Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kloriittia kaatui kylppärin laatoille!!

Hölmö
30.11.2018 |

Yritin jos kloriitilla olisi lähtenyt pilkkuja saumoista ja sitä kaatui kylpyhuoneen lattialle!! Huuhtelin kyllä pois mutta voiko se pilata kylpyhuoneen?
En missään tapauksessa käytä ainetta usein ja nyt pelottaa että aiheutin isoa vahinkoa, olen aika paniikissa

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuuleta kunnolla ja käytä kylmää vettä huuhteluun koska kloriitti sisältää klooria ja se ärsyttää hengitysteitä haihtuessaan. Kun käyttää kylmää tai max haaleaa vettä niin ei haihdu niin paljon. Kai käytit myös kumihanskoja koska ärsyttää myös ihoa.

Jos huuhtelet lattian pariin kertaan niin vahinkoa ei synny.

Muista tuulettaa kunnolla!

Vierailija
22/27 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä kaikille kloriittilotraajille; ei kannata käyttää kotioloissa.

https://www.aamulehti.fi/a/24389571

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raaka totuus löytyy viesteistä numero 10 ja 21. Älä turhaan panikoi.

Vierailija
24/27 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

lisää syitä olla käyttämättä: sairastuttaa lapsia https://www.iltalehti.fi/perhe/a/2015040419468675

Vierailija
25/27 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista huuhdella viileällä, kloori höyrystyy lämpimällä vedellä kun huuhtelet.

Vierailija
26/27 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vähän mä ihmettelin yks pvä, ku mun kylpyhuoneen lattialaatasta oli irronu, silleen et oli sulanu tasasesti palanen?! :D Ihan keskeltä lattiaa, enkä mä käytä kloriittia enkä muista millon olisin sitä kohtaa edes siivonnut. Yks päivä mä katoin lattiaa ja siit oli vaan lähteny palanen irti laatasta, keskeltä, sillee sulaneen näkösesti, ei repaleisen näkösesti. Vieläki mietin et miten tollee lähti??

Vierailija
27/27 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on noin tyhmä niin mitä väliä sillä kylppärin laatotuksella on? Hyvin ei tuu käymään pitkällä tähtäimellä, elämään ei paljoa älyä tarvita mutta jotain nyt sentään.