksaisi lentoliput.

Ap

Vierailija
10/68 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei odota. :D Vuoroin vieraissa vaan. Hän on käynyt minun luonani, niin nyt ois minun vuoro. Oon tosin köyhä opiskelija, mutta hän kuulemma mielellään maksaisi lentoliput.

Ap

Myy sut. Kaupat on jo tehty, käsiä hierotaan siellä.

Vierailija
11/68 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Intia on suuri maa, johin mahtuu kaikenlaista. Mun mies on Intiasta ja olen käynyt siellä kolmesti. Hän on lähtöisin maaseudulta, mutta siellä he ovat rakentaneet vaurastuttuaan ihan mukavan asunnon. Samassa kylässä on kyllä sellaisia savimajojakin. Kaupungit ovat näin suomalaisen silmään meluisia, kaoottisia ja aika likaisiakin. Jos mies ja hänen perheensä on kunnollinen, niin he kyllä pitävät susta huolen. Ainakin minusta pidettiin hyvää huolta, eikä edes laskettu yksin mihinkään, jotta kukaan ei tekisi mulle pahaa. Kuitenkin olin sellaisella alueella, joka ei ole turistikohde, niin kyllä se todellisuus on, että valkoinen nainen yksin on aika turvaton Intiassa. Puoli vuotta on aika lyhyt aika tuntea. Kenties voisitte ensin tavata Suomessa? Itse harkitsisin vielä tarkkaan tuollaista ideaa.

Vierailija
12/68 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kusi ja paska haisee joka puolella. Yritä siinä sitten syödä kadulla...

Vierailija
13/68 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaukoidässä on mahtaviakin juttuja, mutta vituttaa kun aina pitää varata etuketään se viikko, joka kuluu ripuloidessa rapulassa :d

Vierailija
14/68 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää pöhinää intiassa, tekemisen meininkiä. Kuin pikku kiina. Varmasti tulevaisuuden suurvalta kun länsimaat vajoavat populistien ja wt rasistien perseilyihin.

Vierailija
15/68 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan sen uutisen parin vuoden takaa kun nuori nainen oli joukkoraiska ttu bussissa ja hänen sisäelimensä heitettiin ulos bussin ikkunasta.

Vierailija
16/68 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Likaista, haisee sekä meluinen.

Vierailija
17/68 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistan sen uutisen parin vuoden takaa kun nuori nainen oli joukkoraiska ttu bussissa ja hänen sisäelimensä heitettiin ulos bussin ikkunasta.

Hyi! Se oli hirveä uutinen! Kaivettu kohtu ja munasarjat pihalle. No kuolihan se.

En menisi vaikka maksettaisiin.

Vierailija
18/68 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Intia on suuri maa, johin mahtuu kaikenlaista. Mun mies on Intiasta ja olen käynyt siellä kolmesti. Hän on lähtöisin maaseudulta, mutta siellä he ovat rakentaneet vaurastuttuaan ihan mukavan asunnon. Samassa kylässä on kyllä sellaisia savimajojakin. Kaupungit ovat näin suomalaisen silmään meluisia, kaoottisia ja aika likaisiakin. Jos mies ja hänen perheensä on kunnollinen, niin he kyllä pitävät susta huolen. Ainakin minusta pidettiin hyvää huolta, eikä edes laskettu yksin mihinkään, jotta kukaan ei tekisi mulle pahaa. Kuitenkin olin sellaisella alueella, joka ei ole turistikohde, niin kyllä se todellisuus on, että valkoinen nainen yksin on aika turvaton Intiassa. Puoli vuotta on aika lyhyt aika tuntea. Kenties voisitte ensin tavata Suomessa? Itse harkitsisin vielä tarkkaan tuollaista ideaa.

Eikö sulla koskaan pyörinyt fantasioissa bukkake 10 tuntemattoman intialaisen miehen ympäröimänä?

Vierailija
19/68 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Intiassa rais---kataan kaikki, vauvatkin.

Vierailija
20/68 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi! Se oli hirveä uutinen! Kaivettu kohtu ja munasarjat pihalle. No kuolihan se.

En menisi vaikka maksettaisiin.

Mitä tuollaisten ihmisten päässä liikkuu, jotka noin tekee... Onko se geeneissä vai aivoissa?