Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anna vanhemmillesi alkoholin huuruinen joulu

T: Joulupunkki
30.11.2018 |

Menkää sillä välin penskat vaikka mummolaan syömään pipareita.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok. Mut mitään pipareita ei kyl syödä. Viinakarkit kyl maistuu.

Vierailija
2/10 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

heh :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

jep, kun kuukaus-pari kuunneltu lasten kitinää joululahjoista, niin on se oikeus ja kohtuus aukasta korkki sitten aattona kunnolla. Lapset voi silloin olla sukulaisilla leikkimässä .

Tarvittaessa pidempäänkin.

Vierailija
4/10 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jep, kun kuukaus-pari kuunneltu lasten kitinää joululahjoista, niin on se oikeus ja kohtuus aukasta korkki sitten aattona kunnolla. Lapset voi silloin olla sukulaisilla leikkimässä .

Tarvittaessa pidempäänkin.

Niinpä ja aikuisetkin saa sitten kännipäissään "piparoida" rauhassa.

Vierailija
5/10 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vanhemmat antoi mulle aina kännijoulun. Milloin tuli ambulanssi ja milloin poliisit. Pitäiskö ite tempasta opamoxit ja tapsat naamariin jouluaattona, kiitokseksi?

Vierailija
6/10 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun vanhemmat antoi mulle aina kännijoulun. Milloin tuli ambulanssi ja milloin poliisit. Pitäiskö ite tempasta opamoxit ja tapsat naamariin jouluaattona, kiitokseksi?

Alkoholi on viisasten juoma, ei tarvitse silloin lansseja ja poliiseja.

Vierailija
7/10 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerron sulle mitä on parasta tempaista. Puhelin kouraan ja "kiittää" vanhempia niistä jouluista. Luulisin että myös ymmärrät olla siirtämättä huonoa tapaa eteenpäin. Ei ne napit ole sen parempi kuin alkoholi. Masentaa ajatella kuinka paljon on samoja kohtaloita. Eikä tuo ole mikään sun vanhempien ikäluokan juttu. Ennen niistä vain oltiin hiljaa. eikä kaikki päädy poliisin tietoon koskaan.

Vierailija
8/10 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman muuta! Hyvä kasvatustapakin jo vaatii niin. Joka viinaa säästää se lastaan vihaa.

Vierailija
9/10 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilman muuta! Hyvä kasvatustapakin jo vaatii niin. Joka viinaa säästää se lastaan vihaa.

:DD!!!!

Vierailija
10/10 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on kyllä mahtava tunne kun jouluruuhkista on päässäyt aatonaatto illaksi kinkun paistoon,

korkki narahtaa ja rentoutuminen alkaa, viiniä, viskiä, olutta, lonkeroa menee sitten 3 -4 päivää putkeen,

lapset ovat ehkä pikkasen heitteillä mutta onneksi vaoimo ei niin paljoa juo

yrittäjällä ei paljoa vapaata ole, joten rentoudutaan edes kerran vuodessa kunnolla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kolme